Ik, slanke, gewillige, zaadgeile bottum van 47, kom donderdagmiddag 22 januari as. vanaf 13.00 uur naar Amersfoort in de hoop daar enkele potente , zaadrijke dominante kerels aan te treffen die mij dwingen te pijpen/slikken en mij daarna stevig in mijn nog strakke mannenkutje willen neuken.
Ik zal rondlopen in alleen een rode jockstring met gespoelde en alvast ingevette kontkut. Wil zin heeft kan me gewoon beetpakken en zijn pik in mijn mondje en/of kontje drukken.
Wie kan ik verwachten????
Een dominante kerel die mij die middag wil misbruiken en aan anderen als gangbangslet wil aanbieden is ook zeer welkom.
gebruiksslet donderdagmiddag 22 januari
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
gebruiksslet donderdagmiddag 22 januari
Slanke zeer onderdanige en zaadgeile maleslet voor oa groepsgebruik en gangbang.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: gebruiksslet donderdagmiddag 22 januari
Wegens omstandigheden ( grote drukte op werk) wordt donderdagmiddag 22 januari verplaatst naar donderdagmiddag 29 januari, zelfde tijd, zelfde geile hoerige zaadslet.
Eventuele pooiers/meesters die mij wellen begeleiden en aanbieden even een pb aub.
Eventuele andere geile voorstellen om mij te gebruiken ook een pb aub.
Tot de 29e ,
Zaadgeile groet slet Peter
Eventuele pooiers/meesters die mij wellen begeleiden en aanbieden even een pb aub.
Eventuele andere geile voorstellen om mij te gebruiken ook een pb aub.
Tot de 29e ,
Zaadgeile groet slet Peter
Slanke zeer onderdanige en zaadgeile maleslet voor oa groepsgebruik en gangbang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten