Jongerengroep gemaakt

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Geilebanaan
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2021 18:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Jongerengroep gemaakt

Bericht door Geilebanaan »

Hoi inmiddels hebben we de jongerengroep voor de ec als respons op het draadje van eline aangemaakt en hebben we zowel mannen als vrouwen in onze groep binnen de leeftijd van 18 en 35 jaar. De groep is bedoeld voor mensen binnen deze leeftijdsgroep die het leuk lijken om vaker met leeftijdsgenoten wat af te spreken en heeft fotoverificatie om nepaccounts tegen te gaan. Dus mocht je hier interesse in hebben, stuur dan een berichtje naar kik: geilbanaantje.

Vanwege het relatieve grote aantal mannelijke berichten kan het zijn dat er zo nu en dan een mannenstop is om de verhouding niet te scheef te laten trekken.

Groetjes, banaan
biboy2323
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jul 2018 14:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door biboy2323 »

Goede middag wij zijn daniel en amber wij willen ook graag bij deze goep tot ons spijt moete we hele foto reportages maken om in deze groep te mogen. Is dit normaal?

Mvg
Geilebanaan
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2021 18:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door Geilebanaan »

Nouja als je een foto met daarbij een briefje met tekst een hele fotorapportage vindt dat is aan jou. Maar niets raars aan om mensen te verificeren. En wil je niet verificeren, tjah dan houdt het op
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door Thekinkyguy »

Ah…een aparte KiKgroep. Vind de EC dit goed?
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door galuni »

Thekinkyguy schreef: 18 okt 2021 17:14 Ah…een aparte KiKgroep. Vind de EC dit goed?
Misschien vinden ze het niet goed dat het hier gepromoot wordt, maar voorbij dat punt heeft de EC weinig zeggenschap erover. En er zijn denk ik meerdere van dit soort groepjes, mogelijk met overlappende of aanvullende focus punten. Immers, niet iedereen zoekt ook precies hetzelfde.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door Thekinkyguy »

Het lijkt mij dat het geen dating programma moet zijn! Het mysterieuze aan de EC is vooral dat je niet verwacht wie er komt. Dat maakt het zo spannend! Ik merk steeds meer dat er groepjes komen die een bepaalde garantie willen hebben…
Dit is sterk veranderd de afgelopen jaren. Ik ben er dus geen voorstander van en wat mij betreft mag de EC hier wel strenger tegen op treden.

Dat gezegd hebbende…

TheKinkyGuy(vriend van Lottemooi)
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door Gerrit Willem »

Wat de leeftijd van Lotte ook is, kinkyguy, uitsluiten zal ik haar nooit. Dat gezegd hebbende, hoop jullie snel te treffen.
Groet
biboy2323
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jul 2018 14:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door biboy2323 »

Gelukkig zijn wij niet de eenige die er blijkbaar zo over denken helaas voegen wij ons dan niet toe bij deze groep mensen die leuk contact willen mogen altijd een berichtje sturen
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door galuni »

Thekinkyguy schreef: 18 okt 2021 18:40 Het lijkt mij dat het geen dating programma moet zijn! Het mysterieuze aan de EC is vooral dat je niet verwacht wie er komt. Dat maakt het zo spannend! Ik merk steeds meer dat er groepjes komen die een bepaalde garantie willen hebben…
Dit is sterk veranderd de afgelopen jaren. Ik ben er dus geen voorstander van en wat mij betreft mag de EC hier wel strenger tegen op treden.

Dat gezegd hebbende…

TheKinkyGuy(vriend van Lottemooi)
Uiteraard heeft iedereen het recht op een eigen mening. Maar ik zie niet hoe de EC hier uberhaupt tegen zou kunnen optreden. Het enige wat ze kunnen doen, in het geval het nadelig is voor de bedrijfsvoering, is het business model mee laten veranderen met de tijden. Zaken blijven zelden zoals ze zijn. En wanneer er een gedeelde behoefte is die groot genoeg is, dan zal die uiteindelijk ingevuld worden, linksom of rechtsom.

Dat gezegd hebbende denk ik dat de EC ook verkennende stappen aan het nemen is. De verandering van regels rond de jongerendag is daar een typisch voorbeeld van. En mijn vermoeden is dat er langzaam maar zeker wel meer zaken zullen veranderen. Hopelijk ten goede!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Jongerengroep gemaakt

Bericht door Thekinkyguy »

Volgens jouw profiel ben je 37 jaar, dus val je buiten de door jezelf georganiseerde groep :D

Of ben je toch stiekem ouder dan wat je hebt opgegeven. Veel plezier met het beoordelen van de foto’s, vergeet je niet er discreet mee om te gaan en deze te wissen :!:
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten