Eerste keer vanavond

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Roosje
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2009 15:30
Contacteer:

Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

Hallo allemaal,
wij een bi-stel van 20 jaar gaan vanavond voor het eerst naar erotica, kan iemand ons vertellen hoe het er hier aantoe gaat?

Alvast bedankt xx
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door P.S »

Hoi Roosje,

het gaat zoals jullie willen dat het er aan toe gaat. Geef gewoon duidelijk je grenzen aan, en als jullie alleen met 1 of 2 mannen iets zouden willen moeten jullie dat gewoon doen. Je bent niets verplicht, en opdringers moet je gewoon gelijk aanpakken!

Veel plezier vanavond.
Roosje
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2009 15:30
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

Opdringers, gebeurd dat vaak? En komen er ook meer vrouwen, of zal ik zo'n beetje de enige zijn?
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door P.S »

Ik denk dat jij niet veel ander vrouwelijk schoon aan zult treffen, of ze komen langs zonder het forum in te lichten.. Dat scheelt nml. een flink aantal mannelijke bezoekers die niet komen. :lol:

Helaas zijn er altijd een paar jokers die denken dat elke vrouw die de drempel van de cinema oversteekt gelijk algemeen bezit zijn. Ik hoop niet dat het je afschrikt als er plots een kerel zichzelf af begint te sjorren naast jullie. Kans is nml. aanwezig, zeker als je melding maakt dat je komt.

Klinkt allemaal negatief, is het (gelukkig) bij lange na niet. Neemt niet weg dat je gewoon je koppie erbij moet houden en zelf de regie hebt.

Nogmaals, veel plezier.

Groet,
P
Roosje
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2009 15:30
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

En als ik iets niet wil kan ik dat dan ook gewoon aangeven? Houden ze er dan mee op? Ja sorry voor de vragen hoor, tis de eerste keer ben zo benieuwd hihi
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door P.S »

Hahaha, als ze niet willen luisteren is een welgemikte trap tussen de benen altijd handig. Maar nee, als je denkt dat het niet gaat zoals jij wilt kap je gewoon gelijk, zijn er mannen die menen dat kappen moeilijker is dan jij aangeeft haal je gewoon de eigenaar erbij.

Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat zulks gebeurde. Dus laat je vrees varen en geniet gewoon.
Roosje
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2009 15:30
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

Ok bedankt voor je antwoorden! Kan je me miss ook vertellen wat voor soort mannen er komen? Wel een beetje alle leeftijden? Ik hoor nml vaak over een parenclub (ff heel iets anders) dat daar alleen 50+ komt, en daar liggen onze intresses dus niet..
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door P.S »

Ach, van alles wat. Soms is het druk, soms is het rustig. Jong / oud / dun / dik / groot geschapen / klein geschapen etc etc.

Misschien dat FemSubSletje anders even in kan springen algemeen of via een PB. Die heeft als vrouw wel de nodige ervaring met de cinema, en vooral op een leuke manier.
Roosje
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2009 15:30
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door Roosje »

Ok bedankt!
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Eerste keer vanavond

Bericht door FemSubSletje »

hihi P.S.

Ben je helderziend ofzo? Wist je dat ik mee zat te lezen?
Maar tot nu toe ging het je prima af hoor. Dus ik hoefde niet bij te springen :lol:

Maar het is idd zo dat er van alles komt. Van 18 tot 68. In alle soorten en maten. En het is echt niet zo heftig allemaal als P.S schrijft hoor. Over het algemeen allemaal erg relaxt en gezellig en geil. En jij bepaalt wat er gebeurt. Alleen spelen met elkaar als stel en de rest mag kijken. Of je laat een aantal mannen meespelen. Alles kan. Maar wees duidelijk. Dan weten de mannen waar ze aan toe zijn en zullen zich ook zo gedragen zoals jij wenst.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten