een geile verrassing

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

een geile verrassing

Bericht door knabbelenbabbel »

vrijdagavond binnen gekomen lag er al een dame op het matras,bleek tot mijn verrassing Sue te zijn met Lee.Eindelijk ontmoet ik ze dan :D .Nou ik moet zeggen,dat het een heftig avondje is geworden.Lekker een klein groepje.We waren met 3 vrouwen.Keer op keer werden wij verwend door de aanwezige mannen :) en Sue wat heerlijk om met jou te vrijen en ons helemaal te laten gaan,lekker geil dat je bie bent.Er werd gezegt dat wij zusjes hadden kunnen zijn :?: Klopt wel want we kunnen ons alle twee goed laten gaan.De een na de andere orgasme hoorde je om je heen.En G jij komt ook al aardig los met de vrouwtjes je weet wat ik bedoel.Jammer dat ik mijn voorbindpenis niet mee had genomen ,daar had ik dan gretig gebruik van gemaakt.Er werd ook heftig gespoten door ons dames,de heren konden dweilen.Wie was die jongeman die het laatste half uur met ons bezig is geweest,met die geweldige libido,was een lekker beest.Het was weer snel tien uur.Kunnen hier weer lekker van nagenieten .Sue en lee jullie zijn geweldige en lieve mensen :roll: Verders iedereen bedankt die aanwezig waren en die deze avond tot een hoogte punt hebben gebracht,tot gauw.

Xxxxx Knabbel en Babbel
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: een geile verrassing

Bericht door Sue en Lee »

Dank je voor deze mooie avond Knabbel en Babbel.
Dat het een feest was is zeker waar, heb onze ervaring ook nog even neegeschreven.
En gezelligheid kent geen tijd, maar.......... in de ec. wel...haha 22.00 uur dan is het over met de pret, maar genoten hebben we zeker met zijn allen.

Jullie ook bedankt voor je gezellige gezelschap. Echt leuk jullie nu eens ontmoet te hebben...na veel verhalen wordt je toch nieuwsgierig.....en de verhalen klopten, je bent echt een zusje van me haha...

liefs en een knuffel
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: een geile verrassing

Bericht door pdh »

Nou beste Sue en Knabbel,
Heb net jullie verhalen gelezen en ben er helemaal stil van. :oops: Wat hebben jullie dat weer lekker geschreven. Het was zeker weer een TOP avond de afgelopen vrijdag. Zoals jullie al zeiden werd er over en weer gespeeld, geplaagd en zeker genoten. Wat een feest en wat een spanning. Het gebeurt natuurlijk niet vaak dat je drie dames bij elkaar hebt waar je mee heerlijk kunt spelen :twisted: . Je komt gewoon handen te kort. Daarom ook veelvuldig het andere gereedschap gebruikt. Was ook lekker he ;) .

Toch even kort een sfeer indruk voor de niet aanwezige en trouwe bezoekers van de EC:
Het begon al zo geweldig. Kom je uit de kou binnen, moet je nog wat wennen aan het licht ontdek je een heerlijk dameslijf op het matras met de benen wijd. Alles in de juiste verhouding en een vriendelijke groet en een geheimzinnige glimlach ontvangen je. Eerst even slikken en meteen beseffen dat een van de heerlijkste poesjes uit de EC naar je zit te lonken. Ja, het is Sue de hete bliksem met haar heerlijke lijf. Dan maar meteen de kleren uit en hup, het matras op. De handen waren nog wat koud dus kussend en strelend met de tong je weg naar het warme poesje verkennend. Dat beviel ons beide wel. Dan verder het lekkere lijf opwinden en zorgen voor de juiste sfeermuziek (geluidjes van de vrouw die steeds meer opgewonden wordt). Natuurlijk ook het lekkere flesje in de buurt om voor genoeg glijplezier te zorgen zodat alles gladjes verloopt. Na de juiste temperatuur gevonden te hebben dame twee, Knabbel, in de juiste sfeer brengen :mrgreen: Nu een groot heerlijk spel op het matras en wederom veel genot over en weer. Aan beide handen een heerlijke kut zodat je links en rechts moest opletten en het tempo goed in de gaten moest houden. Het feest was begonnen en de dames gilden het uit van plezier. Overal werd er lustig op los gefeest en genoten en genoten............. Lang en veelvuldig werd er met elkaar gespeeld en geplaagd. Natuurlijk gebeurde er nog veel meer maar lezen jullie maar het heerlijke verhaal van Sue in ditzelfde forum.
Natuurlijk ook af en toe een kleine pauze met wat koffie of water. Nadat de dames meerdere keren heerlijk spuitend en voldaan klaar waren gekomen ook lange en heerlijke neukbeurten beleefd. Tegen het einde nog een heerlijk show van Sue met de goedbedeelde meneer gevolgd en tegen tienen allemaal weer in de kleren.
Dank aan de aanwezigen voor dit heerlijk avontuur, en als jullie dit weer eens van plan zijn dan doe ik daar graag weer aan mee. Stel mijn handen, vingers, tong en gereedschap (+ attributen) weer graag tot beschikking.
Dit avontuur zal ik niet snel meer vergeten (volgende keer de voorbindpenis mee voor ons Duo Knabbel en Sabbel). Kan mevrouw G beide dames eens goed laten voelen hoe dat weer is :lol: ).
Iedereen nog veel plezier gewenst, groet P (voor Knabbel Mr P ;) ).
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten