misschien volgende week een keer een bezoekje

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
lingerielover
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jul 2009 10:30
Geaardheid: hetero
Locatie: veenendaal
Contacteer:

misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door lingerielover »

hallo mensen,

ik wil volgende week misschien eens een bezoek brengen aan erotica in amersfoort echter weet ik niet wat ik moet en kan verwachten.

mag je maar in 1 bios gaan zitten of kan je switchen wanneer je maar wilt. en die andere ruimtes zijn die ook gewoon allemaal vrij voor ieder om eens te kijkene??
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door FemSubSletje »

Hai Lingerielover,

Je mag overal in voor de 10€ entree. Dus de homo en heterobios, de darkroom, de wc en het pleintje. Is allemaal bij de prijs inbegrepen. De cinema is gewoon een totaalbegrip voor alle opties die zich achter de deur begeven.

En wat te verwachten. Ja dat hangt van jezelf af en van de aanwezige gasten. Er staat bij je profiel niet of je een man of vrouw bent, en he/ho/bi. Dus we weten niet waar je van houd.
Maar mannen zijn er altijd wel. En dan ligt het aan je eigen wensen en initiatief en uitstraling wat er verder gebeurt. Van kijken naar een filmpje zelf spelend of een volledige orgie :)

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
lingerielover
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jul 2009 10:30
Geaardheid: hetero
Locatie: veenendaal
Contacteer:

Re: misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door lingerielover »

hallo femsubsletje,

daar had je dus inderdaad gelijk in dus ik heb gelijk mijn profiel iets aangepast, wanneer ben jij er meestal, isschien kun jij me dan eens rondleiden??
dus vor 10 euro kan ik gewoon overal terecht?? en zit er dan ook een tijd aanvast???
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door FemSubSletje »

Hey LL,

Fijn dat je de tip begrepen hebt ;)

En ja voor die 10€ kan je overal terecht. Er zijn geen extra kosten. Behalve misschien als je een kluisje wil voor eventuele overtollige kleding 2€ Of een blikje drinken uit de automaat. Maar qua ruimtes kan je vrij bewegen.
En nee er zit geen tijd aan vast. Je kan 5 minuten binnen blijven of 5 uur. Wat jij wil. Als het lukt en er zijn voldoende dames kan je je helemaal sufneuken over een hele dag heen :lol:
Of gewoon sufrukken in de bios natuurlijk. Dat kan altijd, de films draaien wel. De vrouwen zijn geen garantie :D
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
lingerielover
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jul 2009 10:30
Geaardheid: hetero
Locatie: veenendaal
Contacteer:

Re: misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door lingerielover »

hmm, dat van de tijd bevalt me wel dan.
als ik bijvoorbeeld even het pand verlaat om ergens wat te eten of drinken, kan ik dan later wel weer gewoon naar binnen of moet ik dan weer opnieuw betalen???

En subslet ga jij misschien donderdag ook naar erotica?? dan kan ik je misschien daar ontmoeten
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: misschien volgende week een keer een bezoekje

Bericht door FemSubSletje »

Hey LL,

Volgens mij kan je inderdaad tussendoor gewoon ff wat wten of drinken en daarna weer naar binnen zonder wederom te betalen.

En wanneer ik ga weet ik nog niet. Ik hoop snel, maar kan ik nog niks van zeggen.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten