Even na 4 uur ga ik de EC binnen. Er is eerder vanmiddag een gangbang geweest met Suzy, maar dat is niet echt mijn ding. Om 4 uur is dat afgelopen, dus het is niet druk. Mark zit op de bank, die ken ik wel. En op de andere bank een leuk stel, Pam en Steef, die ik nog niet ken. Ze zijn beiden nog aangekleed. Pam heeft een groen jurkje aan. We zitten met z'n vieren wat te praten en Steef streelt Pam's borsten door haar jurkje heen. Na een kwartiertje ofzo staan ze op en gaan naar de darkroom. Ik heb inmiddels bijna al mijn kleren uit en Mark ook. We volgen op gepaste afstand.
Pam en Steef zijn in een gloryhole-hokje gekropen en zijn daar wat aan het vrijen. Door een gloryhole heen zie ik dat hij haar jurkje optilt en haar billen streelt. Voorzichtig steek ik mijn hand dor het gat. Steef positioneert Pam zo dat haar billen tegen mijn hand aankomen. Voor mij een teken dat het oké is dat ik aan haar kom. Door de gloryhole heen verken ik zo goed als het kan haar lichaam. Dat voelt goed. Ze heeft lekkere billen en als ik mijn best doe kan ik zelfs bij haar mooie borsten komen, want Steef heeft inmiddels haar jurkje uitgetrokken. Mark is haar ook aan het betasten via het naastgelegen hokje. Ik zie dat hij zijn pik er op een gegeven moment doorheen steekt en dat Pam hem begint te trekken.
In haar andere hand heeft ze de stijve pik van Steef. Ik ben inmiddels haar kutje aan het verkennen, nog steeds door de gloryhole. Ik steek ook mijn pik door de hole en ze begint er vakkundig aan te trekken. Ik voel een orgasme opkomen en trek even terug. Dan komt Mark klaar tegen haar been en buik. Er moeten tissues bijkomen. Ik ga even met mijn pik onder de koude kraan om af te koelen. ik wil het nog even volhouden en verder spelen.
Pam en Steef verplaatsen zich naar het grote bed. Hij legt op haar rug op een handdoek neer en begint haar te beffen. Ik ga op mijn knieën naast haar zitten en streel haar borsten, buik en benen. Ze pakt mijn pik en begint me te trekken. Ik voel dat de aandrang om gelijk klaar te komen gelukkig wat is gezakt. Goed dat ik even ben gaan afkoelen. Aan Steef vraag ik of ik haar ook mag likken en dat mag. Ik kruip tussen haar benen en begin haar te beffen. Eerst alleen met mijn tong, maar daarna met 1 en dan 2 vingers in haar kutje. Intussen pijpt ze Steef en ik hoor haar met volle mond kreunen. Na een tijdje vraag ik of ik haar mag neuken. Steef zegt: "Ja, zo direct". Hij wil Pam eerst zelf neuken. Hij neemt mijn plek tussen haar benen weer over en steekt zijn pik in haar. Ik kniel bij haar hoofd en ze begint me te pijpen.
Mark is na een sigaretje weer terug en hij streelt haar ene borst terwijl ik de andere voor mijn rekening neem. Verder is er niemand. Het is heerlijk rustig. Dan zegt Steef regen Pam: "draai je eens om, op je knieën". Ze gaat op haar knieën voor hem zitten, maar hij zegt: "Nee, andersom". Ze draait nu met haar kontje mijn kant op. Ik heb mijn condoom al om en steek hem er in. Ze voelt heerlijk strak. Ik begin haar te neuken, eerst rustig, daarna wat ruiger en ik wissel de verschillende tempo's af. Met haar mond is ze ook druk bezig, want ze is Steef aan het pijpen. Steef zegt tegen mij: "Ze vindt het lekker als je over haar borsten klaarkomt". Ik zeg: "Oke, dan moet ik me niet zo laten gaan". Dus neuk ik haar dapper door, terwijl ik me goed vasthoud aan haar lekkere kontje. Omdat er geen andere gegadigden zijn om haar te neuken, ga ik behoorlijk lang door. Terwijl ik haar stevig op z'n hondjes neem, wordt ze door Steef in haar mond geneukt. Dan merk ik dat Steef op het punt staat om klaar te gaan komen in Pams mond. Ik neem even wat gas terug zodat zij zich helemaal kan richten op haar taak om hem lekker klaar te laten komen en dat gebeurt ook vrij snel daarna.
Dan is het tijd om Pam onder te spuiten. Mark komt aan de ene kant knielen en ik aan de andere kant. Eerst kom ik met grote stralen over haar borsten en hals. Dan komt Mark ook... again. Hij is vlak daarvoor ook al gekomen, maar speelt het klaar om het nu weer te doen. Daarna is het tijd om allemaal schoon te maken, het bed af te vegen met babywipes en te douchen. Pam en Steef gaan weg. Het loopt tegen zessen en ik heb honger.
Pam en Steef bedankt
I like mondays
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
I like mondays
Laatst gewijzigd door Benno2 op 08 aug 2016 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- nylons lover
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: I like mondays
Benno......mazzelpik.