Met gezonde spanning (ik tenminste) liepen we samen naar de EC, eenmaal binnen was het rustig. Ze had zelf 6 man uitgenodigd, maar we waren helaas ook wat later. Van de genodigden waren er misschien 2 of 3, niet iedereen stelde zich voor, totaal zat er een man of 5. Ik ontkleedde mij geheel, zoals ik gewend ben, zij hield haar kleren nog even aan, om af te tasten hoe en wat, een beetje te wennen. In de heterocinema deed ze al gauw haar kleding uit en deden we deze in het kluisje, en begon ze mij te pijpen. Haar doel was: mannen plezieren door ze te pijpen. Of ze ook wou neuken wist ze nog niet, in eerste instantie niet. Ik genoot, ze kan echt heel goed pijpen. Dit was het startsein voor andere mannen om zich bij ons te voegen, ik waarschuwde al dat zij het tempo bepaalt en we niet teveel mannen tegelijk bij haar willen. Vooraf hadden we afgesproken, ik blijf ten allen tijde bij haar, zij geeft aan wie wel en niet, maar voor ik het wist hing het volgende geslachtsdeel in haar mond en ging ze voorop in de strijd. De mannen genoten, en zij ook. Al snel stonden er een man of 5 met ontblote strijders voor haar en werkte ze ze de een na de ander af, waarbij ze mij tot een heerlijk hoogtepunt bracht. Voor mijn gevoel te vroeg, maar het was zoooo goed.. Ze ging op de matras liggen, nadat ze al uitgebreid gevingerd was, en werd bijzonder goed gebeft, naast haar namen mannen plaats om zich te laten plezieren. Het mooiste was, ik ben onervaren op dit gebied, en dus ook benieuwd hoe dit zou gaan. Telkens keek ze naar mij, om goedkeuring vragend, de mannen wisten ook dat ik haar dirigeerde, zij bepaalt het tempo zoals ze zei, maar ik bepaal wie wel en wie niet, dus de mannen checkten dit ook regelmatig bij mij. Het machtsspel bevalt me wel, en smaakt naar meer. Nadat ze klaar is op het matras gaan we nog even naar de heterocinema, vinger ik haar daar een beetje, en vraagt ze mij of ik haar wil neuken. Natuurlijk wil ik dat, maar mijn kleine soldaat lijkt nog iets minder enthousiast helaas. Zij vind het prima, en nadat we nog even in de gezamenlijke zaal zitten besluiten we dat het mooi was en gaan we weer.
Ik vond het een heerlijke ervaring, heb genoten hoe zij mannen plezierde, hoe ze zelf genoot. Ik vond het een geile ervaring, en het begeleiden, min of meer bepalen wat er gebeurt is fijn. Ik zou graag door anderen met meer ervaring geleerd willen worden hoe dit meer te doen. Ik weet dat zij nog met Benno zou afspreken, die hier uiteraard veel meer ervaren in is, en zijn eigen ‘incrowd’ bij uitnodigt. Ik gun haar veel plezier, maar wees lief voor haar, wees haar ogen, maar wees ook haar meester, want dat heeft ze graag.
Hopelijk tot een volgende ervaring, en leermeesters: Ik wil meer weten