Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gangbanglover74
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2022 09:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door Gangbanglover74 »

Wat een heerlijke oproep.
Ik probeer er ook bij aanwezig te zijn, maar dat zal dan niet voor 1300 uur zijn. Zou een teleurstelling zijn als ik jullie dan mis.
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door bdsmstelm65v35 »

We zijn er om 12:00 en zeker tot 16:00 ik wil graag dat ze pap meer kan zeggen, suf geneukt en gepijpt 🤪
Nukluez
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2021 08:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door Nukluez »

Marcoai schreef: 04 mar 2024 20:44 Hoi wij zijn een stel waarvan de vrouw wat moeilijk te been is , we gaan de gok wagen en komen kijken en hoop dat Patricia ook lost gaat zoals in haar fantasie gr Marco en Patricia
Ik hoop dat Patricia het ook naar haar zin zal hebben! Het maakt toch niets uit dat ze moeilijk ter been is! Iedereen heeft daar begrip voor, en anders hoor je in EC niet thuis!
RespectfullBull
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2024 16:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: BBW
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door RespectfullBull »

Nukluez schreef: 05 mar 2024 19:48
Marcoai schreef: 04 mar 2024 20:44 Hoi wij zijn een stel waarvan de vrouw wat moeilijk te been is , we gaan de gok wagen en komen kijken en hoop dat Patricia ook lost gaat zoals in haar fantasie gr Marco en Patricia
Ik hoop dat Patricia het ook naar haar zin zal hebben! Het maakt toch niets uit dat ze moeilijk ter been is! Iedereen heeft daar begrip voor, en anders hoor je in EC niet thuis!
En zo is het!
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door bdsmstelm65v35 »

We gaan onderweg !
blacklatino
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2015 15:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door blacklatino »

Mag pijpen ook met condoom? Doe het graag alles safe ondanks dat ik clean ben (vandaag uitslag binnen).

Uiteraard wel netjes klaarkomen over borsten of plek waar het gewenst is ;)
Besnedenpik39
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2024 16:39
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door Besnedenpik39 »

Zijn jullie nog?
Dave is oke
Berichten: 194
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door Dave is oke »

Ik had de oproep gelezen van Seyy Curvey slet.
Kwam rond 12.45 uur ongeveer binnen. Aantal mannen was al lekker actief op het matras.
Kleding in de locker gedaan en rustig mijn beurt afgewacht. De sfeer was fantastisch, ruimte voor iedereen.
Curvey slet heeft me heerlijk gepijpt was echt lekker en ben daarna klaar gekomen op haar borsten was ze erg geil vond.
Daarna me rust gepakt, water gedronken en leuke gesprekken gehad, ook met een bekende.
Op enig moment Curvey slet heerlijk gebeukt en daarna haar klaar gebeft terwijl ze een andere man pijpte. Was was dat geil zeg, genoten....

Rond 15.00 uur, toen ik eigenlijk weg wilde gaan ivm werken, kwam het stel binnen, vrouw minder goed ter been.
Kennis gemaakt met Marcoai en Patricia.
Marcoai vroeg me of ik even wilde rondleiden, ze waren immers voor het eerst.
Nadat Patricia zich had uitgekleed, ging ze in een prachtig setje naar de filmzaal, wat een heerlijk mooie vrouw, ze begon me te pijlen, oh wat was dat geil en lekker, kwam bij Patricia voor de 2e klaar. Daarna moest ik weg.
Bij vetrek had Patricia het perfecto naar haar zin in de stoel.
Wil beiden stellen bedanken voor de geile middag, sfeer was prachtig geil....
Groeten Dave
RespectfullBull
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2024 16:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: BBW
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door RespectfullBull »

Het was fantastisch en wat is ze ooooh zo geil! Ik heb genoten, hopelijk jullie ook! Bedankt!♥️
Gebruikersavatar
bdsmstelm65v35
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Sexy Curvey Slet woensdag 6 maart

Bericht door bdsmstelm65v35 »

Na eerdere bezoekjes aan Amersfoort, waar ze gekscherend zei ...er kan nog meer bij ...., hadden we ons voorgenomen deze dag uit te trekken voor dit feest. Want dat is het, een mooi feest van respectvolle, keurige mannen, die keurig op hun beurt wachtend mijn Slavin zouden gaan plezieren. Op de weg er naartoe had ze zich mooi opgemaakt, het Sletjes jurkje onder het degelijke jurkje, een van onze spelregels is niet anderen ongewenst te laten confronteren met onze hobby. Net panty met open kruis aan, sliploos, en lage hakjes.

Vrolijk babbelend togen we op weg, iets meer dan een uurtje rijden, parkeren bij de Flint, kwamen we op rond 12:15 binnen. Tot mijn grote genoegen zaten er al een aantal heren klaar. Zij deed haar nette jurkje uit, ik haar pols boeien om, en de nekboei. Tenslotte is ze daar om te gehoorzamen. Geen echte BDSM aktiviteiten anders dan Mij plezieren door zich te laten gebruiken dan elke man die zin in heeft. Afgezien van anaal, en neuken zonder was eigenlijk alles mogelijk, en dat gebeurde ook.

Ze heeft 4 uur aan een stuk zich laten gebruiken als Mijn Curvey Sletje, ik genoot van haar, van haar curvey lijf, van haar onderdanigheid, van haar neuken en pijpen. Genoeg momenten om even een geintje te maken, een kwink slag, even haar tot de orde roepen......... je hebt nu 6 woorden teveel gebruikt pijpen !! En als ze dacht even te rusten diende zich de volgende aan, rusten kan ze avonds.... Wederom erg genoten van de vriendelijkheid, respect, humor en kunsten die de heren hebben vertoond. Ik had me voorgenomen om te turven op haar tieten, echter potlood vergeten. Ik schat dat ze minsten een keer of 20 is geneukt en het pijpen haalt denk ik wel de 30.

Zo mooi te zien hoe ze genoot, ondanks geen liefde voor maar uit respect naar mij liet ze zich keelneuken, wel stiekem af en toe de pik in haar wang laten verdwijnen, maar L. liet zich dat niet gebeuren en richtte haar goed af, sowieso wist hij haar goed te mennen, tijdens het pijpen, het neuken, en waar ze ook geen direct liefhebste van is het squirten. Ik heb haar af en toe lekker op de billen gemept en lekker in haar billen gebeten.

Een aantal heren wisten haar tot een orgasme te brengen, vingeren en beffend kwam ze gillend klaar, helaas hield ze zich nog een beetje in maar dat doen we volgende keer anders, een mondklem in of zo..... ook het klaarkomen op haar borsten was fucking geil te zien, veelal keurig weggehaald....tot ongenoegen van haar, het mag wel wat langer blijven liggen....dat komt wel weer ene volgende keer...... op het end volledig onder het sperma lijkt me leuk :) De spitroast met L. en R. waren niet te versmaden.

Samen even gekeken bij de Iron Lady (wheelchair) en die lag te genieten, en kwam even later naast haar liggen, waar ze keurig vroeg of ze Mijn Sletje mocht zoenen, en dat gebeurd, en was geil te zien, ze zoende lekker wist Mijn sletje te melden..... tja je bent een Slet of je bent het niet..... Overigens heb ik vandaag op haar profiel op fetlife ethical slut toegevoegd, een koosnaampje voor dames die er van genieten.

Met nog 2 lekker chocoladereep voor de niet-koekjes-dame achter de balie keerden wij huiswaarts, waar ze Mij heeft verwend en ik haar.... een geweldig dag.

Dank jullie wel ! In de BDSM scene wordt wel eens wat neerbuigend over swingers gesproken, maar dat heeft dan zeker geen betrekking op jullie, top !

G.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 15 gasten