Vrijdag Marlene’s Stewardess-Bukkake-Party!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gangbanglover74
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag Marlene’s Stewardess-Bukkake-Party!

Bericht door Gangbanglover74 »

The mile high club....,Ook ik ben er sinds een aantal jaren lid van. Lijkt me heerlijk om de stewardess op de vlucht in Amersfoort te "miles- highen";-) Tot vanmiddag.
Kareldelange
Leeftijd: 30
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Kareldelange »

Ik ben er vanmiddag om 14:00 uur! Man, 2 meter lang.
MARLENE
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door MARLENE »

Wat een geile gezelligheid wordt dat! Sky-High!!! Tot vanmiddag!
XXX MARLENE💋
Goodlooking geil stel. Hoog libido én stamina. Marlene houdt van een harde, schone, geschoren pik (wel 2 ook :-), en zeker ook van meisjes. Mannie brengt graag een meisje haar TREVI-hoogtepunt. Afspreken in Clubs of Cinema.
Bert85
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Bert85 »

Hey sletje2025 ik denk dat ik rond 13:30 aanwezig kan zijn, dus hoop je nog even te treffen vandaag.
Sletje2025
Geslacht: Stel
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Sletje2025 »

Dan zijn we er nog wel. V. verlangt naar veel harde pikken in haar slettenkut 😊
Karlson747470
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Er is helaas iets tussengekomen voor mij. Enorm balen want ik begrijp dat het dubbel feest is vandaag. Had beide dames graag mijn bijdrage gegeven. 💦

Bij de volgende ben ik er zeker bij en dan neem ik mijn mooie Zelda mee als zij ook kan. :)
Patrick666
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Ik zit nu al met een harde pik in de trein... Denk dat ik rond 13.15 er ongeveer zal zijn.
Patrick666
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

En wat was het de reis waard... Toen ik om 13.15 binnen kwam werd V al stevig geneukt in de Sling. Ik trok mijn kleding snel uit. Maar zoals te verwachten was de lekkere V moeilijk te zien tussen alle heren rondom de sling door. Aangezien ze al dik een uur achter elkaar werd afgeneukt was ze ook al volgens eigen zeggen bijna beurs geneukt. Dus er mochten nog twee pikken in haar en dan wou ze gaan rusten. Helaas stond ik te ver naar achteren en was mijn pik nog gewend aan de koude lucht van buiten. Dus ik zou niet een van de gelukkigen worden. Maar toen ze uit de sling kwam zag ik hoe lekker deze dame er uit zag die net nog lag te kreunen in de sling met teksten over haar natte sletten kut.Een heerlijke blondine liep naar de grote zaal en ging daar op het bed liggen om haar tieten te laten onderspuiten. Ik was nog steeds op temperatuur aan het komen. Maar er waren schijnbaar nog maar twee mannen met wat kruid in hun kanon. Die lekker over deze geile schoonheid heen spoten. Daarna ben ik vooraan in de bios gaan zitten schuinvoor dit heerlijke stelletje. En met alle geluk ging ze toen ook nog eens een heerlijke pijpshow weeg geven bij haar mannetje. En toen ze daarmee klaar was zag ze een jonge man waardoor haar natte kutje toh weer even net iets minder beurs werd. Dus deze geluksvogel mocht nog met haar neuken. Helaas kwam de suggestie iets te hard aan en lukte het dit heerschap niet om zijn pik stijf te houden.

Ondertussen zag ik in mijn ooghoek een andere beauty binnenkomen in een lekker strak stewardessenpakje. De borsten wilden er uit knallen en ze liepen ook de heterozaal binnen. Manlief vroeg of ik het erg vond om even op te staan. Maar daar had ik natuurlijk geen problemen mee. Marlene is echt een lekkere vrouw om te zien. en mijn pik stond a keihard klaar. Haar man attendeerde haar op mijn stijve pik. Maar Marlene dacht dat haar handen nog te koud waren. Maar ze probeerde het toch even. Mijn pik voelde de koude handjes. Maar bleef deslnietemin knoeperdje hard. Marlene zei dat het wel lekker warm aanvoelde en begon lekker min paal en ballen vaardig te masseren. Daarna boog ze met dat lekkere pijpmondje naar voren en begon me heerlijk te pijpen. Wat een zaligheid. Terwijl ze met mij bezig was kwamen er wat meer mannen om de lekkerste stewardes heen te staan. En ze kregen allemaal haar aandacht. Aangezien ik al lekker geil was geworden van V haar acties kwam ik al vrij snel als eerste over haar lekkere tieten klaar. Zij het maar met kleine kloddertjes. Maar ik beloofde haar dat ik nog een keer terug zou komen. En zoals een strenge stewardes betaamd zei ze dat ik dan wel weer netjes achteraan moest sluiten voor een tweede beurt.

Ik liep even de ruimte uit om iets te drinken en te kijken op mijn telefoon in de kleedruimte. Maar hoorde in de darkroom flink wat geschreeuw en gekreun... Bleek dat V nog een andere jongeman had gevonden die zijn pik wel op aanvalssterkte kon houden.... Wat kreunt die meid toch lekker met haar geile praatjes er tussendoor. Toen ze klaar en voldaan naar huis ging ik even naar de kleedruimte en zag ik dat mijn werk flink wat appjes had gestuurd. Dus moest ik helaas eieren voor mijn geld kiezen en moet ik die tweede keer met de lekkere Marlene tegoed houden... Ik hoop dat ik dan haar landingsbaan een keer diep inwendig mag inspecteren.

Bedankt dames voor de heerlijke showtjes en de lekkere pijpbeurt.
Bert85
Contacteer:

Bericht door Bert85 »

Nou patrick666 niks gelogen.
Ik was ook rond de klok van 13 ongeveer binnen, en wat een pracht vrouw stel.
En een rustige en ontspannen sfeer als ik het zelf mag zeggen was het binnen in de EC.
Iedereen wachte netjes op z'n beurt en wat was sletje2025 genieten en geil HEERLIJK....

Ik was de gelukkige die als één van de laatste haar op z'n hondjes wilde en mocht neuken, en bam kreeg hem niet op dat moment hard, wat baalde ik.

Maar vond het super lief dat ze zich verontschuldigde alsof ze mij overblufte, maar geloof me het lag 0,0 niet aan jou schat, want je was heerlijk om naar te kijken en luisteren.
Twas even pech moment bij mijzelf helaas.

Maar we mogen toch met z'n allen zeggen dat we oprecht van jou jullie hebben genoten, en wat was jou kutje heerlijk nat en heerlijk om te mogen beffen.
Ook zoende je heerlijk topper.

Daarna ook nog van de stewardess mogen genieten, en 2 keer heerlijk in haar bekkie mogen spuiten hmmmm.

Kort samengevat een heerlijke geile middag mannen, op naar de volgende.
Eaaon
Leeftijd: 28
Contacteer:

Bericht door Eaaon »

Ik ook een bezoekje gedaan aan de cinema, had het nieuwe interieur nog niet gezien dus eerst maar even op verkenningstocht toen ik binnenkwam. Even wennen de kluisjes nu achter het gordijntje, maar het nieuwe interieur ziet er een stuk hipper en gezelliger uit.

Het eerste stel heb ik helaas gemist, kwam denk ik net binnen toen ze net vertrokken waren. Marlene had ik gelukkig al een keer eerder ontmoet, maar nog niet eerder in zo'n stout stewardessen pakje. Ze was in de heterozaal al lekker bezig om de mannen te verwennen, en na vijf minuten te hebben gewacht en gekeken was ik aan de beurt. Gelukkig had ik een goed gevulde zak met airmiles die ik bij haar kon doneren. Ze verwende me heerlijk en vroeg waar ik wilde komen, nou in haar mondje. Het was heerlijk. Kon helaas niet lang blijven, anders was ik voor de tweede ronde gegaan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten