Advies

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Advies

Bericht door bdsmstelm65v35 »

Het is ons goed bevallen en het smaakt naar meer, meer sex en meer mannen, zij en ik willen graag genieten. Gezien de onbekendheid vraag ik me of een andere dag dan de woensdag beter is, beter in de aanwezigheid van (veel) heren. Het plaatsen van een oproep las ik ook ergens op dit forum, alleen zou het dan erg druk kunnen worden, iets wat zij niet erg vindt, maar hoe hou ik dat voldoende onder controle en in de gaten ?

Iemand een goede suggestie?

Dank !
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Advies

Bericht door Mike1966 »

Qua dag is erg verschillend!
De naaktdagen zijn gemiddeld denk ik wat drukker bezocht maar, als er een aankondiging is gedaan door een stel of dame dan kan het op die dag echt weer veel drukker zijn dan elke andere dag!
Het blijft een beetje geluk hebben of wat intimie van te voren middels PB een voor aankondiging geven. Maar als iemand toezegt te komen is dat ook niet altijd een garantie…..netbal dat aankondigingen soms ook onverwacht niet door gaan….

Hoe jullie eigen feestje te controleren of onder controle te houden kan ik je niet echt een advies op geven. Maar sowieso laten weten wat jullie wel en niet wensen en als men daar van afwijkt je ook duidelijk laten horen!!

Veel succes en geil sex plezier gewenst.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Advies

Bericht door bdsmstelm65v35 »

Dank je voor je reactie ! Leuk te zien dat je een switch bent ;) en ook nog bi, iets wat zij en ik samen ook nog wel willen ontdekken.

De laatste keer ging redelijk natuurlijk, respect naar mannen resulteert in respect terug merkte ik.

In de bdsm scene sta ik mn mannetje wel, en uiteraard ook het vrouwtje ;), dit is nieuw en anders en even wennen.

Ik vond het beregeil haar geneukt zien te worden door meerdere mannen, dat ze meerdere mannen in haar hand had en haar mond, echt insane en maakt onze band alleen maar groter.

Nogmaals dank!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Advies

Bericht door Rickjsw »

Mijn advies zou zijn om het langzaam op te bouwen.
Zelf voor een ervaren dominant kan de eerste keer overweldigend zijn. En je
wilt wel de controle over het spel behouden.
Vrijdagen zijn vaker iets drukker dan de woensdag.
Amersfoort en Arnhem zijn vaak drukker dan het intiemere Hilversum.
Ook kun je zelf personen uitnodigen die volgens jullie de feestvreugde gaan verhogen.
Zo kun je langzaam toewerken naar een aankondiging die vaak resulteert in veel mannen.
Heel veel speelplezier!
Rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten