Het leek even te mooi om waar te zijn, deze oproep. Maar soms loont het om een gokje te wagen. Deze gok is zeer de moeite waard. Er zijn eerder op de middag al andere stellen en ook best wat actie, maar het is dan ook erg druk. Mannen moeten in de winkel letterlijk een nummertje trekken om in de rij naar binnentoe te wachten. De kluisjes zijn allang vol en overal liggen sporttassen met kleren.
Iets na 4 uur is mijn tijd zo'n beetje op, maar net als ik me aan het aankleden ben komen Roos en partner binnen. Ik voel me zo'n cartoon figuur, waarvan de onderkaak tot op zijn voeten valt. Wauw, wat een plaatje. Ik besluit toch maar wat langer te blijven.
De partner van Roos geeft duidelijk instructies. Ze is een vies sletje dat veel geneukt wil worden en zoveel mogelijk zaad over zich heen wil krijgen.
Omdat ze nog niet eerder in EC Amersfoort zijn geweest vragen ze een rondleiding, die ik ze graag geef. Daarna begint Roos geknield naast het grote matras mannen te pijpen. Er komen er al snel een aantal over haar heen.
Daarna komt ze op het bed liggen. Ik zit vlak bij haar gezicht en terwijl een eerste man haar neukt, wordt ik heerlijk gepijpt. Ze ligt met haar kruis op de rand van het bed en om daar te geraken, valt niet mee. Er staat een dikke haag van mannen omheen. Het duurt daarom een tijdje voor ik aan de beurt ben. Lex en Matarazi zijn mij o.a. voor. Als ik eenmaal vooraan sta ben ik echt volledig opgewarmd. Ik neuk er op los, maar omdat er zoveel wachtenden zijn en ik geen tijd heb voor een volgende ronde, neuk ik nu door totdat ik klaar kom. Kort maar krachtig.
Hopelijk een volgende keer uitgebreider.
Roos is prachtig, geil en gewillig en ik zou haar graag vaker tegenkomen. Haar begeleider doet het erg goed. Hij is duidelijk, communicatief, streng waar nodig en hij let heel goed op zijn meisje.
Kortom een geslaagde middag, die nog een flinke tijd voortgaat nadat ik ben vertrokken.
Blond studentensletje wil gebruikt worden - donderdag 25/07
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Blond studentensletje wil gebruikt worden - donderdag 25/07
Wat een geweldige ervaring met Roos!
Ik heb enorm veel respect voor haar vriend en hoe hij alles oppakte, en voor de daadkrachtige, rechtdoorzee en duidelijke instructies.
Roos is echt één in een miljoen. Ze gehoorzaamt goed en doet precies wat ze moet doen. Ik heb wel eens dames gehad die moeite hadden met de dikte van mijn speer, maar Roos wist precies wat ze moest doen.
Toen ze hem in haar mond nam wist ik dat zij van een ander kaliber was. Het gleed zo makkelijk naar binnen als eerste. Ik heb echt genoten en hopelijk tot snel!
Mart,
jij ook bedankt topper.
Ik heb enorm veel respect voor haar vriend en hoe hij alles oppakte, en voor de daadkrachtige, rechtdoorzee en duidelijke instructies.
Roos is echt één in een miljoen. Ze gehoorzaamt goed en doet precies wat ze moet doen. Ik heb wel eens dames gehad die moeite hadden met de dikte van mijn speer, maar Roos wist precies wat ze moest doen.
Toen ze hem in haar mond nam wist ik dat zij van een ander kaliber was. Het gleed zo makkelijk naar binnen als eerste. Ik heb echt genoten en hopelijk tot snel!
Mart,
jij ook bedankt topper.
-
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Heerlijk die foto's en verslagen. Heb het helaas moeten missen. Komen jullie 2 augustus naar de jongerendag? Dan is het wat rustiger
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
Net terug van vakantie en al heel wat geils gemist.
Hopelijk komt er een vervolg?
Hopelijk komt er een vervolg?
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wat een prachtig lijf! Hopelijk komt er een nieuwe kans om dit prachtige kutje te proeven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten