Vrijdagavond 25 november…een waar spetterfeest!!!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Vrijdagavond 25 november…een waar spetterfeest!!!

Bericht door Sue en Lee »

Wat hebben we weer genoten met zijn allen.
Afgelopen vrijdagavond was het een super relaxte en zeker zeer geile avond in de ec.
Samen met nog 2 stellen en een aantal heerlijke mannen zijn we goed aan ons genot gekomen.
Rond 18.30 uur waren we binnen in een redelijk kille erotic, maar nadat de kleertjes grotendeels uit waren moest er toch gewerkt worden om even heerlijk op temperatuur te komen :P .
En gelukkig waren daar 2 gewillige mannen die dat wel zagen zitten, mijn eigen mannetje Lee en Jan1.
Met zijn drietjes op het grote matras hebben we heerlijk gespeeld, Lee op zijn rug, ik hem pijpen en zijn zeer gevoelige tepels bewerken….hij genoot volop, hoorde hem kreunen en genieten, ja ik weet natuurlijk wel wat hij lekker vind ;) en Jan achter mij me heerlijk vingeren, aan mijn borsten sabbelen en lekkere warme handen die ik over mijn lichaam voelde glijden.

Zo waren we een half uurtje heerlijk bezig toen de andere 2 stellen zich meldden.
Knabbel en Babbel en G. en R. kwamen binnen, samen met Pdh. Het werd een waar feestje…

Eindelijk dan eens oog in oog met K en B. en wat bleek, niet alleen oog in oog, we hebben heerlijk van elkaar kunnen en mogen genieten.
Wat een genietster is die vrouw ook…geweldig!! Ook P. heeft mij weer heerlijk tot diverse hoogtepunten gebracht met zijn soepele warme tong en vingers…en dan ook nog met een beetje glijmiddel gaat dat wel gesmeerd haha… :lol:
En ondertussen dat ikzelf zo heerlijk werd verwend door P. hoorde ik naast me enorme kreunen en gilletjes van een zeer geile Knabbel die door de vaardige vingers van mijn eigen Lee :P met groot genot klaarkwam … Lee dook met zijn hele gezicht tussen de dijen van Knabbel om zo volop te kunnen genieten van dat heerlijke natte kutje…..De spetters vlogen de omstanders om de oren. Haha… wat was dat heerlijk om zo’n genietend stel bezig te zien en te horen terwijl ikzelf ook zo geweldig onder handen werd genomen, dat hitst de boel extra op die geile geluiden.

Deze geile handelingen gingen zo een poosje door bekeken door diverse geile ogen, waardoor er aardig wat pikken overeind kwamen..mmmmm
Van die geile harde pikken maakte G. gretig gebruik, en ook zij werd flink onderhanden genomen…geweldig wat een feestje…

Na af en toe even een babbeltje en wat rust tussendoor, weer even op adem komen en het vochtverlies bijvullen, ging het de hele avond in verschillende variaties door.
Het leuke was dat we echt allemaal samen en ook om de beurt met elkaar bezig waren en van elkaar genoten.
Genietend van vingers, tongen, geile meisjes en geile jongens hihi, harde natte pikken, zachte gevoelige opgezwollen zeiknatte kutjes en klitjes. Gevoelige tepels en zelfs gevoelige en gewillige sterretjes…..Mmmmmm

Ikzelf ben nog heerlijk anaal genomen na een heerlijke vrijpartij een “spuiterij” en na een goeie smeerbeurt en goed voorwerk schoof die heerlijk harde grote kale pik van Hotbold zonder moeite zo bij me naar binnen, wat een genot….voorovergebogen bij de bank met Knabbel voor me die zich te goed deed aan mijn tepels en borsten en zij zelf weer verwend door P.
Ook Knabbel kreeg naderhand een heerlijke vingerbeurt van hotbold en ook zij was niet te stuiten….

Ook mocht ik nog van je heerlijke sappige warme gladde kutje genieten, mijn tong gleed heerlijk door die natte spleet, je kreunde er lustig op los wat mij natuurlijk verder aanspoorde…… en we werden benoemd tot Knabbel en Sabbel hahaha… leuk bedacht P.

Jaja het was echt een topavondje…Knabbel, wat ben je toch een lekker wijfie, je smaakt fantastisch, voelt heerlijk aan, bent gezellig en kan ook een vrouw enorm verwennen. Ook Babbel was erg onder de indruk van wat er allemaal met die 3 geile dames gebeurde. Hij genoot volop en spoorde ons ook aan. Hebben erg van jullie genoten, en wij niet alleen…

Dames en heren, bedankt weer voor deze spetterende vrijdagavond…

xxx Sue en Lee: 2 genieters... 8-)
Laatst gewijzigd door Sue en Lee op 29 nov 2011 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdagavond 25 november…een waar spetterfeest!!!

Bericht door pdh »

Heerlijk verhaal Sue,
Zie ook mijn reactie die ik bij Knabbel het bijgeschreven ;)
Hoop jullie weer snel eens tegen het lijf te lopen :lol:
Groet, P
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
newbi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door newbi »

Sue en Lee

Het is jammer dat er geen " bijdrage punten systeem"voor forum gebruikers is ! was het wel zo geweest dan kregen jullie al mijn punten 8-)
Een pracht verhaal weer !

Greetz Newbi
Op zoek naar een leuk stel of vrouw voor spannende date ! jullie ook ?
Kirkje
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Kirkje »

Geweldig verhaal! Vooral voor een ec onervaren jongeman is het leuk om dit soort verhalen te lezen. Dat maakt de drang om eindelijk eens naar de ec te gaan een stuk groter... :)
sue
Contacteer:

Bericht door sue »

En dat is precies één van de redenen om onze ervaringen met jullie te delen..Hoe meer zielen, hoe meer vreugd én zaad hihi..

Sue en Lee
Spontaan genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
Kirkje
Contacteer:

Bericht door Kirkje »

Hihi, inderdaad. Als je dat maar weet. Misschien dat ik vrijdagavond aanwezig zal zijn...
sue
Contacteer:

Bericht door sue »

En "misschien "wordt het dan ook wel leuk... dat is altijd weer een verrassing, en dat maakt het zo :!: :!: :!: :!:

Sue en Lee
Spontaan genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
Kirkje
Contacteer:

Bericht door Kirkje »

Hihi, spannend. Met 99% zekerheid ben ik vrijdagavond aanwezig vanaf half 8 - 8 uur. Voor de eerste (maar niet de laatste) keer. Ben benieuwd of het een spannende avond wordt...
hotbold
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door hotbold »

Beste lezers,
Het verhaal is prachtig, maar als deelnemer in dit geweldige gebeuren kom je echt in hogere sferen.
Sue, een geweldige gewillige vrouw met een prachtig lichaam. Een genieter eeste klas. :P
Samen op de bank gezoend gevingerd gestreeld gemasseerd, heerlijk!!! Later zoals Sue al schreef elk gaatje gevuld.
Knabbel heb ik die avond daar ook voor het eerst gezien, en samen hebben we ook genoten (hoop dat de vloer weer opgedroogd is!)
Voor het eerst staan zoenen met twee hete vrouwen, wat een genot. dromen die verwezelijkt worden.
Dames en bijbehorende heren BEDANKT voor deze geweldige avond. :!:

jan1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 59
Contacteer:

Bericht door jan1 »

Spetterfeest, dat was het echt, alle 3 de mooie geile DAMENS bedankt voor de GEILE avond.
Het werd vrijdag avond binnen in de EC al gezegd " wat treffen we het dat we over z'n mooie, schoone en veilige plek ( EC ) kunnen beschikken ) dit wil ik wel even wereld kundig maken.

EROTIC CINEMA BEDANKT

mvg Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Sjoekel010 en 2 gasten