He suckboy hoop dat je al lekkere dag daar gehad hebt volop genot. Ik krijg vanavond een goede vriend op bezoek die langs wilde komen weer eens. Dus wordt eigen feestje hier. Gaat hem dus vanavond helaas niet worden dan. Maar neem aan dat jij wel vaker daar komt. Zag ook staan dat je wel eens gerimd wilde worden. Nou dat doe ik heel graag (volgens zeggen schijn ik het heerlijk te doen zonder te willen opscheppen). Hou je dan van mij te goed wel een keer man. Mocht je er vanavond zijn heel veel plezier dan en hopelijk snel tot een andere keer dan.
Groetjes
Vrijdag 27 juni
- Amersfoorter
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Vrijdag 27 juni
Was weer een geslaagde middag in EC 
Paar leuke mannen gezien en mogen verwennen, waaronder Koen. Dank je voor het compliment
Het was niet een hele drukke middag maar wel paar leuke mannen en zelf een stel einde van de middag..
Ik heb speciaal genoten van een jonge gast in een blauwe polo, heb je nu al aantal keer gezien en hoop je zeker nog vaker tegen te komen.
Als je dit leest stuur me ff een persoonlijk berichtje.
x Suckboy

Paar leuke mannen gezien en mogen verwennen, waaronder Koen. Dank je voor het compliment

Het was niet een hele drukke middag maar wel paar leuke mannen en zelf een stel einde van de middag..
Ik heb speciaal genoten van een jonge gast in een blauwe polo, heb je nu al aantal keer gezien en hoop je zeker nog vaker tegen te komen.
Als je dit leest stuur me ff een persoonlijk berichtje.
x Suckboy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten