We kunnen jullie wel verklappen dat het een super geil avondje was. Ook wij waren van de partij om mentale ondersteuning te geven aan het nieuwe ontdekkende bi-stel Erik en Laura.
En dat er meer mensen op die gedachte waren gekomen bleek wel uit het aantal toegestroomde mannen.
Nu vind ik dat persoonlijk helemaal niet erg, ik hou zeker wel van een mannetje meer en heb er ook heerlijk van mogen genieten.
Nadat wij binnen waren hebben we eerst eens even een lekker bakkie koffie gepakt, en omdat het zo giga druk was in de hetero cinema, daar zaten tenslotte de mooie Laura en Erik te bekomen van de eerste schrik van zoveel mannen

zijn wij lekker in de homo cinema gaan zitten, lekker rustig!!! om te beginnen...
Toen de koffie op was, even plassen en daar heb ik een hele nieuwe ervaring beleeft. Nog een man die achter me aankwam en het supergeil vond om mij te zien plassen, dat was zeker geil en de eerste lading sperma over me heen gekregen...mmmmmmm!!!
Heerlijk opgewarmd terug in de cruisingruimte, gingen onze kleertjes uit en al rap zat ik op schoot bij één van mijn favo mannen, die zonder moeite zijn heerlijke dikke pik bij me naar binnen schoof, me daarna op het bed legde en zijn heerlijke warme zaad over me heen spoot. Daarna werd ik naar een heerlijk hoogtepunt gevingerd door Lee en gaf me helemaal over aan de rest van de mannen om me heen. Dat was het teken dat ze me heerlijk onder konden spuiten. En dat hebben ze zeker ook gedaan.
Wat een heerlijke giga spermadouche mocht ik ontvangen van wel 10 mannen.....
Erik en Laura waren inmiddels ook in de ruimte beland en een veilg plekje op de bank gevonden, zij-met name-vond het geweldig spannend, maar hoe verder de avond vorderde hoe losser ze werd. Het is een heerlijk stel en zij smaakte geweldig en ik spreek uit ervaring. Nog een aantal mannen mochten van haar lekkere lijf en sapjes genieten.
Kortom het was weer een heerlijke geile en relaxte avond, met voor mij nog een lekkere massage tot slot. Bedankt mannen en Laura voor jullie giften

en lekkere bijdagen.
Toppie allemaal....
Graag tot een volgende meeting!!!
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.