Vrijdag 27/12 - 2 curvey sletjes beschikbaar

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Xandra020
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Vrijdag 27/12 - 2 curvey sletjes beschikbaar

Bericht door Xandra020 »

Capman2022 schreef: 12 jan 2025 16:31 Tijdje geleden bij deze leuke mensen geweest in de EC amesfoort. had de advertentie op de site gezien en was benieuwd. altijd leuk om nieuwe avonturen te beleven en nieuwe mensen te leren kennen.

Aldus ik dus op naar amesfoort. En zoals gewoonlijk hadden ik en NS de gebruikelijke rituelen...vertraging. Maar het viel dit keer mee en ik kwam redelijk op tijd binnen. Was best drukke bak. Zag 2 stellen een blonde dame en een brunette met een man met een grijze baard die hun dom was. er was ook een 2de man bij maar wist niet of dat een beschermer of ook een dom was. Kwam ook RickSj en zijn dame tegen, ik ken de haar naam niet maar zag de mooie hakken en dacht goed dat is dus geil met stijl . Was al een goede actieve sfeer waren mannen op het bed met de 2 dames bezig en rick en zijn dame waren erg actief elkaar aan het verkennen. was interessante wisselwerking om te zien . de dom met de grijze baard was wat rustig en de brunette ook. Daar maakte ik het eerste kennis mee.

Het bleek dat de brunette de wereld aan het verkennen was maar duidelijk haar vrouwtje stond. Zag ook eddie-eagle dus blij extra bekenden te zien. Hij werd al behoorlijk actief bij de dame en liet zien dat hij veel energie had .Ze stond tegen het bed aan en werd door hem van achteren genomen terwijl zij op het bed een man et een zonne bril aan het vertroetelen was. de dame met het witte haar was bezig met een andere man "de ambtenaar" de sfeer was erg cool, de mannen lagen en werden vertroeteld. We kwamen tot de conclusie dat de weg van de ambtenaar de beste was niet te veel doen maximaal genieten heeft zijn toppunten.

Daar kon iedereen wel om lachen.:)

Ik was in de buurt van de dame - de brunette-..dus dan maar even voorstellen en ..spelen maar. ik kwam na eddie er in en ging aan de gang. het was wat lastiger voor mij gezien de hoek dus kwam maar met moeite hard. Toen ruide ik met de man met de zonne bril en ging ik op bed liggen. Toen ging de wereld even voor mij open. De brunette had een hele goede techniek en duidelijk talent in het geven van mond massages...ik zei telkens de letter a van het alfabet in genot.

Maar verder dan dat kwam ik niet, zo prettig was het.! A...A....AAAAA....

Tot humor van de rest van de mensen die hoop grappen maakten. uiteindelijk kwam ik daverend klaar . Ik bedankte de dame en had ook even gesprekje met de dom en d andere dame. daarna even genieten van de actie tussen Rick en zijn dame. Was erg krachtig om te zien hoe een vrouw in een diepe wereld van genot kan komen en daar in kan blijven. Was aardig wat energie nodig om dat te handelen maar was interessant en leerzaam om te zien. Mensen zien spelen doet ook leren.

Na het spelen nog meet iedereen na praten en van gedachten wisselen over het spelen met mensen, Dominantie en leuke dingen in de EC. Is naast het spelen ook geod om met gelijk gestemden even na te praten, is gezellig en daar steek je ook wat van op. best of both worlds zeg ik maar.

Anyway, was weer een geslaagde dag. de stellen hadden een goede tijd dus hoop dat iedereen weer terug komt voor een nieuw avontuur.

Was de tijd en de reis meer dan waard :)
Mzl

capman.
Wat een leuk verslag Capman!
Ik daag je uit een volgende keer tot de letter X te komen ;)

Liefs
X
Capman2022
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vrijdag 27/12 - 2 curvey sletjes beschikbaar

Bericht door Capman2022 »

Hello Xandra...challenge accepted. Mogelijk kan je mij een A-ria laten zingen. Dan kom ik waarschijnlijk wel van a to z :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten