Lekker bakkie koffie genomen en in de heterozaal een plekje gezocht.
Er waren al aardig wat mannen binnen, buiten was het koud, dus ze zochten vast net als wij de warmte van elkaar op

Eenmaal plaatsgenomen in de zaal keken we achterom , eens even kijken wie er allemaal waren…..en tot onze grote verbazing zat daar....jawel H… Deze man kennen we al een poosje maar lopen hem steeds per ongeluk tegen het lijf op de meest uiteenlopende erotische plekken.
Dus we waren blij verrast hem hier te treffen, echter hij had niet zoveel tijd, hij moest om 20.00 uur weg

Dus snel de koffie achterover gegooid hihi, en toen stond Lee zijn plekje naast mij af aan H. die er graag gebruik van maakte…
Na wat eerste aanrakingen en strelingen ging al snel zijn hand onder mijn rokje, en ja!! daar zat een heeeeeeeeeel klein nat slipje..Binnen no-time had ie me al naar mijn eerste hoogtepunt gevingerd, terwijl ik van meerdere kanten betast werd door gretige mannenhanden…Heerlijk om zo binnen te komen.
Even later ging ik op mijn knietjes voor hem zitten en haalde zijn inmiddels hard geworden heerlijke kale paal uit zijn broek…mmmmmmmmm lekker tussen mijn handen genomen en heerlijk aan gelikt..jammieeee… en natuurlijk moest die heerlijke pik van hem diep in mijn keeltje, ik hoorde hem kreunen en hijgen..mmmmmmm hij genoot, dus ik ook en de mannen eromheen zo te zien en te horen ook, die stonden te genieten en te trekken…
Zo gingen we nog even door tot er een geweldige kreun kwam en hij heerlijk klaarkwam…

En jawel net voor achten hadden we alletwee ons eerste hoogtepunt bereikt… hij bedankte ons en ging er weer vandoor, tot een volgende spontane toevallige ontmoeting.
Na deze ronde dienden de mannen zich in rap tempo aan, dit geile vrouwtje hadden ze wel zin in en dit geile vrouwtje vond dat hélemaal niet erg….J
Na wat betast te zijn gingen we richting cruising ruimte..daar hebben we nog heerlijk genoten van wat geile harde mannen, Lee begon me enorm te beffen, zijn gezicht was er wit van uitgeslagen hahaha… was enorm genieten.
Ook Mario was van de partij en heeft me van voor tot achter ook heerlijk gelikt, hij ging er vol voor jammieeee en tot slot nog lekker geneukt.
En zo ging het met nog wat mannen.
Toen was het tijd voor een korte pauze.
Even bijkomen van al dat lekkers… en daarna hebben we een kijkje genomen in de gay zaal.
En wat we dáár troffen…..mmmmmmmmm één man op zijn knieën voor een ander, helemaal naakt werd hij giga lekker gepijpt, dat was zo geil om te zien….even later stonden we met zijn vieren elkaar te trekken, te vingeren, tepels te bewerken en van lieverlee werden het steeds meer mensen die meededen, een complete orgie van mannen die elkaar verwenden en ik daartussen..Ook Lee liet zich heerlijk trekken, voelde ook overal pikken tegen hem aan…GEWELDIG!! Blote lijven tegen elkaar en de een na de ander kwam heerlijk klaar. Het was met recht genieten!!!
Nog steeds niet verzadigd belandde ik met een jonge zwarte man op het bed in de gayzaal.
Heerlijk jong lijf, lekkere pik die met alle gemak zo in mijn zeiknatte kutje verdween. En Lee genoot van het mooie zwart-wit effect wat dat gaf. Toen hij bijna kwam ging het condoom eraf en heeft ie me super lekker ondergespoten, zijn warme zaad droop van mijn borsten…mmm lekker was dat!!
En nog steeds geil, nog een heerlijke befbeurt gehad van Afghanistan (of was het de Libanon) man.
Kortom we hebben volop genoten van al die heerlijke mannen.
Dus heren… bedankt voor deze geile ervaring
Voor nu en nog eens…
Kuss
Sue en Lee