Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pansex
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Pansex »

Ik was al een tijdje niet in Amersfoort geweest. Aangezien Hilversum voor mij praktisch om de hoek ligt ben ik daar meestal te vinden, maar omdat een beetje afwisseling nooit verkeerd is had ik wel weer eens zin om Amersfoort met een bezoekje te vereren en toen ik op het forum zag dat er twee stellen zouden komen was m'n enthousiasme helemaal gewekt. Ze zouden er rond 16:00 uur zijn maar helaas kon ik er pas rond 17:30 zijn, in de hoop nog wat van de actie mee te maken toch maar richting Amersfoort getrokken. En toen ik aankwam waren er inderdaad twee stellen. Ik zag op het bed al een vrouwenlichaam liggen met wat mannen er omheen, haar gezicht kon ik vanaf mijn blikveld nog niet zien. Maar snel uitgekleed en richting het bed gelopen en toen ik dichterbij kwam kon ik de dame goed zien en bovendien ook haar gezicht, en WAUW wat lag daar een prachtige dame!
Een heerlijke volle vrouw met een goddelijk lichaam en een prachtig gezichtje. Zonder overdrijven, misschien wel de mooiste vrouw die ik ooit tijdens m'n vele bezoeken in de EC's heb gezien! :o
Ik begreep uit de bezigheden dat de mannen die om haar heen stonden bezig waren zich tot een hoogtepunt te trekken, en even later spoot één van de twee mannen inderdaad een enorme lading over haar borsten heen, ontzettend geil! Doordat de mannen bezig waren om tot hun hoogtepunt te komen of al waren gekomen, was ik bang dat de stellen van plan waren om te vertrekken. En helaas werd m'n vermoeden bevestigd.. Net toen deze prachtige vrouw haar hand om m'n inmiddels keiharde lul had gesloten gaf de man die bij haar hoorde aan dat ze er een eind aan maakten. Ze verontschuldigden zich nog, wat natuurlijk niet hoeft maar wel sympathiek was. Neemt niet weg dat ik baalde als een stekker. Maar goed, soms zit het nou eenmaal mee en soms zit het tegen... En vandaag zat het duidelijk niet mee.. Of.. ?

Veel tijd om teleurgesteld te zijn had ik echter niet, er was inmiddels namelijk nóg een stel binnengekomen waarvan de helft bestond uit een hele leuke blonde vrouw met een mooie lichaam en leuke uitstraling. Toen ik, handdoek om m'n nek geslagen, m'n flink stijve lul achterna liep de hetero filmzaal in zag ik de vrouw al bezig was haar man stevig te pijpen. Er waren op dat moment nog zo'n 5 a 6 mannen aanwezig als ik het goed onthouden heb, al snel bleek dat het stel het wel leuk vond om wat mannen in hun spel te betrekken dus begon de vrouw ook wat andere mannen af te trekken en te pijpen. Vervolgens ging het stel even naar hun kluisje toe of roken, in ieder geval even de filmzaal uit. Toen ik even later ook die kant op ging zag ik dat de ruimte met het bed, de banken en de kluisjes leeg was dus ging ik maar even verder op ontdekkingstocht en toen ik in de cruiseruimte kwam zag ik dat iedereen daar was. De man van het stel liet de vrouw in de sling plaats nemen waar hij haar neukte terwijl hij haar handen naar twee gereedstaande pikken dirigeerde. Na even geneukt te hebben verplaatse de vrouw zich naar een van de gloryhole hokjes waar ze vanuit meerdere kanten pikken zoog en aftrok. Na weer een korte pauze toog het stel (en het mannelijke gevolg) richting de andere cruiseruimte waar ze eerst in de gynaecologenstoel werd geneukt door haar partner, maar omdat de stoel niet heel comfortabel bleek verplaatste ze zich naar een van de hokjes in die ruimte om weer van meerdere kanten, door meerdere gaten pikken afzoog en aftrok. Weer een pauze, wat drinken, en vervolgens kon het spel weer verder. Dit keer weer in de hetero zaal. Het stel ging naast elkaar zitten om, beiden masturberend, te kijken naar de film die op dat moment op het scherm te zien was, tot ze over hem heen boog om haar man weer te pijpen. Zo naar op zij over hem heen geleund was haar heerlijke kont in haar mooie leather look string goed te aanschouwen, ik kon me niet inhouden en stond op om met m'n handen haar heerlijke billen te laten gaan. Heerlijk voelen, strelen, masseren terwijl ze ondertussen vol overgave haar man aan het pijpen was. Na een tijdje stond de vrouw op en ging op de lul van haar man zitten om hem en begon geil op een neer te bewegen op zijn lul. En toen ging het snel. We gingen met een paar man eromheen staan en haar man moedigde haar aan om wat pikken af te trekken, en te pijpen. Na zo even door te zijn gegaan kwam ze omhoog en ging door haar knieën om weer haar man te pijpen. Doordat ze haar handdoek op de grond had gelegd om haar knieën op te kunnen zetten was de stoel naast hen vrij gekomen, ik greep meteen m'n kans, legde m'n handdoek erop en ging zitten. Ik had een heerlijk zicht op hoe ze 'm aan het pijpen was. Op een gegeven moment leidde hij haar hand richting m'n pik en begon ze me al pijpend met een flink tempo af te trekken even daarna moedigde hij aan me ook te pijpen, heerlijk! Zo wisselde ze een paar keer tussen hem en mij en later ook de andere mannen die eromheen stonden. Terwijl ze een van de staande mannen aan het pijpen was trok ze mij en een andere man af en ik zei nog tegen haar partner "wat ziet dat er geil uit hé?!" wat hij uiteraard alleen maar kon beamen. Het aanzicht van haar heerlijke pijpkunsten onderwijl omringd door pikken die ze gretig aftrok was zo geil dat de andere man die ze aan het aftrekken was en ik zo ongeveer tegelijk klaar kwamen. Ik voelde druppels van die andere man op m'n been terecht komen (wat me stiekem alleen maar geiler maakte) en ondertussen spoot ik zelf ook stralen zaad uit m'n pik, ik kwam heerlijk klaar. Het stel genoot er ook zichbaar van. Terwijl ik opgestaan was om met wat doekjes mezelf te fatsoeneren merkte ik pas hoeveel zaad er op m'n benen, buik en schaamstreek zat, het zat werkelijk overal. Ik ging vervolgens op gepaste afstand op de stoel aan de overkant zitten waar ik nog kon zien hoe de laatste twee mannen over haar heen spoten en ze vervolgens haar man weer flink af begon te zuigen. Terwijl ik nog nagenoot kwam de medewerkster binnen om te zeggen dat over tien minuten de lichten aan zouden gaan. De tijd was voorbij gevlógen.

Moraal van dit verhaal? Dat teleurstelling en geluk soms heel dichtbij elkaar zitten. Uiteindelijk bleek het namelijk toch nog een hele lekkere geile avond te worden. (En toch hoop ik stiekem de prachtige dame die onderdeel was van de twee stellen van eerder nog eens te treffen en dan ook wat meer van haar te genieten middels wat echte actie).
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Mike1966 »

Mooi verslag wat het al met al bij elkaar een hele lange hete middag in de EC Amersfoort heeft gemaakt op een dinsdag. Actie vanaf vroeg in de middag tot aan sluitingstijd!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Laumar »

Hallo,
Het was voor ons de eerste keer en was ook voor ons heel sexy en geile ervaring
Ik en mijn partner (vriend)hebben genoten.
Johnny Johnny
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2023 21:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Johnny Johnny »

Wat een geil veralag, het was echt geil om te zien , dame heer jullie zijn mooie mensen bedankt voor het spelen..
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Laumar »

Johnny Johnny schreef: 23 aug 2023 20:14 Wat een geil veralag, het was echt geil om te zien , dame heer jullie zijn mooie mensen bedankt voor het spelen..
Was voor ons ook heel geil om mee te maken, was de eerste keer maar eerdaags weer eens kijken.
:D
Laatst gewijzigd door Laumar op 25 aug 2023 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Rickjsw »

Wat leuk Launar!
Komen jullie ook in het verhaal langs? In welke rol?
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Laumar »

Rickjsw schreef: 25 aug 2023 18:16 Wat leuk Launar!
Komen jullie ook in het verhaal langs? In welke rol?
Ik en mijn vriend zijn het tweede stel :D

"de hetero filmzaal in zag ik de vrouw al bezig was haar man stevig te pijpem..."
Vanaf hier
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of toch mee..

Bericht door Rickjsw »

Dan zijn jullie de hoofdrolspelers van dit mooie verhaal! En jij bent dan die mooie blonde vrouw..in het bezig van ern heetlijke lederen string en naughty fantasies😉…pleased to mert you!
Rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten