Donderdag 11 februari

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
erik en laura
Geaardheid: bi
Contacteer:

Donderdag 11 februari

Bericht door erik en laura »

Hoi

Wij, ontdekkend bi-stel, gaan donderdagavond voor de eerste keer naar de cinema. We zijn benieuwd hoe het daar aan toegaat en wat er te beleven valt!
We zouden het leuk vinden als er nog een stel komt, misschien kunnen jullie ons wat wegwijs maken ;) We hebben al veel hier op het forum gelezen en vertrouwen vooral op het respect van de mannen :)

tot donderdag!
bjorn71
Contacteer:

Re: Donderdag 11 februari

Bericht door bjorn71 »

hoe laat komen jullie?

liefs bjorn
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Hoelaat zijn jullie er ongeveer? Misschien gaan wij ook wel een "ritje"maken ;)
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
altijdtop
Contacteer:

Bericht door altijdtop »

hallo dat dat klink heerlijk van die kan bi-stel groeten altijdtop
erik en laura schreef:Hoi

Wij, ontdekkend bi-stel, gaan donderdagavond voor de eerste keer naar de cinema. We zijn benieuwd hoe het daar aan toegaat en wat er te beleven valt!
We zouden het leuk vinden als er nog een stel komt, misschien kunnen jullie ons wat wegwijs maken ;) We hebben al veel hier op het forum gelezen en vertrouwen vooral op het respect van de mannen :)

tot donderdag!
sexy-boy1
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door sexy-boy1 »

mmmm als het in de avond gebeurd dan zal ik dr voor zorgen dat ik er rond 19:00uur daar ook ben

En vrijdag zal ik dr ook zijn dan komt er ook een stel en dat vrouwtje heeft een dammm lekkere ass....daar hou ik wel van ;)
sexy-boy1
Contacteer:

Bericht door sexy-boy1 »

jaja daar is mn schatje ;)
zeker weten dat jij dat bent!!!
ik ga je Vrijdag zien sweety ;)
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

verslag???? Komt zeker nog.
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

We kunnen jullie wel verklappen dat het een super geil avondje was. Ook wij waren van de partij om mentale ondersteuning te geven aan het nieuwe ontdekkende bi-stel Erik en Laura.
En dat er meer mensen op die gedachte waren gekomen bleek wel uit het aantal toegestroomde mannen.
Nu vind ik dat persoonlijk helemaal niet erg, ik hou zeker wel van een mannetje meer en heb er ook heerlijk van mogen genieten.

Nadat wij binnen waren hebben we eerst eens even een lekker bakkie koffie gepakt, en omdat het zo giga druk was in de hetero cinema, daar zaten tenslotte de mooie Laura en Erik te bekomen van de eerste schrik van zoveel mannen ;) zijn wij lekker in de homo cinema gaan zitten, lekker rustig!!! om te beginnen...

Toen de koffie op was, even plassen en daar heb ik een hele nieuwe ervaring beleeft. Nog een man die achter me aankwam en het supergeil vond om mij te zien plassen, dat was zeker geil en de eerste lading sperma over me heen gekregen...mmmmmmm!!!
Heerlijk opgewarmd terug in de cruisingruimte, gingen onze kleertjes uit en al rap zat ik op schoot bij één van mijn favo mannen, die zonder moeite zijn heerlijke dikke pik bij me naar binnen schoof, me daarna op het bed legde en zijn heerlijke warme zaad over me heen spoot. Daarna werd ik naar een heerlijk hoogtepunt gevingerd door Lee en gaf me helemaal over aan de rest van de mannen om me heen. Dat was het teken dat ze me heerlijk onder konden spuiten. En dat hebben ze zeker ook gedaan.
Wat een heerlijke giga spermadouche mocht ik ontvangen van wel 10 mannen.....

Erik en Laura waren inmiddels ook in de ruimte beland en een veilg plekje op de bank gevonden, zij-met name-vond het geweldig spannend, maar hoe verder de avond vorderde hoe losser ze werd. Het is een heerlijk stel en zij smaakte geweldig en ik spreek uit ervaring. Nog een aantal mannen mochten van haar lekkere lijf en sapjes genieten.

Kortom het was weer een heerlijke geile en relaxte avond, met voor mij nog een lekkere massage tot slot. Bedankt mannen en Laura voor jullie giften ;) en lekkere bijdagen.
Toppie allemaal....
Graag tot een volgende meeting!!!

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Vinroo
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

cockring schreef:Ik heb jullie niet gezien!
Was jammer, zie mijn verslag!
Vinroo schreef:Hoelaat zijn jullie er ongeveer? Misschien gaan wij ook wel een "ritje"maken ;)

Ja sorry, niet gelukt en zo te lezen heel wat gemist. Hopelijk snel een volgende keer!
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
richardhallo2
Contacteer:

Bericht door richardhallo2 »

hallo Sue en Lee,
thx voor het hele GEILE verslag!! wat jammer dat ik nu in R woon. (Door de week naar A. is toch net iets te ver!!)
Krijg er echt een stijve van en ben ook wel een beetje jaloers!! Toch maar weer eens naar/in Erotica komen??? Wordt dan wel het weekend. Welke geile mannen en vrouwen spelen mee?? Ik hou van SPUITERS en TOPS. Ben altijd naakt en heb altijd een heerlijke dikke dildo mee. Je mag raden wat IK daar mee doe!!
Tot ziens
XXX XXX Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten