ook wij hadden er weer zin in....

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

ook wij hadden er weer zin in....

Bericht door Sue en Lee »

woensdagavond..10 nov. 19.00 uur--- zullen we nog even een kijkje nemen in de cinema---
mmmmm daar hadden we alletwee wel zin in, zou er nog veel te doen zijn na een middagje Wendy? we zouden het snel genoeg weten.
Zo gezegd , zo gedaan... om 19.30 uur stapten we de erotic binnen... Jan achter de toonbank, even gebabbeld, nee niet veel mensen meer nu... de meesten waren er toch vanmiddag.

We gingen toch maar even naar binnen, en inderdaad, niet veel te doen, oftewel, helemaal niets... maar dat weerhield ons er niet van om na een lekker bakkie koffie toch uit de kleren te gaan en heerlijk met elkaar aan de gang.
En dan is het net of mannen daar een neus voor hebben, of zal het toch die pik zijn? :lol:
Niet lang nadat we lekker met elkaar bezig waren kwam er al een kijker ;)
Bezwaar als ik kijk :?: vroeg hij.. Helemaal niet....En met zijn hand heerlijk strelend over zijn inmiddels harde pik kwam hij op gepaste afstand meekijken.
Maar ja, wie mij kent weet dat ik dat moeilijk kan weerstaan en ik stak mijn hand uitnodigend naar hem uit...
En ook daar had hij wel zin in...meedoennnnnn!!!
Voorzichtig begon hij me te betasten en wij moedigden hem aan.. heerlijk 4 handen over mijn lijf, twee warme monden die mijn tepels en borsten verwenden ..geweldig...en ik werd natter en natter en de heren harder en harder.
Met in mijn beide handen een heerlijke stevige paal en zelf heerlijk gebeft worden jammie... een waar feestje..
Niet lang daarna spoot die heer me met een giga lading zaad helemaal onder..... dit was zéker van een week ;) ...wowwwwwww wat een heerlijke geile lading was dat......zo genieten, nog bedankt voor deze heerlijke bijdrage…

Even tijd voor een tussenstopje, schoonpoetsen en de mannen even op adem laten komen en een bakje koffie.
Inmiddels waren er nog 2 heren binnengekomen. Even gezellig mee staan kletsen, maar de tijd verstreek en eigenlijk had ik nog wel zin om te spelen.
Lee begreep mijn hint en liet me mijn gang gaan met de 2 heren....
Werd gigantisch lekker gebeft en gevingerd....mijn benen in mijn nek, mijn opengesperde kutje klaar voor ontvangst van die heerlijke tongen en vingers....en een heerlijke stijve pik die strak in de broek stond.
Die moest ik even bevrijden en plop daar kwam me toch een heerlijke dikke paal tevoorschijn..wat een genot die wilde ik zeker wel voelen, dus hup condoom erom en op alle mogelijke standjes genomen. Even naderhand klom die man achter me op het bed, trok mijn benen omhoog en ver uit elkaar zodat Lee me gigantisch lekker van voor tot achter helemaal tot spuitens toe klaar kon beffen…...mmmmmmmmmmmm, zijn gezicht glom van mijn sapjes en hij vond het geweldig geillll……
Onvermoeibaar als ik ben bleef ik maar komen, die mannen moeten kapot geweest zijn. :mrgreen:

Ondertussen voelde ik nog een heerlijke pik in mijn handen.
En toen de mannen aan rust toe waren, heb ik me ontfermd over "het groentje" hihi .. hij liet zich heerlijk trekken en mijn warme mondje schoof heerlijk om die mooie paal heen. Lee genoot van het schouwspel en had ook graag nog even die heerlijke pik in zijn mondje gehad.....Prachtige pik met een mooie eikel erop wooowwww...... en smaakte lekkerrrrrrrrrr totdat hij aangaf klaar te komen... KOM spuit maar heerlijk over me heen...en een prachtige straal zaad spoot over zijn buik en mijn borsten.... Hij was helemaal van de wereld en genoot zienderogen...machtig mooi om dat te zien en te voelen mmmmmm
Iedereen afgemat.. nou ja “bijna iedereen” hihi hebben we nog even nagebabbeld, toen er om half 10 nog een man binnenkwam…. Hhhmmm ben ik te laat? Is het feestje voorbij?? Dat is nou jammer want ik ben me toch een partij geil…
Oeiiiii…. Die broek ging open en ja hoor alweer zo’n stijve pik voor mijn neus….nog een laatste kans om mij ook afgemat te krijgen (is altijd veel voor nodig haha)… mijn handen gingen richting pik en ballen.. mmmm lekker stijf, lekker hard..en wederom voelde ik een paar heerlijke vingers op mijn clitje en in mijn kutje glijden….nog steeds lekker nat…
En dat die man geil was bleek wel, binnen 10 minuten spoot hij al zijn geiligheid van zich af….superrrrr…
Toen was het echt tijd om de kleren weer aan te trekken en richting huis te gaan.
Zo zie je maar…zomaar vanuit het niets een heerlijke rustige en toch zeker geile avond gehad.

Naderhand thuis met Lee nog heerlijk samen afgemaakt in alle rust van elkaar genoten en sappige momentjes tot een spetterend eind gebracht…

Mannen wederom bedankt…. Leuk, lekker, gezellig en heerlijk geil was het….

Geile groetjes
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
richardhallo2
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: ook wij hadden er weer zin in....

Bericht door richardhallo2 »

Hallo Sue en Lee,
prachtig verslag van een geile avond. ben er heel heet van geworden. leuk weer eens iets van jullie te lezen.

XXX XXX Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

ik weer wat gemist
jammer
ik wil je ook...xx
GROENTJE
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door GROENTJE »

Het was een hele gezellige, leuke en lekkere ervaring. Wanneer ik jullie fantastische verhaal weer lees staat alles weer op knappen !!!

TOT SNEL (hopelijk) GROENTJE :P
Sue en Lee
Contacteer:

;) thanks
Sue en Lee
TallGuy
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door TallGuy »

:-) ... ik was die lange man die het geluk had je in alle standjes te mogen neuken na je heerlijk gebeft en gevingerd te hebben ... je bent een heerlijke vrouw!!

tot gauw! Roland
msmario
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door msmario »

Hi,

Ik heb me direct na lezen van je verslag aangemeld / geregistreerd en wil graag volgende keer mee doen...

:D

Mario - Italiaanse Hengst! 8-)
Sue en Lee
Contacteer:

Wat een heerlijke berichten, leuk om te lezen, geniet elke keer weer opnieuw...
En dat maakt nieuwe bezoekjes aan de cinema spannend, leuk en lekker geil.

Sue en Lee
Goofy
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Goofy »

Jullie verhalen zijn altijd er geil en opwindend. Was voor mij ook een reden om mij aan te melden voor dit forum.
Hoop jullie een keer mee te mogen maken.
Hoop een keer een pb met uitnodigen te krijgen.
Sue en Lee
Contacteer:

Quote: Wat een fan-tas-tisch geschreven verhaal, ben er superheet van geworden en hoop ook 'ns zo'n spannende middag of avond te mogen beleven met julllie... Heb net 'n PB gestuurd, hoop op 'n reactie ....

check je mailbox.. :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast