(Mini) verslag gay dag 24/4

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mottob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2024 15:05
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Plassex
Contacteer:

(Mini) verslag gay dag 24/4

Bericht door Mottob »

Hi allemaal. In navolging van Afrosensuals eerdere post doe ik ook een duit in het zakje. Hopelijk inspireert meer bezoekers (in spe) dit te doen :D altijd leuk/geil om ervaringen te lezen ;)

—————
Op 24 april bezocht ik (1.90m, halflang bruin haar en klein buikje) Gay dag in Amersfoort. Ik lees al een poosje mee op het forum, maar besloot vandaag de stoute schoenen aan te trekken. Ik had hier al langer over gefantaseerd en de impressies op de website en het recente verslag van 'Afrosensual' trokken mij over de streep. Ik had zelf nog nooit een dergelijke locatie bezocht, dus dit verslag is ook voor de vrle nieuwsgierigen onder ons op dit forum die ook een keer langs willen gaan (DM me als je specifieke vragen hebt).

Amersfoort centrum is met een auto haast niet te bereiken, dus ik parkeerde veel te ver. Dit gaf me wel de kans even te onthaasten en als een verdwaalde toerist rustig met mijn telefoon als map door het centrum te wandelen. Aangekomen op de Coninckstraat ging mijn hartslag omhoog. Ik spotte het EC al in de verte en liet ongemakkelijk wat voetgangers voorbij wandelen voordat ik naar binnen liep.

Achterin de winkel de deur naar het EC en terwijl ik die kant op liep ging de bel alweer - een nieuwe klant. Dit geluid zou ik nog vaak horen. Het was lekker druk en een komen en gaan.

Eenmaal binnen bevond ik me in de gang die de ruimtes met elkaar verbindt en waar al diverse mannen rondliepen op zoek naar een specifieke ruimte/playmate. Het was donkerder dan ik dacht (prima!) en ik liep naar rechts de kleedruimte in en zocht een kluisje. Ik was nog wat schuchter met oogcontact en kleedde me onbeholpen uit tot ik alleen nog een blauw shirt en een blauwe slip aan had (andere bezoekers varieerden van naakt tot fully dressed). Ik had me voorgenomen om eerst naar de cinema te gaan om even tot mezelf te komen. Er zat een oudere naakte grijze man (kwijl) en ik ging op dezelfde rij zitten. Helaas stond hij al snel op en vond ik me alleen in de cinema met op het scherm twee twinks die elkaar te lijf gingen, daar werd ik echt niet geil van (ieder zijn eigen kinks :D ).

Ik had ook hele koude handen en een droge mond dus liep even een rondje en dronk een drankje en liep weer terug naar 'mijn' stoel in de cinema. In deze zaal was het aangenaam warm. Na verloop van tijd kwam er een andere oudere grijze man (mr Grey) naakt op een handdoekje zitten schuin achter me. Ik voelde zijn aanwezigheid en hij begon zich langzaam af te trekken. Ik twijfelde. Ga ik naast hem zitten. Ga ik hem aanstaren. De twinks voerde het tempo op en tussen vluchtige blikken door hadden we wat langer oogcontact en een glimlach. Niet lang daarna stond hij naast me met een heerlijke stijve lul op mond hoogte. Hij wenkte me en ik twijfelde geen seconde en begon voorzichtig met het kussen, likken en sabbelen. Zijn lul had een heel prettig formaat en het lukte hem bijna volledig in mijn mond te krijgen. Afwisselend ging ik diep en kuste/likte zijn eikel. Hij genoot en moedigde me aan. Ik voelde aan zijn ballen en greep hem bij het diepgaan stevig vast. De twinks op het scherm kwamen tot een hoogtepunt en hij pakte mijn hoofd zachtjes vast en begon steeds meer te stoten. Af en toe een hap adem en tempowisseling, maar het lukte mij ook steeds minder om rustig aan te doen, nu wilde ik ook de hoofdprijs! Hij coachte me heel goed met het tempo en gaf het aan toen hij niet ver was van klaarkomen. Hij bedankte met trillend van genot.

Ik kon geen woord uitbrengen. Gaf hem een knuffel en hij bedankte me in het Engels. Wellicht omdat ik Zuid Europese roots heb en een lichte tint ;)

Toen hij wegliep, zakte ik weer in mijn stoel en was ik aan het nahijgen. Ik was inmiddels zelf ook volledig stijf en zat lekker na te genieten. Eenmaal weer op adem ging ik me even opfrissen op het toilet.

Ik liep nog een klein rondje maar vond het na 1,5 uur wel genoeg geweest voor een eerste ervaring in het EC. Ik voelde me 'high' van genot en plezier en met een brede glimlach en vol zelfvertrouwen liep ik de winkel uit.

Zeker voor herhaling vatbaar, en vooral de eerste ervaring zou ik nog eens rustig over willen doen 1-1. Mr Grey - stuur me een DM als je jezelf herkent.

Volgende keer zou ik graag eens heerlijk douchen met iemand. Lekker body to body contact, zoenen en elkaar pijpen/aftrekken.

Geile kus, ik hoop volgende maand weer eens langs te komen, komende weken voor werk in het buitenland.
Dadbod oral versatile bottom, 1.89m-109kg
Voorkeur voor ouder, behaard, gezette mannen.
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: (Mini) verslag gay dag 24/4

Bericht door Afrosensual »

Leuk verslag Mottob, de eerste keer is het lastigst en dus kun je jezelf een klop op de schouder geven :). Het is ook leuk om meer activiteit op de BI-forum en Gay dagen te zien.

De douche ruimte is alleen bedoelt voor douchen, dus pas op met seksuele handelingen(knuffelen en zoenen mag wel).
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Knor030
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: (Mini) verslag gay dag 24/4

Bericht door Knor030 »

Mooi verslag, Mottob. En dapper van je! ... :P
Misschien treffen we elkaar na wederzijdse "stad uit'-afwezigheid..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten