11 december
Het is een frisse dag, eerst in de ochtend de kerstboom kopen en hop naar Amersfoort waar ik weer een lekkere middag ga beleven… (dat wist ik toen ook nog niet) ik kwam zo rond 12.30 binnen, even in de winkel rond gekeken, op zoek naar een Jock, heb hem niet kunnen vinden, ze hadden ze wel maar niet die ik zocht. Volgende week naar de Hilversumse gay dag en daar is de dresscode “trek je mooiste Jock aan” ja dan wil ik wel goed voor de dag komen, maar het word mijn rode Jock die ik hier thuis heb liggen. Hij zal toch wel snel uit gaan hoop ik.
De cinema in, de knappen jongen achter de kassa had mijn sullen op de toonbank uitgestald, 3 condooms, glijmiddel, een cola, en een handdoek, mijn middag kan niet stuk!
Ik liep naar de kluisjes en merkte al snel op dat het wel druk was, “de belooft veel goeds vanmiddag”, ik ben uitgekleed even in de hetro-zaal gaan zitten de enige plek waar volgens mij de kachel wel aan stond (brrr het was aan de frisse kant in de cinema, mijn jongeheer had daar in het begin ook last van hahahaha) dat heb ik me even ge acclimatiseert onder het genot van twee mannen die lekker bezig waren met elkaar. In combinatie met de film stond alles bij mij aan op dat moment. Lekker. Naar het matras gegaan bij de kluisjes zat de man die de vorige keer zijn heerlijke tepelklemmen kwijt was… en vroeg of hij deze nog had gevonden dat was gelukkig wel het geval. Hij had zijn tas met speelgoed ook weer bij zich. Ondertussen zag ik heerlijke mannen die zich uitkleden bij de kluisjes, de jonge man met het heerlijke kontje kwam ook schuin naast me zitten, ik zocht zijn ogen op, en hij de mijne, mmmm al spelend met mijn lul en hij met de zijne, het werd warm bij mij. De man naast me (die van de tepel klemmen) had zijn klemmen inmiddels weer bij mij aan gebracht, heerlijk de jongen had in middels een pijper naast zich zitten en ik had er ook een aan mijn lul aan het lurken, dat was een heel geil moment.
De man die de man met het mooie kontje aan het pijpen was ging even verder lopen en hem om op de hoek van het matras te gaan zitten om hem te pijpen, en zo geschiede het. Ik nam zijn lul in mijn mond en maakte mijn vingers nat en speelde met zijn anus. Draaide zacht rondjes en ging met mijn vinger naar binnen. “Ik vroeg hem “ben je schoon?” Hij antwoordt positief dus ik ging verder, een lekkere lul had hij. Er werd Nook nog steeds met mijn tepels gespeeld, wat ik echt heel erg lekker vind. Een heerlijke start van de middag.
Opgewarmd als ik was, ging ik even lopen, even kijken wie er allemaal waren, liep ik Afrosensual tegen het lijf di zojuist weer binnen was gekomen. Mijn middag kan niet meer kapot.
Echt veel oog voor andere heb ik dan niet meer, en dat is jammer eigenlijk wat tijdens onze sex hadden we veel bekijks. We zijn beide best wel exibisionistisch ingesteld, ik begon met een rim sessie daarna als snel neukte ik hem kort om veel standjes volgde elkaar op. Later sprak ik een aantrekkelijke man die ons had bekeken en daar van had genoten dat we lekker bezig waren, ik zij tegen hem had er dan bij gekomen!, had mee gedaan!, dat hadden wij zeker niet afgeslagen. De man zag er ook nog een goed uit “George Clooney” look a like. Maar hij heeft afgesproken volgende keer gewoon toenadering te zoeken en mee te doen.
Afrosensual ik ik gingen naar de Gay-zaal toe en heeft me daar op het matras heerlijk geneukt, eerst met zijn vingers, 1 vinger, toen twee, ik spoorde hem aan om er nog een derde aan toe te voegen. Man dat voelde goed, zeker toen hij zijn vingers spreidt ik stond toen op het pint om klaar te gaan komen. Maar Afros. had niet veel tijd meer dus het einde van zijn bezoek zat er aan te komen, zo ook van de mannen die voor gezien hielden, had volgens mij ook met de temperatuur in de cinema te maken die stond echt op standje fris…
Afrosensual is toen heerlijk klaargekomen over zich zelf en bijna tegelijkertijd kwam ik in zijn mond klaar om daarmee lekker te kunnen zaad-tongen heerlijk was dat weer.
Later op de middag heb ik tijdens een trek sessie bij het matras even de politiek en de wereld problematiek door genomen met een aardige oude man, wel gek om dit te doen met een stijve, maar het ging…
Ik ben heerlijk bevredigd maar huis gelopen en een lekkere frikandel speciaal gekocht…
Op naar de 18e in Hilversum de laatste Gay-dag dag… en dat gaan we mee maken…
En voor iedereen vast de beste wensen en dat we veel van elkaar gaan genieten in het komende jaar.
verslag 11 december
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: verslag 11 december
Lekker verslag hoor, jammer dat ik bijna nooit kan op deze dagen..
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
"bijna nooit" dat geeft wel een perspectief. als je zou kunnen waar zou je dan op zoek naar zijn?
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Nou, ik ben nooit zo specifiek op zoek, maar het draait sowieso meestal wel uit op pijpen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast