mijn belefenis op de gaydag 27 nov...

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
traby033
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

mijn belefenis op de gaydag 27 nov...

Bericht door traby033 »

Op 27 november weer naar de GayDag geweest, zo rond 12.30 was ik aanwezig, er waren toen nog niet veel mannen, maar tussen de paar die er waren liep er een mooi exemplaar rond, niet gelijk mijn type, maar hij had wel wat, contact gezocht en hij heeft me toen via een glory-hole heerlijk gezogen, en ben later met hem bij het matras gaan zitten waar ik hem ook hebt gepijpt een heerlijk dikke lul, compleet met ringen er doorheen, ik dacht toen ik met hem bezig was “die wil ik erin hebben” maar al snel lag ik met hem op het matras, ik zou hem neuken, hij had mij beloofd dat hij schoon was en gespoeld, dat laatste was niet helemaal het geval dus voor even was dit lekker, condoom eraf gehaald, en even schoon gemaakt. Ik kan daar niet goed tegen, maar dat is mijn dingetje. In tussen waren er alweer meer mannen binnen gekomen. Heb er twee heelijk gepijpt en ben ook heerlijk gevuld, tijdens het kijken van een geweldige film in de gay ruimte. Even roken tussen door, het regende aardig op dat moment maar dat mocht de pret niet drukken. Terug gekomen was er voor mij een grote verassing Afrosenusual zou er vandaag niet zijn (dat is mijn heerlijke-lieve-lekkere seksmaatje) stond zich ineens voor mij uit te kleden, Mijn dag kon niet meer stuk. Mijn lul sprong op. Ik was er weer klaar voor. Hij kwam naast me zitten en ik was helemaal weer in de 7e hemel. Man wat kan hij heerlijk pijpen, maar hij wou in mij, hij werkte mij op het kussen en begon met zijn vingers in mijn holletje te spelen, later door zijn tong, rillingen door heel mijn lijf. Maar ja de geilheid nam bij mij ook toe, tijd dus om even te wisselen. Ook ik krijg geen genoeg van zijn kontje, ik spreidt zijn kont ver uiteen zodat zijn sterretje opensprong en ik met mijn tong naar binnen kon bij hem. Heerlijk, een speciale smaak, gekmakend, ik trok me een condoom aan en penetreerde hem rustig, man wat was dat een verassing om iets te krijgen waar je niet op had gerekend. We hebben daar nog een tijdje en lekkere tijd gehad, en zijn toen naar het Andreas kruis gegaan waar ik heb heb vast gebonden, iemand moet mij toch eens gaan uitleggen hoe ik dit het best kan aanpakken, het lijkt me zo geil om dit goed te doen… maar ja zo goed als kwaad een lekkere tijd hier gehad, tijdens onze seks hier kwam er een man bij staan met een enorme lul heer lijk om deze zo stijf te zien, super strak naar voren, afrosensual nodigde hem uit om zijn lul te mogen pijpen, wat voor mij weer een heerlijk gezicht was ik neukt hem hij pijpte die goddelijke lul. Mmmm lekker!!!!!

Even weer een pauze, mijn maatje had even wat tijd voor zichzelf nodig, die ging weer zijn eigen gang en ik ging ook weer eens kijken of er wat t doen was. Cruisen door de ruimtes ik vond daar een een man die ik van gezicht ken met een heerlijke lul, ben naast hem gaan zitten en wat zitten spelen met elkaar, heb bij hem uiteindelijk een condoom om gedaan en ben op zijn paal gaan zitten. Mezelf latten zakken tot aan zijn ballen, dat was best nog wel een eind moet ik toe geven, het ongemak aanvaarden en dit gaat uit eindelijk lekker worden, wat zeg ik! Heerlijk. Lekker gevuld door een lul groot en fors, niet super dik maar precies dik genoeg voor mij. Half met mijn ogen dicht volop aan het geniet zuigt een mond zich vast om mijn lul man wat was dat lekker, ik stond op springen, ik heb mijn klaarkomen kunnen onderdrukken, ik had daar nog geen zin in. Nog even genoten van dit moment met een half oog ook van de film genoten waar twee mooie jongens ook lekker bezig waren…. Maar aan alles komt een eind ben van zijn lul afgestapt de man die mij pijpte bedankt, en ik dacht op dat moment wat zou afrosensual nu aan het doen zij? Deze ging helemaal uit zijn plaat in de gay zaal op het matras. Ik ben gaan zitten en heb hem zien genieten. Als een beest ging hij tekeer op de lul van de man die hij eerder bij het krijs had staan te pijpen. Wat een geil gezicht was dat, zijn rug helemaal bezweet, het gekreun. Het was een bloedgeil gezicht. Heb daar even met mezelf bij zitten spelen, gewoon lekker.

Ik moest even een sanitaire stop houden, en ben daarna bij het matras gaan zitten. Afrosensual was inmiddels ook klaar en moest (helaas) weer weg, hij kwam maar kort. Ik zat naast een man bij het matras, ik daagde hem wat uit met mijn lul. Even een trek sessie, en een zoen en tot later van afrosensual. Ik ben later naar de gay zaal terug gegaan en ben naast E….t gaan zitten (ik weet niet of ik zijn naam mag noemen) en daar zitten babbelen ik ken hem ook van gezicht we zien elkaar vaker bij de EC kwam hem tegen ook in Hilversum. Eigenlijk een heel aantrekkelijke man, waar ik nog nooit iets mee heb gedaan, misschien de volgende keer. Maar het kan ook gewoon eens lekker zijn om met iemand te praten. Ik ben weer naar het matras gelopen en gaan zitten spelen met mezelf. En naast me werd een man gepijpt dat was een lekker gezicht en de pijpen had mijn lul ook gevonden. Hij deed erg zijn best om de man te pijpen en met mijn lul te spelen. Naast me werd er klaargekomen en de mond wisselde van lul ik was dus nu aan de beurt. Oke! Niet gedacht dat hij mij klaar zou pijpen maar na een minuut of 10 daar kwamen de legers van mij aan. Ik was al een tijdje niet klaargekomen dus Hat best wel volle ballen, hij moest het ook in drie keer doorslikken. Heerlijk…
Maar ja als ik dan ben gekomen dan is het ook over, heb mijn cockring afgedaan even na zitten rillen, de man bedankt, E…t gedag gezegd, en toen kwam ik de man met de piercings tegen en heb gevraagd dat als we elkaar de volgende keer weer tegen zouden komen hij mij gaat neuken. Ik wil dat wel eens mee maken….

Na afloop weer een heerlijk frikandel speciaal gegeten (is mijn traditie aan het worden) onderweg naar mijn auto… op naar de volgende gay-dag, wie weet zien we elkaar weer

Vul mijn verhaal aan... zou leuk zijn!
Erikversa
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: mijn belefenis op de gaydag 27 nov...

Bericht door Erikversa »

Heerlijk verhaal.
Afrosensual
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: mijn belefenis op de gaydag 27 nov...

Bericht door Afrosensual »

Fijne verslag Traby :). Het is heel inspirerend om anderen een verslag zien te schrijven over de Gay dagen. Het was heel leuk om je te verassen en kort met je te spelen, vooral de sessie in de Dark Room ;).

Ik ben blij voor je dat je een heerlijke orgasme met iemand hebt kunnen delen. Volgende Gay dag kan ik er vanaf het begin bij zijn, tot dan.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten