Door De Ogen Van Een Slet; verslag EC bezoek 12 Juni Poes en Mike (extended )

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Poezenbeestje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Door De Ogen Van Een Slet; verslag EC bezoek 12 Juni Poes en Mike (extended )

Bericht door Poezenbeestje »

Een Sidderende Week vol Lust
Ik laat het Hem ook weten… “Mike, niet verkeerd opvatten hoor, maar ik voel me nu alweer erg lusten naar je (ja, zo noem ik dat) en vreemd genoeg voelt hij hetzelfde… We zijn beide alweer erg geil, maar het zal nog even duren voor we elkaar weer kunnen zien of voelen. Ik voel me zo opgewonden, mijn kutje is continu nat en wil gevuld worden door de pik van Mike. Als oplossing spelen we dan via opdrachten met elkaar. Foto’s maken via erotische poses, filmpjes van zelfbevrediging op opdracht of spelen met speeltjes die op afstand bestuurbaar zijn.

Deze dagen is het een beetje anders. Ik krijg de opdracht om filmpjes te zoeken met dingen die mij opwinden en die met Mike te delen. We kijken ze samen en het vergroot onze opwinding. Maar het leert ons ook elkaar beter kennen, wat we lekker vinden, wat ons opwindt en wat we in de toekomst willen doen. Ik deel filmpjes van een spitroast, wat ik nog heel graag wil ervaren. Het idee dat mijn kut gevuld is met een pik in mijn mond laat het vocht tussen mijn benen rijkelijk vloeien.

Zo komt er een moment dat we bellen met elkaar als ik onderweg ben naar de winkel voor wat boodschappen. We praten over de lekkere dingen in de filmpjes en ik geef aan dat ik erg geil ben. “Hoe geil ben je?” vraagt Mike en ik geef aan dat ik wel zou willen klaarkomen. Ik hoor hem grinniken aan de andere kant van de telefoon en zijn stem verandert naar zijn commanderende toon die ik zo opwindend vind. “Wil mijn geile zaadhoer zo graag klaarkomen? Loopt mijn slet met een soppende kut zomaar in de winkel rond?” –“Ja” kreun ik, “fuck ja, mijn Owner.” Ik hoor hem grommen naar me, wat mij altijd super opwindt en ik sta op het punt om klaar te komen…. Op zijn stem “Kom dan geile neukteef, kom dan mijn slet,” en midden in de winkel begin ik te komen. Ik bijt op mijn hand om het geluid te dempen. Mijn kutje knijpt samen en een golf van warmte en rillingen gaan door me heen. “Stop het, mijn slet, stop het,” hoor ik Mike zeggen. Ik probeer het orgasme te stoppen, maar het gaat erg moeilijk.
Ik doe mijn ogen dicht en focus op je stem en langzaam zakt het weg. Je vraagt me of het lekker was en ik bedank je dat ik mocht klaarkomen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ik een orgasme kan hebben op je stem. Ik reken af en loop de frisse lucht in. Als iemand denkt dat dit de druk van de ketel haalt, is dat absoluut niet zo. Ik sta nu op scherp en de spasmes gaan door mijn kutje heen en mijn clitje pulseert genadeloos. Ik vraag nog een keer of ik mag komen en je herhaalt het nog een keer. Dit keer buiten, nu kan ik me iets meer laten gaan en je helpt me weer om het orgasme te stoppen.
Zo gaat het de rest van de week, geile opdrachten waarbij ik meerdere keren met een vibrator speel, maar NIET mag klaarkomen, hete verhalen en foto’s en uitkijken naar Donderdag….

Donderdag
EINDELIJK is het dan zover. Na dagenlang op de rand geleefd te hebben met edging, zit ik op het randje van seksuele MADNESS. Ik word wakker, wens je goedemorgen en ga beginnen met klaarmaken. Ik hoor de sleutel in de deur en ik voel de anticipatie door het plafond gaan. Je komt de kamer in en gaat achter me staan, je handen gaan over mijn tepels en je zoent me diep en vol geile NEED, je wilt dit net zo graag als ik!

Je stopt abrupt met de zoen en duwt mijn hoofd opzij en je tanden vinden het zachte vlees van mijn nek. FUCK! De beet, oh god, deze beet maakt me gek!! Mijn tepels zijn stijf en komen door de kettingen van mijn outfit. Je handen vinden ze met gemak en je knijpt en rolt mijn tepels. En dan is het voorbij…. Je laat me los en ik ben even gedesoriënteerd. Ik ga weer verder met voorbereiden en om half 11 gaan we op weg naar Amersfoort.

De Rit
Onderweg kletsen we gezellig, maar de seksuele spanning is om te snijden. De laatste 10 minuten van de reis open je mijn benen en vinden je vingers mijn clit gemakkelijk. Die is al gevoelig en opgezwollen en al snel zit ik naast je te hijgen als de loopse teef die ik ben. Ik open mijn benen verder en draai mijn heupen zodat de opening van mijn kutje toegankelijk wordt. Je vingers glijden zo bij me naar binnen, zo nat ben ik al. Je krult je vingers en streelt mijn G-spot en je zegt al “NEE” voor ik kan vragen om een orgasme…. “Je mag pas in de EC komen, slet,” en ik kreun uit frustratie. Je vingers blijven me naar de rand van orgasme brengen en laten het dan zakken om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Mijn lichaam voelt heet en er gaan schokjes door me heen. Je vingers zitten diep in me en ik probeer meer te krijgen dan je wilt geven, ik probeer mijn kutje om je vingers te klemmen en te neuken, maar daar trap je niet in. Je stopt met edging want we zijn bijna bij de garage.

Eenmaal in de garage wil ik uitstappen, maar je zegt me te blijven zitten. Ik kijk even verbaasd, maar dan zie ik je uit de tas de anaalhaak halen. Nee, die gaat deze keer niet in mijn kontje. Je doet mijn benen uit elkaar en geeft me de haak om het in mijn kutje te duwen. Ik kreun als ik mijn kut voel stretchen door de dikke bal die nu in mijn kut zit. Je maakt er een ketting aan vast en die gaat om mijn nek. God, wat voelt dat lekker, die bal die mijn binnenste oprekt en alle juiste plekken raakt als ik beweeg. Voordat ik kan uitstappen pakt Mike een oogpotlood en schrijft teksten op mijn lichaam zoals “Fucktoy Van Mike, Slet, Teef” Zodra hij klaar is stap ik langzaam uit de auto en voel hoe mijn kutje vastklemt om de bal. Met de haak naar de EC lopen? Dat wordt een marteling!
Gelukkig geen lange marteling, want mijn kut is te nat en na een paar stappen glijdt het zo uit me.

Erotic Cinema
Even later komen we binnen en gaan door de deur de cinema in. Altijd even wennen aan het donker als je binnenkomt. Er is één andere bezoeker die tegelijk met ons naar binnen gaat, maar die valt ver buiten onze doelgroep. Ik kleed me uit en draag een top met kettingen die over mijn tieten hangen en mijn gepiercete tepels steken erdoorheen; mijn onderstuk is een jarretel met kettingen en visnetkousen. Mike is naakt want het is naaktdag en draagt alleen zijn cockring, wat zijn dikke pik er altijd heerlijk uit doet zien, en nu ik eraan zit te denken bij het schrijven zit ik mentaal te kwijlen over mijn Owners pik…
We halen onze handdoeken uit de tas en ik vouw ze op en leg beide op het grote matras. Ik voel dat Mike achter me is komen staan en hij draait me om. We zoenen intens en alle teasing, edging, opdrachten en long distance games komen bij ons beide naar boven borrelen. Vergeet borrelen! De dam is gebroken!! Mike duwt me naar achter zodat ik op mijn handdoek op het grote matras kom te zitten en hij trekt mijn benen uit elkaar, de haak bungelt ertussen. Hij spuugt erop en duwt de haak terug in mijn kut en trekt de ketting strak.

“OHHH SHITTTT” mijn binnenste ondergaat een reeks spasmes en ik kronkel alle kanten op. Mike trekt nog een keer aan de ketting. Wat een waanzinnig lekker gevoel zeg. Ik zit zo dicht op het randje van genot en orgasme en ik begin te smeken of ik klaar mag komen. Met een grijns kijk je me aan en zeg je “NEE, nog niet sletje” je beweegt de ketting nog een keer en ik kronkel weer op het matras.
Ik begin nu te smeken dat ik geneukt wil worden, geen metaal meer, maar een harde warme pik is wat ik wil. Je gaat dicht tussen mijn benen staan en je slaat met je harde pik op mijn kutje en ik duw mijn heupen omhoog want ik wil meer, waardoor de ketting van de haak strak komt te staan en de bal op de haak weer tegen mijn G-spot drukt. Ik kreun en vraag nog een keer of je mij met je pik wilt vullen. Je doet even alsof je je pik bij de haak in mijn kut wilt voegen, maar we weten beide dat zoiets nooit gaat passen in mijn erg strakke neuktunneltje.

Je verwijdert de haak voorzichtig, trekt mijn reet op de rand van het matras, houdt mijn benen omhoog en duwt je geringde harde lul bij me naar binnen. Ik zucht bijna van opluchting want ik wil dit al zo lang weer voelen. Je begint me stevig te neuken met lange diepe stoten en ik ga er helemaal in op en geef me compleet over aan je. Ik draai af en toe mijn heupen een beetje om de hoek te veranderen om het aankomende orgasme uit te stellen. En ik vraag het Mike weer: “Mag ik alsjeblieft klaarkomen?” en weer is het een ferme “NEE, je hebt nog steeds een orgasme verbod die pas opgeheven wordt als jij mijn tanden voelt, waar dan ook.”

Oh shit, ik weet nu dat dit erg heftig gaat worden. Al twee dagen teasing met een klaarkomverbod, in de auto diep gevingerd met nog steeds het verbod en dan het gespeel met de haak onder het verbod. Nu ben ik eindelijk gevuld en mag het nog steeds niet!! Ik kan het bijna niet meer inhouden…
Je begint in een razend tempo me te neuken en ik snik bijna van genot tot je vooroverbuigt en je tanden in mijn tiet zet en hard bijt. Mijn rug komt van het matras af en ik duw mijn tiet harder tegen je tanden als er een verpletterend orgasme uit me komt. Achter elkaar gaan de golven door me heen van plezier én de uiteindelijke ontlading, en ik voel mezelf over je pik squirten terwijl je weer begint te stoten in me en mij door mijn orgasme heen neukt. “Stop met komen, slet van me,” hoor ik je zeggen, en met veel moeite teugel ik het in en je begint weer flink in mijn kut te pompen. Iedere stoot voel ik mijn kut stretchen en dat voelt zo heerlijk. Blijkbaar voel je dat ik weer dichtbij de rand ben en je geeft nog een keer aan dat ik pas mag komen als ik je tanden voel.

Ik kreun en kijk je even geërgerd aan en grijns dan. Je begint in me omhoog te stoten, wat ik het lekkerste vind, en dat weet je heeeel goed. Ik begin te smeken om me te bijten en je lacht om je vervolgens helemaal uit mijn kut terug te trekken. Ik ben leeg en je bijt mijn kutje, weer explodeert er een orgasme uit me. Je vingers dringen binnen en vinden mijn G-spot weer en terwijl je je hebt vastgebeten op mijn clit vinger je me diep tot ik over je vingers heen druip. Je tanden laten me los en je steekt de vingers in mijn mond om ze af te zuigen, wat ik gretig doe. Ik vraag om een pauze, maar je laat me eerst nog even omdraaien tegen het matras aan en je duwt je pik achterlangs mijn kutje binnen. Je neukt me weer op volle snelheid, maar deze keer voel ik je vingers op mijn clit, draaiend, wrijvend, slaan….en knijpend. Je andere hand op mijn tiet, duw je je pik in me omhoog terwijl je andere hand mijn clit tussen 2 vingers heeft. “Je mag komen als ik je clit loslaat.” Ik kreun in confirmatie. Je zet nog een keer aan en neukt me zo waanzinnig geil dat ik al over de rand ga voor je mijn clit loslaat, wat eigenlijk direct erna al gebeurde. Weer een orgasme dat uit mijn tenen komt. Schokken gaan door mijn lichaam wat staan erg moeilijk maakt en Mike houdt mij ook staande in zijn armen.

Na een uur, tijd voor wat water!

Het is een korte pauze , ik zie dat het ondertussen wat drukker is geworden en er nu zo’n 10 man aanwezig zijn en de show bekijken, en terwijl ik nog wat drink dirigeert Mike me alweer op het matras. Hoofd over de rand en mijn druipende gezwollen kutje naar de toeschouwers. Mike biedt zijn pik aan mij aan en ik open mijn mond om hem diep te nemen. Mike heeft alleen andere ideeën en neukt mijn keeltje. Shit, wat voelt dat lekker zo over de rand en ik ga helemaal op in wat ik aan het doen ben. Dan voel ik opeens iemand tussen mijn benen, het geluid van een condoomverpakking en ik voel hoe een vreemde pik mijn kutje in gaat. Mike heeft een geschikte kandidaat gevonden om me mee te delen, ik kijk even op en zie dat het de donkere man (sorry, geen idee wat je naam is) is die eerder binnenkwam. Mike geeft aan wat wel en niet kan en voor ik het weet heb ik een heerlijke pik in mijn mond en een lekkere pik in mijn kut. Hij neukt me goed en weet waar hij mee bezig is. Mike zit bij mijn hoofd en speelt met mijn tepels omdat ik daar gek op ben en hij weet dat ik daar ook snel op klaarkom.

Al mijn zenuwuiteinden worden nu gestimuleerd en ik begin in de nieuwe pik te knijpen. Mike merkt het, want als ik het doe reageert de man met een kreun en ik hoor hem zeggen dat mijn kutje zo strak is. Ik kijk Mike aan en vraag of ik mag komen en het antwoord is “Nee”. Ik geloof dat de man het niet begreep, want hij stopte gelijk met neuken. Mike zegt hem door te gaan en dat dit bij het spel hoort. De man begint weer in een rustig maar heerlijk tempo te neuken en Mike pakt met 2 vingers mijn clit. “Als ik loslaat mag je klaarkomen, geile teef, en je zegt de man niet te stoppen met neuken als het begint.” Hij kijkt een beetje verbaasd en Mike laat mijn clit los. Dit orgasme is wederom zeer heftig en mijn kutje klemt om die vreemde pik die in me stoot. Hij probeert door mijn orgasme heen te neuken, maar bij iedere spasme druk ik ook zijn pik uit mijn kut. Gelukkig heeft hij snel door hoe daarmee om te gaan. Nu ik al zo vaak ben klaargekomen gebeurt het weleens dat ik niet meer kan stoppen met orgasmes en dat ze aan één stuk door blijven komen. Dat gebeurt nu dus ook en ik zit vast in een golf aan orgasmes. Ik vraag even te stoppen en aan Mike om me te helpen dit te stoppen. Hij neemt de leiding over me en zorgt ervoor dat het weer stopt. Tijd voor een pauze…

We gaan even met koud water op de bank zitten en kletsen wat met elkaar. Al snel zitten we weer aan elkaar en Mike vraagt of ik doggystyle op de bank genomen wil worden, ik geef gretig aan dat ik dat wil. We leggen de handdoeken goed en ik leun op de rand terwijl Mike achter me gaat zitten. Zijn dikke pik glijdt zo weer naar binnen en ik kreun van plezier want dit is een favoriet van me. En wat neukt hij me toch lekker. De andere man gaat voor me staan en biedt zijn pik aan. Al pijpend vraagt de man opeens om in zijn pik te bijten. Hij geeft aan dat hoe harder ik bijt hoe harder hij word. En gelijk heeft hij! Heerlijk zo’n spitroast! Pik in mijn kut en pik in mijn mond. Mike wisselt van plek en staat nu voor me terwijl de man nu mijn kutje onder handen neemt. Ik kom weer ongecontroleerd klaar door al de stimulatie en begin supergevoelig te worden. Mike is ook gevoelig en geeft aan mijn kut te willen omdat hij ook wil komen. Ik ga naar het grote matras en Mike ramt zijn lul diep in me en begint hard te stoten. Ik wil hem voelen komen en het liefst tegelijk met mijn eigen orgasme of één van mijn oneindige orgasmes. Niet lang erna kom je brullend klaar en ik volg je al snel. Ik geef aan dat het voor mijn kutje genoeg is geweest en we gaan nog even op de bank zitten.

Slot
Ik pak de massageolie en doe een ruime hoeveelheid op mijn handen zodat het lekker glibbert. Ik pak zijn lul en begin zacht met zijn eikel te spelen. Mijn vingers strelen zachtjes de randen en dan laat ik mijn handen helemaal over zijn eikel gaan, strelen, wrijven…. Ik masseer uitgebreid zijn pik en ballen tot hij weer keihard is. Ik zie de aderen op zijn pik duidelijk afsteken en ik wrijf erover met mijn duim en hij begint in mijn handen te stoten. Mijn nagels krassen over het topje van je eikel en mijn andere hand is nu over je tepel aan het wrijven. Ik hoor je fluisteren…. “Ik wil je neuken, slet, ik wil je kut hebben. Je bent mijn fucktoy!” Ondanks dat mijn kutje na 3 uur non-stop neuken wel graag rust wil, wil ik Mike zijn pik nog eenmaal diep in me voelen komen. Ik sta op en Mike geeft me bijna geen tijd te gaan zitten op het grote matras. Hij trekt me aan mijn benen en ik lig gespreid voor hem klaar.

Hij neemt plaats tussen mijn benen met zijn kloppende pik tegen mijn opening. Tijd wordt niet verspild en je duwt gelijk in me. Wat ben ik toch gek op seks!
Ik kom iets omhoog en leun op mijn ellebogen omdat ik je wil aankijken als jij je pik in me leegt. De donkere man staat ook weer op en wil een condoom omdoen, maar Mike wuift hem weg. Dit is even ons moment en de laatste sessie van vandaag voor ons. Er zijn nu ook meer geïnteresseerden en zodra ze zien dat ik op het matras ben geplaatst komen ze bijna als een stampede op ons af en om ons heen staan, pikken in de hand en proberen ze richting mijn gezicht te duwen, wat ik niet op prijs stel. We negeren ze en zitten in onze bubbel. Ik kijk je aan en zie ongeremde lust op je gezicht. Je hebt dit nodig, NU.

"Neuk me, Mike, neuk mijn kut." Je gaat gelijk los op me, heerlijke wilde seks. Je begint te grommen en ik vind dat heerlijk. Je valt voorover, bijt me hard en begint te komen en ik ga met je mee die rand over. Wat fantastisch!
Je helpt me van het matras af en het is tijd om onze speeldate af te sluiten. Ik ga me aankleden en Mike springt even snel onder de douche. We zeggen iedereen gedag en vertrekken voor een ijsje.
Dit was wederom een absoluut fucktastische dag vol lust, geilheid en plezier.

Tot de volgende keer, geile lezers en EC bezoekers!
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966

This kitten has delicious claws to play with..
lullig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Door De Ogen Van Een Slet; verslag EC bezoek 12 Juni Poes en Mike (extended )

Bericht door lullig »

Man, man, wat kun jij schrijven. Als dit geen literaire prijs oplevert, dan weet ik t niet meer, ha, ha!
yuriym
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Door De Ogen Van Een Slet; verslag EC bezoek 12 Juni Poes en Mike (extended )

Bericht door yuriym »

Hallo Poezenbeestje, wat een geil verslag. Jij denkt niet alleen in beelden (zo als je wel vaker zegt), maar je schrijft ook beeldend. Het is alsof ik erbij was. Leuk om te lezen. Bedankt.
Heteroman88
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Heteroman88 »

Heel geil verslag, leest als een fantastische week en middag!! 🥵
AC-DC
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door AC-DC »

Nou, als dit geen verslag van de maand wordt dan weet ik het niet meer. Top geschreven!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten