Eerste keer vanavond

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Roosje
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

Ok en hoe verloopt het ongeveer? Je komt binnen en dan? En hoe kan je je het beste kleden? Ik kan me voorstellen iets wat makkelijk uitgaat :p hihi En ik zit toch te hopen dat er nog een andere vrouw komt..
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

En dan, ja ook dat is aan jullie. Je kan eerst even rustig rondkijken in de verschillende ruimtes als je wil. Om een beetje een indruk te krijgen van wat er is en waar de speeltjes staan :) Je kan rustig op de bank zitten samen en een beetje kijken en kletsen. Zoenen, spelen met elkaar. Maar je kan ook gelijk all the way gaan daar. Elk meubelstuk dat je er ziet is te gebruiken en mag je volledig op tekeer gaan als je wil. Niet alleen het matras dat er ligt :lol:

Je kan ook gelijk de darkroom induiken of de heterofilmzaal in en kijkend naar een film lekker opgeilen en verder gaan. Mogelijkheden genoeg. Dat kan niemand voor jou bepalen. Ligt er aan hoe jij je voelt op dat moment en of je je op je gemak voelt.

Qua kleding. Gewoon wat jij lekker vind. Of dat nu een jeans en shirtje is of een sexy jurkje met kousen en jaratels. Maakt niks uit. Wederom, wat jij wil. Het is jullie feestje en daar mogen de anderen van meegenieten. Kijkend of met aktie, hoe dan ook. Jij moet je prettigvoelen.

En die andere vrouw???? Ja niks is uitgesloten natuurlijk. Kan maar zo nog spontaan een stel opduiken of een vrouw alleen :P
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Roosje
Contacteer:

Bericht door Roosje »

Hihi ja dat zou wel heel fijn zijn :)

Bedankt voor de info, we gaan het beleven, ik zal nog even laten weten hoe we het vonden! xx
leukevent
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door leukevent »

Hoi FSS,

Kom jij vanavond misschien ook naar de cinema?

Groet
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Graag gedaan en heel veel plezier. Geniet er van en wees duidelijk naar de mannen. Gewoon lekker streng, houden ze wel van.

En laat maar weten ja. Is altijd leuk om te lezen voor de mensen die er niet bij konden zijn :lol: :lol: :lol:

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
leukevent
Leeftijd: 56
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door leukevent »

Roosje

ik heb je een PB gestuurd...

Groet
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
P.S
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door P.S »

@FSS: Nee, ik ben niet helderziend... zag toevallig dat je online was, en welke vrouw kan hier nou beter antwoorden dan FSS.. Hahahaha.

@Roosje: Hoop dat je vragen beantwoord zijn en dat jullie een leuke avond zullen hebben.
jannetje
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door jannetje »

Roosje schreef:Hallo allemaal,
wij een bi-stel van 20 jaar gaan vanavond voor het eerst naar erotica, kan iemand ons vertellen hoe het er hier aantoe gaat?

Alvast bedankt xx
Hey Roosje,

Ik ben erg nieuwsgierig of je nog geweest bent en wat je dr van vond. Het is altijd leuk voor andere om jullie eerste ervaringen te lezen.
Roosje
Contacteer:

Bericht door Roosje »

Hoi,

Ja we zijn nog geweest. Ik vond het allemaal erg spannend en had er wel zin in, mijn vriend vond het nog een te grote stap, en wilde niet meer toen we eenmaal daar waren. Wat jammer was want ik had hem bijna zo ver, wilde zijn broek openmaken en toen kwam er iemand binnen, weet zeker dat als er toen niemand binnen was gekomen dat hij wel had gewild.. Dan was hij over zijn drempel heen. Jammer maar helaas, hij wilde weg..

Ik vond het wel een mooie leuke tent, leuke mensen ook. We zijn wel van plan het binnenkort nog een keer te proberen.
jannetje
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door jannetje »

Je hebt in ieder geval je best gedaan en t spannend gehad samen! Volgende keer een stapje verder, misschien dat de aanwezigheid van andere stellen jullie daarbij ook kan helpen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten