Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Rickjsw »

Er is een jarig....en hij heet Marcelo!
Een week voor zijn verjaardag heb ik contact met Marcelo die een spetterend verjaardagsfeest wil organiseren...
Of ik als vriend erbij ben om het feest mee te vieren. Natuurlijk wil ik dat wel, waarbij ik steeds enthousiaster wordt
als we de wilde plannen van de jarige bespreken....
Het feest wordt voor de verrassing dit keer gevierd in Amersfoort, waarvoor we de vaste lokatie Hilversum verlaten.
De ingedienten voor het feest zijn:
- Taart
- Sling
- Bondage
- Gepaste straf voor die stoute sub
- Verleidelijke lingerie
- Heerlijke borsten en een speels en wild kutje
- Verleiding, lust en passie....

Om 13.30 kom ik op vrijdag aan in de cinema.
Op het bekende rode "ontvangst bankje" zie ik een aantal gespannen mannen gezichten.
Ze wachten vol smart op de nadere verassing, vol verwachting klopt hun hart...
Ik spreek met Student en kan hem en de anderen vertellen dat Marcelo en Sub de reden zijn van mijn
bezoek aan Amersfoort. Dan gaat de beruchte zoemer...Marccello komt binnen met een grote tas en Sub
in haar lange jas. Ik begroet Marcello en voel bij Sub onder haar jas.....ze is al heerlijk opgewonden.
Als begroeting leg ik haar op het matras en lik ik aan haar heerlijke kutje, ze smaakt al heerlijk..
Terwijl Marcelo zijn tas met speeltjes zorgvuldig op orde brengt, lik, zuig en vinger ik Sub voor de eerste keer
naar een hoogtepunt. Wat een fijne warming up!
Haar meester is inmiddels klaar en met ferme stoten verwent hij zijn Sub.
Ik ben het matras opgeklommen waar ik geniet van een heerlijke pijpbeurt.
De andere mannen snappen gelukkig dat we met elkaar even opwarmen en houden afstand...wachtend op hun kans!

Marcelo is een sociaal mens en begeleid Sub naar de sling.
Om beurten kijken we of de sling bestand is tegen een stevige neukbeurt. Door het aantrekken van de teugels van de sling
kunnen we SUb diep neuken. Advies aan de EC Hilversum is om dezelfde sling daar ook te instelleren, Deze sext vele malen beter
dan die in Hilversum.
Opgewonden door de vele mogelijkheden van de sling biedt Marcelo zijn Sub aan voor geschikte opgewonden mannen.
Student is als eerste aan de beurt...de mannen staan gedisciplineerd op een rij en werken als een team.
Een voor een neuken ze Sub zoals zij en Marcelo het willen...diep en hard...dieper en harder
Als de laatste man van de grote groep grommend is klaargekomen is tijd voor een change of scenery...want de temperatuur loopt op
in de EC!

Op het grote matras zien wij Benno een heerlijke blonde dame berijden...dan de bocht om naar de cinema...waar op het mattras een
speelse jonge dame in gezelschap van vriend intens geil een groepje mannen pijpt en aftrekt!
Ze heeft zwart llang haar en een heerlijk nauw kutje... Welkom Happy Couple op het verjaardagsfeest!
In de cinema zijn nu twee live optredens van super sexy vrouwen...Sub en Miss Happy.
Het publiek verspreid zicht tevreden door de zaal.
Sub strekt zich voorover over de bioscoop stoel..waarbij ze uitdagend haar kontje schudt.
Dit is de aftrap voor een wilde doggy style rit....al stotend de heerlijk grote borsten van Sub vasthouden voor extra grip en groot genot!
Als Marcelo besluit dat het na anderhalf uur vol lust en passie tijd is voor een pauze klinkt er protest uit de zaal.
Sub mag even liggen op de bioscoopstoel, terwijl de geneukt wordt door een man die voor haar op zijn knieen is gaan ziitten.
In een lastige positie weet deze held Sub goed te verwennen...in een goed tempo rijdt hij Sub en zichzelf naar een hoogtepunt.
Marcelo geeft hem terechte complimenten voor zoveel inzet!

Om het energieniveau weer wat op te krikken heb ik gebakjes en wat te drinken meegenomen.
We spelen inmiddels al twee uur...tijd voor een pauze dus.
We proosten buiten op de jarige job en deze mooie dag!
Tijd om even te genieten van het mooie en wat te relaxen....
Dat is goed voor de chemistry en spetterende sex met alkaar. Die klik vind ik zelf ook heel belangrijk.
Maar niet voor lang. Meester Marcelo heeft namelijk wel gezien dat zijn Sub heel stout is geweest vandaag!

We binden Sub vast aan het rek in de kamer.
Marcelo meld haar dat ze staf verdient en geeft haar tikken op haar billen.
Wat is ze toch stout! Mardelo spreekt Sub bestraffend toe en raakt haar op alle juiste plekken...mooi om te zien
hoe leuk het spel is als het goed wordt uitgevoerd!
Er volgt een lange speelronde in de speciale stoel naast de cinema. Met een grote glimlach op hun gezicht verdwijnen de meeste mannen
na een wilde speeldag met drie dames!
Wij eindigen de verjaardag met zijn drietjes. Op het grote bed vullen wij met elkaar alle gaatjes van Sub, die inmiddels helemaal los gaat..
ze gebruikt tong, hande en zelf haar voeten om ons te plezieren.
Met een speciale voetentechniek weet zij Marcelo binnen een paar minuten op volle oorlogssterkte te krijgen.
Er is allen nog maar wilde lust en pure passie...wij berijden Sub en Sub berijdt ons...nat van het zweet en de zoete geilheid van Sub.
Met laatst overgebleven handdoeken vegen wij het matras nog een keer schoon.
Met een welgemeende zoen voor Sub en een omhelzing voor Marcelo neem ik afscheid.
Marcelo en Sub verdwijnen in de nadere avond om thuis het verjaardagsfeestje tot in de kleine uurtjes verder te vieren....
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Marcelo »

Rick, wat weet jij ons feestje zoals altijd goed onder woorden te brengen. Dankjewel voor je geweldige verslag over een waanzinnig geile middag én natuurlijk je bijdrage daaraan 😊
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Saskia1988
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 feb 2022 18:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Saskia1988 »

Mooi verslag.

Gefeliciteerd Marcelo 🥳🥳
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Student »

Mooi verslag! Alsof ik er zelf bij was ;)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Bee-72 »

Heey Rick,
Dank voor je leuke verslag, fantastische inbreng en heerlijke gebakjes :D
Het was , met recht, een feestje
Liefs, Bee
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Het opwindende verjaardagsfeest van Marcelo en Sub.

Bericht door Rickjsw »

Bee en Marcelo,

De eer was geheel aan mij. Ik heb genoten van dhet spel, de verleiding en de lust..kortom een hspeciaal feestje!🎉
De volgende keer is ook een speciale gebeurtenis..meer te vieren dus!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten