Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Irma Boer
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 sep 2014 09:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Irma Boer »

Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma
Gebruikersavatar
Liza.TVgirl
Berichten: 244
Lid geworden op: 10 feb 2013 17:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Locatie: 't gooi
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Liza.TVgirl »

Irma Boer schreef: 14 okt 2022 18:43 Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma
hi Irma jou gewenste outfit is prima. zal wel andere dag gaan
zie themadagen
lfs Liza
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Uschi »

Op naaktdagen (zoals 27 oktober) is het dragen van kleding helaas niet toegestaan. Net de agenda even bekeken en schrok ervan hoeveel dat er inmiddels zijn (pakweg om de 4 dagen). Check dus even goed de agenda om teleurstellingen te voorkomen. Zou fijn zijn als de EC keten richting travestiedames iets soepeler zou zijn op dat gebied want een kledingverbod betekend indirect ook een travestieverbod, wat een bezoekje voor menig man ook weer een beetje minder aantrekkelijk/avontuurlijk maakt.

Geboren dames mogen (anders dan travestiedames) die dag wel lingerie aan waarmee EC bewust of onbewust ook nog eens impliciet aangeeft travestieten dus niet als dames te zien maar als verklede kerels. Is hun goedrecht maar erg respectvol/travestievriendelijk vind ik die opstelling eerlijk gezegd niet.
Laatst gewijzigd door Uschi op 06 nov 2022 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Zewilrukken
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 okt 2022 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Zewilrukken »

Hi leukerd, wij stel willen graag een c met je afspreken voor veelmplezier en genot!
Lijkt je dat iets?
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1956
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste travo’s en travo-fans,

Op onze naaktdagen mogen dames in (weinig verhullende) lingerie rondlopen. Dit geldt natuurlijk OOK voor de travo dames!
Onze excuses als hier ooit onduidelijkheid over is ontstaan, en we hopen zo de verwarring hieromheen weg te nemen.
Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort
toy_peter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2023 14:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door toy_peter »

Dus in (weinig verhullende) lingerie mag ik als crossdresser ook op naaktdagen komen, fijn! Is een transparante slip dan genoeg of moet het bijvoorbeeld een slipje met open kruis zijn? En zijn er regels voor crossdressers op niet-thema dagen?
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Uschi »

Eroticcinema A'foort schreef: 17 okt 2022 15:18 Beste travo’s en travo-fans,

Op onze naaktdagen mogen dames in (weinig verhullende) lingerie rondlopen. Dit geldt natuurlijk OOK voor de travo dames!
Onze excuses als hier ooit onduidelijkheid over is ontstaan, en we hopen zo de verwarring hieromheen weg te nemen.
Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort
Toch vandaag weer de mededeling/claim van EC Arnhem in chats dat het niet mag (op de vraag of lingerie mag voor crosdressers op Naaktdag) .....
Bijlagen
Screenshot_20231219_175805_com.android.chrome.jpg
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Forum.png
Beste travo’s en travo-fans,

Op onze naaktdagen mogen dames in (weinig verhullende) lingerie rondlopen. Dit geldt natuurlijk OOK voor de travo dames!
Onze excuses als hier ooit onduidelijkheid over is ontstaan, en we hopen zo de verwarring hieromheen weg te nemen.

Onderling in het Erotica team was nog enige miscommunicatie over de regels rond dit onderwerp. Dit hebben we direct opgepakt en ook in onze chat op 19-12 laten weten.

Toy-peter, De dresscode is weinig verhullende lingerie voor dames. Dat is naar eigen invulling in te vullen. Een open slip of een transparante slip zijn beide goed en we gaan niet iedere dame beoordelen of ze wel "bloot" genoeg is. Tenzij daar aanleiding voor is natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort, Hilversum en Arnhem.
Wornflats
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2024 08:05
Geslacht: Stel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Wornflats »

Goed om te weten. Ik doe eigenlijk alleen schoenen dragen van vrouwen, meestal ballerina’s.
Gebruikersavatar
blueboy
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:45
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door blueboy »

Ik zou zeggen; kondig je bezoek van te voren aan in het subforum van de EC waar je naartoe wilt, met datum en tijd. Schrijf wat je zoekt of wilt doen en wacht af wat de reacties zijn. Dan besluit je of je nog steeds wilt gaan. Dat laat je natuurlijk ook op het forum weten. Probeer het uit en veel plezier.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten