Zaterdag 11 januari kom ik, Ellen (een slank sub slaafje van 27), onder begeleiding van mijn meester naar EC Amersfoort om het nieuwe jaar goed en geil in te luiden. We zijn al een paar keer geweest, maar hadden nog geen account op het forum, tot nu dan.
Mijn meester geniet ervan om mij met anderen te zien, en laat me graag andermans slaaf zijn, waarbij ik me volledig aan anderen overgeef. Intiem met 1 iemand, of met meerdere tegelijk. Consent of toestemming hoeft bij mij niet gevraagd te worden. Ik vind het geiler als mensen er gewoon voor gaan

We zijn op zoek naar zoveel mogelijk serieuze neukers voor een lange gangbang sessie (het liefst de hele dag) waarbij ik hopelijk na een hele dag neuken met uitgewoonde gaten uitgeput naar huis kan gaan. We hopen dan ook op veel reacties! Ik wil echt goed en hard aangepakt worden, en geen moment rust krijgen. Leeftijd is geen probleem

Wat ik lekker vind:
- intiem zoenen & tongen
- pijpen, deepthroat & facefuck (zonder condoom)
- anaal & dp
- fisten (alleen in kutje)
- faceslapping
- choking
- haren trekken
- facespitting
- vernedering
- gespanked worden
- mannen kontlikken
- vastgebonden worden
- zoveel mogelijk zaad op mijn gezicht
Regels:
- seks natuurlijk altijd SAFE!
- fisten alleen met kort geknipte nagels
- het spel stopt pas als mijn meester het stopt
- niet teveel commentaar of gepraat tijdens het spelen, lekker babbelen doen we wel achteraf

Je zal me herkennen aan mijn handboeien en halsband.
Wees lief en deel met elkaar, geef elkaar de ruimte, geen haantjesgedrag, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dit is voor alle pervy mannen hun kans om hun wildste dromen uit te laten komen, doe met me wat je wil.

Xxx Ellen