Eerste keer

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door bdsmstelm65v35 »

Gisteren, woensdag, voor het eerst naar de Cinema. We waren er vroeg en het was erg rustig. Mooi de gelegenheid de ruimte te herkennen. En even lekker Mijn meis in de cruise ruimte op het mooie matras laten liggen, in verschillende posities. De love chair trok mijn aandacht, en ik ging omgekeerd erin liggen zodat met haar kutje op precies de goede hoogte stond om haar heerlijk te beffen, na een tijdje kwam ze flink schreeuwen klaar en overstemde alle bioscopen ;) Na een tijdje kwam de eerste heer en ik nodigde hem uit om mee te doen met strelen meer. Naderhand zijn er nog drie heren bijgekomen die haar een aantal keren hebben geneukt, zij hun gepijpte, ze was onverzadigbaar. Helaas moesten we om vier uur weg, om te ontdekken dat het drukker wordt. Het was echt geweldig haar te zien genieten. En er was ook gelegenheid om een babbeltje te maken. Lekker koel, schoon en geen vervelende luchtjes. Men wist te vertellen dat een donderdag drukker is, dan wel dat je een oproepje plaatst. We gaan snel weer eens komen, toen ze hoorde dat er veel mannen haar wel willen plezieren twinkelden haar ogen. (>10)
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door bdsmstelm65v35 »

Het is ons goed bevallen en het smaakt naar meer, meer sex en meer mannen, zij en ik willen graag genieten. Gezien de onbekendheid vraag ik me of een andere dag dan de woensdag beter is, beter in de aanwezigheid van (veel) heren. Het plaatsen van een oproep las ik ook ergens op dit forum, alleen zou het dan erg druk kunnen worden, iets wat zij niet erg vindt, maar hoe hou ik dat voldoende onder controle en in de gaten ?

Iemand een goede suggestie?

Dank !
ImHippo
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 nov 2022 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door ImHippo »

Hoi, wat leuk om te horen dat jullie hebben genoten. Ik ben nog nooit eerder geweest maar zou dit wel echt graag een keer willen doen. Staan jullie open voor zoiets?
Baard, lichtgetint, beetje fors, dikke pik (zie "stel je zelf eens voor". Hou van beffen.
Gebruikersavatar
rooney
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 mar 2023 12:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door rooney »

Hallo je kan natuurlijk ook een oproep doen door een pm te sturen.. Zodat jullie zelf kunnen kiezen wie er mee mag spelen op deze dag...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten