Gisteren dagje Amersfoort

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Laumar »

Goedemiddag,

Gisteren hebben mijn vriend en ik weer een dagje Amersfoort gedaan nadat het Dinsdag echt goed bevallen was.
Gisteren was het toch anders, kwamen binnen en was een ander stel al fijn bezig...
Maar waren veel oudere heren deze keer en werden gelijk achterna gelopen...das niet erg maar 15 a 16 man dat was wel veel.
We gingen eerst gekleed ff in de hetero Cinema zitten..waar mijn vriend mij kon vingeren en ik hem pijpen.Na een 10min besloten we ons om te kleden..
En weer terug naar de film zaal .
Daar pijpte ik hem en liet hij me voor de eerste keer al klaarkomen ..
Wederom met al die mannen we dicht omheen.
Maar denken laten het even.
Op naar de Swing.
Mijn vriend neukte me in de Swing en weer de hele meute er achter aan.
Weer dicht er op waarop mijn vriend zich ligt begon te irriteren..ook alle handen zomaar op mij, normaal geen probleem maar vraag het fatsoenlijk. Mijn vriend zei daarom ook dat handen weg moesten als het niet fatsoenlijk aan mij gevraagd werd.
Degene die het gewoon netjes vroegen was erna geen probleem

Ook zag hij dat 1 van de oudere mannen bijna op zijn tenen moest gaan staan om proberen zijn lul tegen mij wang en mond ongevraagd te duwen .deze heeft mijn vriend ook gelijk gewaarschuwd... En dit vinden we jammer. Dit haalt het erotische en het plezier uit de lucht en verpest een beetje sfeer.
Erna zijn we nog even de cinema in gegaan en koos mijn vriend en ik 2 andere uit die ik kon pijpen ..in de cinema en even in de gloryhole. Misschien ook ons nieuwigheid, maar ook in de gloryhole pijp ik niet zomaar iedereen.. want ook daar was die opdringerig steeds met zijn lul door een gat aan het proberen.

We zijn later weer terug naar de cinema gegaan en zijn een stapje verder gegaan en heb me door een van de 2 laten neuken terwijl ik mijn vriend pijpte en andersom.dit was wel geil. Ook ben ik door die twee andere mannen heerlijk gelikt en zelfs klaar gelikt .. en kwamen
3 mannen over mijn borsten klaar en mijn partner later in mijn mond.
Was dus wel weer een leuke dag maar net ff te jammer van het te dichtbij staan en opdringerig gedraag, gelukkig is mijn vriend prima in staat dit opte lossen..maar verpeste in het begin wel de sfeer waarop je toch minder vrij bent de rest van de middag..en meer aan het opletten dan genieten ..

Groeten

Laumar
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door RobvD »

Onvoorstelbaar dat soort gedrag van mensen in deze setting, ze verpesten het voor de respectvolle bezoekers!
Fijn dat jullie even goed genoten hebben, maar begrijp de irritatie. Laat het een les zijn voor deze bezoekers.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Chandon »

De meeste leren niet uit ervaring. Het is de boel bij drukte in het gareel houden of mazzel hebben met een leuk clubje



RobvD schreef: 27 aug 2023 16:42 Onvoorstelbaar dat soort gedrag van mensen in deze setting, ze verpesten het voor de respectvolle bezoekers!
Fijn dat jullie even goed genoten hebben, maar begrijp de irritatie. Laat het een les zijn voor deze bezoekers.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1965
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Laumar schreef: 27 aug 2023 13:53 Goedemiddag,

Gisteren hebben mijn vriend en ik weer een dagje Amersfoort gedaan nadat het Dinsdag echt goed bevallen was.
Gisteren was het toch anders, kwamen binnen en was een ander stel al fijn bezig...
Maar waren veel oudere heren deze keer en werden gelijk achterna gelopen...das niet erg maar 15 a 16 man dat was wel veel.
We gingen eerst gekleed ff in de hetero Cinema zitten..waar mijn vriend mij kon vingeren en ik hem pijpen.Na een 10min besloten we ons om te kleden..
En weer terug naar de film zaal .
Daar pijpte ik hem en liet hij me voor de eerste keer al klaarkomen ..
Wederom met al die mannen we dicht omheen.
Maar denken laten het even.
Op naar de Swing.
Mijn vriend neukte me in de Swing en weer de hele meute er achter aan.
Weer dicht er op waarop mijn vriend zich ligt begon te irriteren..ook alle handen zomaar op mij, normaal geen probleem maar vraag het fatsoenlijk. Mijn vriend zei daarom ook dat handen weg moesten als het niet fatsoenlijk aan mij gevraagd werd.
Degene die het gewoon netjes vroegen was erna geen probleem

Ook zag hij dat 1 van de oudere mannen bijna op zijn tenen moest gaan staan om proberen zijn lul tegen mij wang en mond ongevraagd te duwen .deze heeft mijn vriend ook gelijk gewaarschuwd... En dit vinden we jammer. Dit haalt het erotische en het plezier uit de lucht en verpest een beetje sfeer.
Erna zijn we nog even de cinema in gegaan en koos mijn vriend en ik 2 andere uit die ik kon pijpen ..in de cinema en even in de gloryhole. Misschien ook ons nieuwigheid, maar ook in de gloryhole pijp ik niet zomaar iedereen.. want ook daar was die opdringerig steeds met zijn lul door een gat aan het proberen.

We zijn later weer terug naar de cinema gegaan en zijn een stapje verder gegaan en heb me door een van de 2 laten neuken terwijl ik mijn vriend pijpte en andersom.dit was wel geil. Ook ben ik door die twee andere mannen heerlijk gelikt en zelfs klaar gelikt .. en kwamen
3 mannen over mijn borsten klaar en mijn partner later in mijn mond.
Was dus wel weer een leuke dag maar net ff te jammer van het te dichtbij staan en opdringerig gedraag, gelukkig is mijn vriend prima in staat dit opte lossen..maar verpeste in het begin wel de sfeer waarop je toch minder vrij bent de rest van de middag..en meer aan het opletten dan genieten ..

Groeten

Laumar
Wat naar dat jullie dit zo hebben ervaren, hellaas is het voor iedereen nog steeds niet duidelijk dat in de cinema alles met consent gaat.
Mocht er een volgende keer nog iets gebeuren, geef dit aan bij een van onze medewerkers en zij zullen passende maatregelen nemen.
Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Team Erotica
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Laumar »

Goedemiddag team,

Wij komen zeker nog een keer langs,gelukkig heeft mijn vriend zijn bekkie wel op de goede plaats,en ik ook,wij genieten van de setting,en we weten waarvoor je daar komt,we bepraten het goed voor en ook napraten,vandaar dat het voor ons ook een succes is,als super sexy en geil ervaren,en ook de binnenkomst door jullie als team als warm ervaren....we hopen natuurlijk dat de volgende keer net zo relaxed geil en sexy is als de eerste keer dat we er waren.
Singer717
Berichten: 105
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Singer717 »

Tjongejongejonge....
Komt er een leuk stel wordt het bijna verziekt door zo'n kloteklapper...
Gelukkig zijn er ook veel mannen die andere mannen hier op aanspreken.
1x waarschuwen is al teveel.

Mijn advies aan iedereen die graag meedoet:
Laat het stel of vrouw alleen eerst even wennen en niet als een strontvlieg er direct bovenop.
Anders loop je de kans dat de vliegenmepper er overheen gaat!

En sowieso altijd vragen en niet te dicht er op staan. (Tenzij je aan de beurt bent natuurlijk 😋)
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Laumar »

Singer717 schreef: 28 aug 2023 16:36 Tjongejongejonge....
Komt er een leuk stel wordt het bijna verziekt door zo'n kloteklapper...
Gelukkig zijn er ook veel mannen die andere mannen hier op aanspreken.
1x waarschuwen is al teveel.

Mijn advies aan iedereen die graag meedoet:
Laat het stel of vrouw alleen eerst even wennen en niet als een strontvlieg er direct bovenop.
Anders loop je de kans dat de vliegenmepper er overheen gaat!

En sowieso altijd vragen en niet te dicht er op staan. (Tenzij je aan de beurt bent natuurlijk 😋)

Ja dat was ook ons idee, En hebben 2 mannen in ons spel betrokken die zich wel respectvol opstelden
Dat is wel zeker een belangrijk punt voor mij en mijn vriend.
Ik vind het wel vijn om aangeraakt te worden en meerdere handen kan ook sexy wezen, maar wel graag als ik of en mijn vriend toestemming geven.

Voor de rest hebben we het daarna gewoon nog leuk gehad, en ook erna nog veel plezier beleeft
En zullen ons hierdoor niet weg laten jagen gelijk :D
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Julian007 »

The intrusive behaviour of not respecting the personal of space of someone happens by a few of the men who attend the EC, but please bear in mind that not all are like that. Fortunately, lately I have seen more people actually respecting the couple's boundaries and hopefully it will stay that way. It's a pity that you had to experience it, but at the same time you had some nice time, so it's a mix hahahaha. Maybe I'll catch up with you guys next time and please hit me up whenever you go again :)
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
AC-DC
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door AC-DC »

Laumar schreef: 28 aug 2023 15:25 Wij komen zeker nog een keer langs, gelukkig heeft mijn vriend zijn bekkie wel op de goede plaats, en ik ook
Toch denk ik dat het zinvol is om zoiets te melden bij de EC medewerker (als het ff kan direct nadat zoiets gebeurt), want dan heeft zo'n eikel niet alleen bij jullie geen succes gehad maar waarschijnlijk ook een officiële waarschuwing van EC of misschien direct een ban. En de rest van de aanwezigen kan hier dan ook meteen lering uit trekken..
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Gisteren dagje Amersfoort

Bericht door Laumar »

Dat is jouw mening en ook jou goed recht als het bij jou gebeurt.

Wij kozen hiervoor om dit zelf op te lossen en er geen groot iets van te maken.
Op moment dat je weg moet lopen op te " klikken", dus terug naar de kleedruimte, je aankleden om dat de shop in te gaan om iemand aan te geven en dan misschien met een EC medewerker, terug te gaan en iemand aanwijzen, haalt wel de spanning en erotiek weg, dan is de kans klein dat we ons weer omkleden en verder gaan.
Wij hebben het zelf opgelost, en zoals we aangaven toch een gezellige middag gehad.
Was het anders dan de vorige keer ? Ja,maar ook hier leer je van. En als de gewaarschuwde persoon toch door zouden gaan , kan je altijd nog melden. Maar vind dat je eerst ook zelf je grenzen kan aangeven ook al zou dat nodig hoeven wezen.

Maar nogmaals, ieder zijn mening en opvattingen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten