BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
mr-P
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 jul 2016 10:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Plassex
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door mr-P »

Ik kom morgen ook! ik ben dol op pisseks. Plas graag in de mond van een dame en ontvang het ook graag, zowel van mannen als vrouwen, en ook in mijn mond........
Kinkyboy
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 okt 2017 09:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Down south
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door Kinkyboy »

Helaas moet ik me afmelden voor morgen, krijg het helaas niet geregeld om langs te kunnen komen.
Echt balen want vorige keer in Arnhem was het echt een geile bedoeling met het subje! En nu Sophie er ook nog bij.. godver godver BALEN! aan ieder die morgen gaat, maak er een gezellige boel van!
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door subje&D »

Jammer! Wie weet tot de volgende keer dan :)
BBCJohna
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 okt 2017 08:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door BBCJohna »

Plassex is niet mijn ding maar ik kan wel even mijn donkere staaf in de gelegenheid stellen om lekker de aanwezige vrouwen te verwennen en lekker spuiten
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door subje&D »

Wij hebben een hele leuke middag gehad! We zullen nog een verslag schrijven en hopelijk tot de volgende keer. Liefs, subje
Erik38
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 dec 2010 21:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door Erik38 »

Jij/jullie waren geweldig subje!

Er komen regelmatig fraaie dames in de EC's, maar zonder enige twijfel ben jij mijn favoriet (voor 2019). De looks die niet onderdoen voor die van een model en een fantastisch lichaam. Prachtige borsten en een heerlijk (strak) kutje. De geilheid waarmee je de grote groep mannen vanmiddag confronteerde... heerlijk! In tijden niet zo lekker geneukt, super geil om jou tegelijkertijd alle pikken die je aangeboden kreeg te zien pijpen.

Ook de golden shower was een geile gebeurtenis. Mijn eerste keer, best spannend met al die kijkers achter het raam. Hierdoor werd het weliswaar geen tropische shower ;-) maar het lukte uiteindelijk wel! Het was ook een bijzonder geil gezicht je de door jou in de mond opgevangen plas te zien doneren aan je buurman, de wederhelft van het andere, zeer aantrekkelijke stel, dat vanmiddag aanwezig was.

Ook hen zie ik heel graag terugkomen in de EC!

Hopelijk tot gauw!

Erik
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door subje&D »

Bij deze ons verslag,

Natte Kerst

We zagen een aankondiging voor een goldenshowerparty in een sexbios in Amersfoort.
Een paar maanden geleden waren we in Arnhem en dat was goed bevallen. Eens kijken op het forum wan de bios of er al aankondigingen waren maar die waren er nog niet, dus maar zelf een topic geopend, want ja aandacht trekt mannen en meer mannen is meer fun in dit geval dus we hebben 2 weken goed wat aandacht gegeven aan ons topic. Dit trok echter ook de aandacht van andere stellen. Leuk meer mensen meer fun alleen in Arnhem waren er maar een man of 15 en als er dan 4 stellen zouden zijn die allen actief waren... Egoïstisch als we zijn vreesden we dat er niets meer voor ons zou zijn haha.
Maar toch nog wat meer aandacht maken en op naar Amersfoort. Pfff wat een kut weer om helemaal uit België naar daar te rijden. Bijna 150km heen 150 km terug en dat om mijn subje te laten onder pissen, tja een mens moet er wat voor over hebben zekers :)

Daar aangekomen keken we even in de winkel rond en gingen we naar binnen, de vriendelijke dame achter de bali vroeg of wij een aankondiging hadden gemaakt in het forum, jep dat waren wij, zei dat het wel erg druk was. Nou erg druk dat is goed dat is goed. We kwamen binnen en erg druk was een understatement het was koppen lopen alle mannen keken alsof ze al eeuwen geen vrouw meer gezien hadden naar mijn sletje ze hadden er duidelijk zin in. Dit beloofd een leuk feestje te worden. Ik zei tegen mijn sletje dat ze zich moest uitkleden en deed haar haar boeien en collar aan. Ze wou graag haar string aan ook. Oke string dus. String aan en op bed. Ze lag nog niet op haar rug of alle mannen doken op het bed, sletje vind het ZALIG als er heeeeel veel handen aan haar lijf zitten, en ja voor ik kon zeggen dat ze dat tof vond was haar hele lijf bedolven onder de handen er was amper nog maar een stukje lijf te zien, haar slipje heeft ze wel geteld 20 seconden aan gehad en dan was dat al uit. We hadden op het forum aangekondigd dat ze graag in haar gezicht gespuugd werd en dat gebeurde dus ook veelvuldig ook hoorde ik haar van onder de grote hoop mannen kreunen en kokhalzen, mmm er zat dus al iets in haar mond ook (ik nam maar even aan pik) ,toen ik na een paar minuten zicht kreeg op haar gezichtje wist ik dat het verzoek goed was ingehuldigd, haar hele snoetje glimde van het sperma en spuug. Ze werd intussen ook veelvuldig geneukt, de ene na de andere pik verdween in haar kutje, dit was een gangbang zoals ze het graag heeft groot veel hard en ruw... na een tijdje vond ik het wel tijd voor het deel waar we eigenlijk voor gekomen waren, het goldenshower gedeelte, ik riep even boven het geroezemoes uit dat iedereen aan de beurd kwam en dat iedereen mooi zijn/haar beurd moest afwachten en niet moesten drummen. Dus iedereen mooi in een rijtje en nummertje trekken hahaha. Er was nog een man van een stel die ook heel graag naast mijn sletje wou gaan zitten hij vroeg of ik hem ook aan wou kondigen, ja hoor natuurlijk.

Daar zaten ze met 2 mijn sletje met een ring gag in haar mondje zodat het goed open stond klaar om de eerste stralen te ontvangen, dat ging vlotjes, de ene na de andere man plaste over haar heen in no time was ze zeik (lol) nat. De man naast haar zat te glunderen, ik heb niets met mannen maar deze man was echt heel schattig hij kwam mij zo sterk over in zijn onderdanigheid naar zijn Mrs dat was echt heel mooi om te zien. Ik merkte ook aan mijn sletje dat ze best een non verbale klik had met hem dus dat was fijn. Ineens was er iemand in haar mond aan het plassen en spuugde ze het uit over haar buurman daar genoot hij zichtbaar van. En zij had er duidelijk fun in. Het was een heel leuk zicht en de mannen die wilde plassen bleven komen, het leek wel of er geen einde aan kwam. Mijn sletje genoot zichtbaar van alle aandacht en plas.

Na een tijdje was iedereen zowat uitgeplast en was het tijd voor ronde 2 van het neuken. Sletje had zich gedoucht en nog half nat en smerig weer het bed op, ik drukte de mannen op het hard dat ze niet van suiker was en wel wat kon hebben en ze niet te voorzichtig moesten zijn, dat ging goed, niet meer zo druk als het begin maar meer dan druk genoeg, na een tijdje was het genoeg, we gingen douchen en ons aankleden.
Het was een zalige kerst avond vulling, nu naar huis om kerst te vieren onder ons 2.

Het was echt een leuke middag en deze party houden we er zeker in echt fun en geilheid ten top.
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door Mr_Flames »

Geil verslag zeg!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door Benno »

Als ik om half 2 binnenkom (tegelijk met Plumberjack) ligt het subje op bed en wordt ze geneukt door Jurgen. Ik groet de aanwezige bekenden en kleed me uit. Als ik naakt ben blijkt er net een plaatsje vrij tussen haar benen, waar ik dankbaar gebruik van maak. Nog geen 3 minuten na binnenkomst ben ik al voluit aan het neuken. Het mooie subje is lekker aan het pijpen en krijgt al het nodige zaad op haar prachtige lichaam. Een geil uitzicht terwijl ik haar neuk. Het liefst ga ik echt heel lang door, want ik heb er zin in. Maar het is een gangbang en dan moet je ook de andere de ruimte gunnen. Dus ik sta mijn plek met tegenzin af.

Niet lang daarna geeft haar Dom aan dat zijn subje in de douche zal plaatsnemen om onder gepist te worden. Een jongeman neemt naast haar plaats om ook pis te ontvangen.Zijn vriendin is er alleen om naar het schouwspel te kijken, wat erg jammer is want wat zou ik haar graag te grazen nemen. De plas-scene gaat lang duren en ik besluit even weg te gaan met de bedoeling later weer terug te komen. In de douche zie ik nog net hoe Jack het subje in haar mond plast en daarna zijn zaad erachteraan laat komen.

Als ik later terugkom zijn alle stellen weg. Er waren er namelijk nog twee eerder op de dag. Ik babbel wat met de aanwezigen als er een dame in haar eentje binnenkomt. Ze heet Maaike. Ze kleed zich uit en gaat dan heel rustig richting darkroom. Ik ga achter haar aan en zie dat er niemand is. Ik vraag haar of ze zin heeft in de sling te gaan liggen en dat wil ze wel. Dus ik help haar erin en zonder al te veel plichtplegingen steek ik mijn pik in haar kutje. Maaike lijkt het wel te waarderen, deze directe aanpak. Als gauw ligt ze te kreunen en fluistert ze: "Lekker, oh lekker".

Ik neuk haar lang en stevig. Er komen enkele andere mannen omheen staan en twee ervan willen ook wel even. Ik sta mijn plaats aan hen af. Maaike wil ook wel pijpen, maar kan er niet goed bij. Ik plaats het blok dat tegen de muur staat naast de sling en ga erop staan. Nog steeds niet heel handig, maar ze kan in elk geval pijpen terwijl ze geneukt wordt. "Oh, wat is dit lekker!", zegt ze nogmaals, "Morgen tijdens het kerstdiner zal ik mijn kutje goed voelen".
"En jij bent de enige die weet hoe dat komt", zeg ik tegen haar.

Als de andere mannen zijn klaargekomen, neem ik weer plaats tussen haar benen. Ik neuk haar met hernieuwde krachten en stimuleer haar clitje met mijn vingers. "Oh wat lekker is dit", zegt ze, "Ik moet er van klaarkomen". Kronkelend on de sling komt ze klaar. Daarna vraagt ze me mijn vingers weg te halen bij haar clitje, want het is te gevoelig. Ik neuk wel door, want ik voel dat ik zelf ook ga komen. Even later doe ik dat brullend.

De ontmoeting was kort maar krachtig. Het is de 24e december en er moeten nog wat laatste kerstboodschappen worden gedaan. Om 4 uur vertrek ik "Jingle Balls" fluitend, voldaan uit de cinema.
subje&D
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mei 2019 10:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: BDSM koppel komt naar pissing-party 24-December

Bericht door subje&D »

Wanneer word er nog eens een pissing-party georganiseerd? we hebben ons steeds zo vermaakt op die feestjes...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten