Heerlijke donderdag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Heerlijke donderdag

Bericht door koen540 »

Vandaag uitgenodigd door een heerlijk sletje … haar man is een toffe peer die haar met ons wil delen en haar dom heeft op een prettige manier de leiding en heeft de regie goed in handen… heel goed hoe hij een ongewenst en niet luisterend heerschap terecht wees!! Babbel ook mee gevraagd en die weet wel van aanpakken!! Beide dringen wij ons niet direct op maar haar dom en man vergeten hun ‘gasten’ niet… erg fijne sfeer en belangrijker nog wat een heerlijke dame is dit toch… hoe ze je aan kan kijken met zaadvragende ogen en hoe ze je kan ‘treiteren’ door haar kut samen te knijpen en je pik er uit te drukken.. maar dan nemen wij haar gewoon nog iets harder.. ze had aangekondigd niet heel lang te blijven.. dus mijn collega gevraagd mij wat eerder af te lossen en zeker ook omdat ik ook redelijk snel weer weg moest… dus het klaarkomen niet te lang uitstellen. Ook een andere heerlijke dame ‘verzorgde’ ondertussen de pik van Babbel. Uiteindelijk ontfermde hij zich over beide dames zoals alleen hij kan.. M en ? Graag weer tot een volgende keer… en in het begin was het even schrikken van de drukte maar gelukkig loste dit snel op en waren wij met iets van 6 kerels en 2 lekker dames over!!!! Genoten!!!
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Heerlijke donderdag

Bericht door Bikerscouple »

Het was super lekker en je aanbeveling mbt Babbel is super hmmmmmm morgenmeer xxxx M
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten