Heet Suikerpopje in Amersfoort

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door Suikerpopje »

Ik ben nog niet zo heel erg lang actief op dit forum en de EC maar sinds een paar maanden heb ik de smaak flink te pakken.. Het is fijn als je dan een paar mensen leert kennen die je een beetje onder hun hoede nemen. Zo leerde ik een paar weken geleden Benno kennen. Eerst contact via hier, later op Kik en weer later in levende lijve. De klik en aantrekkingskracht waren er meteen en ik had ‘m het liefst meteen naar achteren getrokken, ware het niet dat ik op mijn werk was en ik er vrij zeker van ben dat mijn collega’s dit niet echt hadden weten te waarderen..

Na wat geschuif in onze agenda’s hadden we eindelijk een date. Afgelopen dinsdag kwam ik de parkeergarage in Amersfoort uit en we gaven elkaar een dikke knuffel. Al kletsend liepen we naar de EC en eenmaal binnen stonden we meteen te zoenen.
Er was op dat tijdstip een gangbang aan de gang (😉) en we keken er af en toe naar maar wilden zo snel mogelijk ons eigen plekje vinden. Dus na een hele korte rondleiding vonden we de hetero cinema. Er zaten wat mannen een film te kijken maar wij hadden alleen oog voor het ietwat kleine bed. Eenmaal daar zoenden we weer en toen de vingers van B in m’n natte kutje gleden stond ik in de fik..
Ik viel achterover op het bed en B begon me hartstochtelijk te likken. Al vrij snel kwam ik ongelofelijk heftig klaar en wilde ik hem meteen zoenen en mezelf te proeven.
Er waren nog meer mannen op ons geluid afgekomen en een paar probeerden mij aan te raken maar dat wilde B niet. Ik was eerst van hem. Tenminste; voorlopig.. Ik voelde hoe hij er naar snakte om me te neuken en het duurde dan ook niet lang tot hij naar binnen kwam en ik met een diepe kreun mijn tong weer in zijn mond stopte. Niet snel daarna kwam ik weer heerlijk klaar.

We kwamen er ineens achter dat de airco niet aan stond dus B gleed uit me en voor hij dat ging regelen fluisterde hij: “nu mogen zij je hebben” en een golf van opwinding ging door m’n lijf.. het duurde dan ook niet lang voor ik een heerlijk harde pik in m’n mond had en ik vol geneukt werd. Ik genoot.. en ik wilde meer.
De temperatuur was een stuk aangenamer maar de zinderende hitte was er nog steeds. Er waren veel mannen. Er waren hele lieve mannen die m’n hand vast hielden terwijl ik geneukt werd en die ik later beloonde door hen heerlijk te pijpen (ik ben nou eenmaal dol op pijpen.. sue me 😋) maar er was ook een enorme hork, een ander woord kan ik er niet voor bedenken, waar ik, ondanks dat hij een enorme pik had, meteen een naar gevoel bij had. Ineens kroop vanuit het niets over me heen en zette daarbij z’n knie en z’n volle gewicht op m’n borst. Ik maakte een geluid dat de man ernaast een opmerking deed maken van “Hee joh! Het kan ook normaal hoor!” Holy krep.. maar meneer had z’n soldaat al met volle kracht naar binnen geramd, pompte 6 keer en kwam klaar. En weg was ie. Mooi zo.
Gelukkig werd ik daarna meteen weer enorm verwend.. Het spel ging verder en ik was blij dat ik gekomen was.. want ik kwam heel vaak.. ik genoot. Ik werd gebruikt, gelikt en volop geneukt door wie dat maar wilde. En ik wilde niet dat het stopte..

Maar toch voelde ik dat ik na twee uur een beetje op raakte. Benno voelde dat blijkbaar. Hij kroop weer op en in me, we zoenden, kroelden, en bewogen samen tot hij brullend klaar kwam in mijn natte kutje dat het zoveelste orgasme kreeg. We lagen beide even na te trillen..

Even later stonden we nog even te praten, even opfrissen, en daarna liepen we met een enorme smile de EC uit. Terug naar ons normale brave leven.

Bedankt lieve geile en zorgzame mannen, en Benno: dikke kus voor jou 💋

We gaven elkaar een knuffel en wisten allebei dat dit nog maar het begin was..

Binnenkort weer..
x Suikerpopje
Gebruikersavatar
philyoup
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 okt 2015 06:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door philyoup »

hmm heerlijk geile ervaring!
Gebruikersavatar
Boogschutter83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2023 20:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door Boogschutter83 »

Wat leuk om te lezen dat je een leuke en geile dag hebt gehad ik ec. Wie weet treffen we elkaar eens daar :)
Marc89
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2023 21:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door Marc89 »

Heel geil verhaal! Hoop dit ook nog eens mee te maken.
Gebruikersavatar
Jenn & René
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 jun 2023 11:40
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door Jenn & René »

Gave geile ervaring m.u.v. die vreselijke hork! Vooral heerlijk blijven genieten ;)
Gebruikersavatar
Nette20CmMan
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2023 15:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Heet Suikerpopje in Amersfoort

Bericht door Nette20CmMan »

:D :!:
Wow
Groetjes,

Eddy
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten