Verslag woensdag 15 mei (Stefanie in de hoofdrol)

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Geert_Doen
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2023 09:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag woensdag 15 mei (Stefanie in de hoofdrol)

Bericht door Geert_Doen »

Dan zijn we het allebei geweest Mick, dat kan natuurlijk ook he! :lol: Het was heerlijk om te doen mijn warme zaad over haar lekkere gezichtje en in d'r mond.
Gebruikersavatar
Indo354
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2024 20:07
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag woensdag 15 mei (Stefanie in de hoofdrol)

Bericht door Indo354 »

Na t een en ander heen en weer gechat te hebben met Louis nog eenmalig mijn stoute schoenen aangetrokken. Ik kwam binnen er waren al wat mannen en toevallig mijn maatje Geert-Doen was er ook.
Mja als t om een lekker geil sletje gaat laat niks ah toeval over.

Gezellig ah grote bed met een paar gasten ah socializen.
Louise en Stefanie kwamen binnen. “Hey je bent toch”?. ….. yup dat ben ik de enige echte zoals de meest mij kennen in dit wereldje.
Zoals vanouds lieten we het stel nog even acclamatiseren… maar ja Stefanie kwam voor 1 ding en dat was neuken.
Nou komt dat even goed uit het is de juiste plek hiervoor.

Ze begon wat mannen incl ik in een kringetje te pijpen.
Als eerst sprong boven op haar en ja dat was niet om alleen maar te knuffelen en neusje neusje te doen. Nope…

Al in een paar stoten neukte ik haar klaar. Vervolgens m’n maatje Geert tikte m af. Vervolgd door zo n 20 man achter elkaar we verscheurde haar als ons prooidiertje.
Neuken en pijpen in een snel trein vaart.
Ik was ad beurt de rest was op adem ah komen.
Neukte haar weer klaar en na 3 keer klaarkomen kon k de tel niet meer bijhouden. Ik hield haar stevig vast bij haar schouders ze wou niet meer …of toch maar wel en ja de Engeltjes begonnen weer te zingen. Halleluja!
“Jongens pauze inlassen” ze raakte overprikkeld maar wel van genot.
Tijdens de pauze even een gesprekje over van alles en nog wat gehad en een vd onderwerpen was dat Stefanie zoveel mogelijk klaar wilt komen zelfs als ze het niet fijn vind. Ik zei “intressant…maar eigen gebruik je ons ipv wij jou”?
Ze lachte met dat knappe bekkie van haar en zei”ik heb jullie nodig”.
Zowww ze is gewoon een Succubus 2.0. (Btw de jonge official was al heel erg lekker zie verslag ergens op t forum :twisted: )Demoon van de sex die teert op mannen en hun zaad.Wauw!
Kleine ronde nog even en later spoten de mannen hun zaad gretig in haar bekkie.
Ondanks ik evenals Stefanie niet meer id cinema zal gaan treffen door omstandigheden neuk k even vrolijk (eigenlijk zelfs nog meer.) het hele land door zoals velen t van me gewend zijn.
Na een tragedisch moment heb k ook nog bij toeval iemand gevonden die evenals ik ook de hele Godsganse dag geil is dus ja never a dual moment.
Stefanie het was kort (maar toch op de dag zelf best wel lang)maar krachtig.

All the best , bless you :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten