29sept Geil sletje met mooie meloenen op zoek naar legioen met/zonder fatsoen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Ploppie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jan 2018 12:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 29sept Geil sletje met mooie meloenen op zoek naar legioen met/zonder fatsoen

Bericht door Ploppie »

Wat een heerlijke dame en wat een toffe sfeer.
Ben er graag een volgende keer weer bij.
Bedankt Watermeloen 💋
hornyhotstallion
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2018 21:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 29sept Geil sletje met mooie meloenen op zoek naar legioen met/zonder fatsoen

Bericht door hornyhotstallion »

helaas gemist in verband met vakantie. Een volgende keer kom ik zeker, vooral ook omdat Meloen (laat dat tje maar weg :roll: ) pijpt met condoom. Dat willen de meesten (mannen en vrouwen) niet.
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 29sept Geil sletje met mooie meloenen op zoek naar legioen met/zonder fatsoen

Bericht door watermeloen »

hornyhotstallion schreef: 04 okt 2022 15:26 helaas gemist in verband met vakantie. Een volgende keer kom ik zeker, vooral ook omdat Meloen (laat dat tje maar weg :roll: ) pijpt met condoom. Dat willen de meesten (mannen en vrouwen) niet.
Ja tuurlijk is pijpen zonder condoom erg lekker, maar het is me het risico niet waard. Met condoom kan ook hartstikke prima en leuk! En lekker. Was genieten.


Mijn uitgebreide verslag staat trouwens hier: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=68971&p=152758#p152758
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
geilehond25
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 nov 2022 17:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: BBW
Contacteer:

Re: 29sept Geil sletje met mooie meloenen op zoek naar legioen met/zonder fatsoen

Bericht door geilehond25 »

watermeloen schreef: 18 sep 2022 10:27 Deze fruitige slet heeft zin in heel veel piemels in haar natte gaatjes.

Datum en locatie: 29 september, EC Amersfoort. Ik zal er vanaf ongeveer 14u zijn en wil tot 21u doorgaan… tenzij er niemand meer is om me te neuken.

Dus oraal en vaginaal, en handjobs. Ook combinaties daarvan tegelijk natuurlijk. Alles met condoom. Ik vind het heerlijk als je je condoom volspuit diep in mijn mondje en/of kutje.
Over mijn tieten heen spuiten is ook heerlijk, maar doen we beperkt (douchen/pauze na ondergespoten te worden). Dit zodat alle andere tijd alle handen vrijelijk mijn tieten en rest van m’n lijf kunnen betasten overal.

Mijn sluthandlers zullen het laatste woord hebben over wie me wel of niet mag neuken, want hopelijk ben ik te cockdrunk en druk om daarop te letten.
Maar het idee is dat iedereen die aan me wil zitten, me wil betasten, me wil neuken… dat allemaal mag doen.
Zorg dus dat je hygiënisch bent, toekijken mag altijd maar geef degenen die willen voelen/neuken de ruimte.

Zoals een sluthandler het verwoordt: wees geen oen, kom watermeloen doen!

FE26ABD7-104E-4262-B986-FB08A2B5D0EF.jpeg
Jou zou ik helemaal vol spuiten echt geil ben je
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten