Vanavond 21/07

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
C & D
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2019 22:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Vanavond 21/07

Bericht door C & D »

Zijn er vanavond nog geile heren die mijn vrouw lekker willen verwennen.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door geertje69 »

C & D schreef: 21 jul 2022 15:02 Zijn er vanavond nog geile heren die mijn vrouw lekker willen verwennen.
Zoals in chat aangegeven, er is kansje dat ik er vanavond ben. Blijven jullie de hele avond?
C & D
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2019 22:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door C & D »

Ja dat is wel de bedoeling.
Gebruikersavatar
Smoothx
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2020 11:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door Smoothx »

Lijkt me een goed plan je vrouw enorm te gaan verwennen
Ik ben er rond 20 uur
Gebruikersavatar
Smoothx
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2020 11:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door Smoothx »

Na deze geile oproep van C&D naar de cinema gegaan
Het was rustig binnen en aan de handdoeken te zien leek het of er al een feestje was geweest. Snel uitgekleed en naar de hetrozaal gelopen
Daar zaten c en d al voorin . D had al een pik in haar mond en c was aan het kijken . Na mij voorgesteld te hebben heb ik d even bewonderd. Mooie vrouw met prachtige volle borsten. Ze nam ook mijn pik in haar mond . God wat zalige lippen. Haar kutje lekker opgewarmd . Benno kwam ook even aanwippen, letterlijk dan want we verplaatsten naar het grote bed waar B haar korte tijd flink door neukte en daarna klaar kwam. Er was nog een andere man die op haar goddelijke borsten spoot.
Ik heb afwisselend met een andere man d heerlijk geneukt
Waarna we even een koffie pauze hadden. Na de pauze ging ze in de sling waar ze daar verder werd afgeneukt.
Aan het eind vd avond waren we nog maar met zijn 4 e
Bedankt D en C
Het was heerlijk. Fijne vakantie
Groet E
Jongenn20
Berichten: 148
Lid geworden op: 14 mar 2013 18:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door Jongenn20 »

Ik was het die over haar borsten spoot! Was een lekkere avond :D
C & D
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2019 22:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanavond 21/07

Bericht door C & D »

Na een korte late aankondiging dat we zouden komen, kwamen er gelukkig wat reacties van mannen die wel zin in een geil avondje hadden.

Toen we iets voor zevenen aan kwamen in de EC was het nog lekker rustig, zodat wij ons op ons gemak van onze kleding konden ontdoen. D trok haar sexy kanten jurkje aan en wij gingen richting filmzaal en namen op de voorste rij plaats. We vinden het altijd fijn om eerst even rustig te zitten elkaar even te strelen om zo in de goede moed te komen. De aanwezige mannen bleven met verlekkerde blikken toe kijken, maar lieten ons eerst goed op temperatuur komen. D begon lekker met mijn pik te spelen en ik streelde haar lekkere grote borsten, die ik al snel uit het jurkje tevoorschijn haalde.
Na een knikje van mij naar 1 van de aanwezige mannen kwam deze dichterbij en hij begon ook haar heerlijke borsten te strelen haar benen gingen nu langzaam uit elkaar zodat ook daar gestreeld kon worden. Al snel had D de eerste pik ook al in haar mond en kwamen de andere mannen ook dichterbij om te kunnen voelen en werden er meer harde pikken aangeboden om te zuigen wat D maar al te graag en lekker doet. De eerste man wou haar nu al neuken, maar dat hebben we nog even uitgesteld. We hadden immers de hele avond de tijd. D werd heerlijk gevingerd en gelikt en zoog er lustig op los. Toen Benno binnen kwam en aangaf dat hij eigenlijk die avond niet zoveel tijd had zijn we naar het grote bed verhuist zodat er meer ruimte was om te neuken.

Terwijl Benno mijn vrouw heerlijk stevig aan het neuken was had ze aan beide kanten een pik die ze om buurten tussen haar zachte lippen kon afzuigen. Ook had ze onder tussen nog een lekkere pik in de hand. Ik kon goed zien hoe Benno's pik in en uit de kut van mijn vrouw schoof en hoe hij al grommend klaar kwam. Nu konden ook de andere mannen haar heerlijk door neuken, waar ze kreunend van genoot. Ook kwam er nog iemand heerlijk klaar over haar borsten wat ik er weer af kon likken. Toen de meesten mannen bevredigd waren bleven er naast mij nog 2 mannen over die haar om beurten lekker geneukt hebben. Ook werd ze op zijn hondjes genomen en kon ze mij onder tussen lekker pijpen. Wat ik heerlijk vind is om de pik die net uit de natte kut van mijn vrouw komt schoon te zuigen zodat ik haar lekkere kutsappen goed kan proeven. Beide heren hadden hier geen problemen mee, dus dat was genieten.

Na een kort koffie break hebben we D in de sling gelegd waar ik op mijn knieën naast ben gaan zitten zodat ze door de 2 heren om beurten goed geneukt kon worden wat ik dan weer goed kon zien. En zo kon ik ook makkelijk aan die pikken mijn eigen vrouw proeven. Ook ik heb haar zo een paar keer lekker stevig kunnen neuken. Het was nu bijna sluiting tijd zodat we het feestje moesten afronden. Op de bank werd D nog heel even lekker geneukt waar ik goed zicht op had, waardoor ik heerlijk kon klaarkomen. Haar borsten werden nog even lekker ondergespoten. Na nog een verfrissende douche was het helaas tijd om weer met een voldaan gevoel naar huis te gaan.

Alle deelnemende heren super bedankt we hebben weer een geweldige geile avond gehad in de EC.
Groet C & D.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten