Wat een geile Zaterdagmiddag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Geilneef
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Wat een geile Zaterdagmiddag

Bericht door Geilneef »

Vorige week zaterdag tamelijk onverwacht weer eens naar de EC geweest. Eerder in de week had ik al even contact gehad met een bekend stel,
dat ook zou komen als het weer het toeliet. Ik was een btje laat, toen ik binnenkwam was het rustig. Esther (van een ander bekend stel) zat schaars gekleed op
het grote bed met een paar man over koetjes en kalfjes te kletsen. Ik kleedde me uit en ging met mijn handdoekje op de rode bank zitten,
een btje met mezelf spelen en in de stemming komen, daar was niet veel voor nodig, want ik was al bloedgeil toen ik binnenkwam.
Al vrij snel begon Esther een van de mannen op het bed te verwennen. Hij ging er eens goed voor liggen en zij begon hem, staand voor het bed en met haar
kontje naar achteren met lekkere sopgeluiden te pijpen. Een ander man kwam achter haar staan en begon aan haar kutje te voelen, zij reageerde
met instemmend gekreun en pijpte de andere man nog wat dieper en met nog meer geile geluiden. De man achter haar deed een condoom en begon haar te
neuken. Dat was een heerlijk geil schouwspel vlak voor mijn neus! Toen de neuker klaar was zag ik mijn kans schoon. Esther was op het bed gekropen
en was op haar knieen nog steeds aan het pijpen. Ik ging op mijn knieen achter haar zitten en masseerde eerst haar billen. Al vrij snel voelde ik aan
haar kutje, dat heerlijk nat was. Ik duwde er een vinger in om haar gspot te masseren, al snel duwde ik er nog een vinger en mijn duim bij.
Esther reageerde heel geil door haar onderlichaam naar achter tegen mijn soppende hand te duwen. Ik zat lekker diep in haar vochtige geile kut,
dat voelde heerlijk. Voor ik het bed op kroop had ik al een condoom omgedaan en ik had zin om haar te neuken. Esther vond het prima, ik stootte heerlijk
hard in haar, ze reageerde met geil gekreun, ik werd daar nog geiler van en neukte in een heerlijk ritme door. Tijdens het neuken duwde ik haar billen uit
elkaar en kon ik het niet laten om een duim voorzichtig in haar kontgaatje te duwen. Ik kwam natuurlijk sneller klaar dan ik wilde, maar het was heerlijk,
thx Esther, voor herhaling vatbaar! De volgende keer wil ik me ook eens door jou laten pijpen, dat moet een unieke ervaring zijn!
Intussen was er een jong Limburgs stel binnengekomen. Zij waren er voor het eerst, maar ze leken duidelijk te weten wat ze wilden.
Ze kleedden zich (bijna helemaal) uit en gingen naar de filmzaal. Daar gingen ze op de eerste rij zitten, eerst een beetje aan elkaar friemelen,
maar al vrij snel waren ze ongeneerd geil aan het tongen en trok zij zijn lul tevoorschijn. Ze begon hem te pijpen en hij probeerde haar bh los te
maken (altijd lastig in de bios ;-)). Er kwamen een paar prachtige grote zachte borsten tevoorschijn, dat zag er heerlijk uit!
Ik lag op het bed onder het filmscherm met mezelf te spelen en weer op krachten te komen.
Dat ging vrij snel door het geile schouwspel. Ik waagde mijn kans en ging op mijn knieen tussen haar heerlijke zachte dijen zitten en begon haar te masseren.
Ze keek met een vriendelijke lach mijn kant op, waardoor ik wist dat ik verder kon gaan. Ik kwam een beetje omhoog en ging met een hand in haar slipje
om haar lekker te vingeren, dat was ok en al snel zat ik lekker met 2 vingers in haar heerlijke kutje, terwijl ik op haar tepels aan het sabbelen was.
Ze kreunde geil en ging door met haar vriend te pijpen. Even later stond haar vriend op en vroeg haar mee. Ik dacht dat het abrupt afgelopen was,
maar ze wilden verder op het bed. Er waren nog een paar man naakt in de filmzaal, de vriend vroeg wie haar wilde neuken. Daar was al snel een kandidaat
voor. Ze ging er eens goed voor liggen, met haar benen omhoog en uit elkaar, zodat we een prachtig uitzicht hadden op haar geile natte kut.
De neuker ging er op zijn knieen voor zitten, duwde zijn prachtige grote lul voorzichtig naar binnen en begon haar te neuken.
Het was een heerlijk intiem sfeertje, niet opdringerig en iedereen was bezig het de dame (en zichzelf) naar de zin te maken.
Ze lag heerlijk te genieten. Ik was op mijn knieen bij haar hoofd gaan zitten, ze begon heerlijk mijn lul en mijn ballen te likken en te sabbelen.
Zooo lekker is dat :? , zo'n geil tongetje langs je lul en je ballen... mmmm!
Ik legde een hand onder haar hoofd, een hand tegen haar wang en begon haar mondje te neuken, terwijl ze ook nog twee andere mannen aan het
aftrekken was, geil! Even later mocht ik haar ook nog neuken, dat deed ik, inmiddels alweer redelijk op krachten, in een stevig tempo, waar ze heerlijk van kreunde, ze werd steeds geiler naarmate ze langer bezig was.
De afronding lukte mij niet helemaal, maar het genot en de geiligheid waren er niet minder om, weer een topmiddag in de EC!
Limburgs stel, ik hoop jullie nog vaker te zien in de EC, het was een geweldige ervaring!

XXX
Geilneef
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten