Gisteren naaktdag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Queequeg
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 apr 2013 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Gisteren naaktdag

Bericht door Queequeg »

Was gisteren de hele middag weer op de naaktdag, wat was dat lekker!

Het is inmiddels een uitzondering, maar er was ditmaal geen enkele vrouw in de bios, waardoor de mannen alleen op elkaar gericht waren. En dat heb ik gemerkt!

Sinds een paar weken heb ik een vast, heerlijk naaktdagmaatje met wie het altijd geil is. Een mooie, behaarde getrouwde man die er wel pap van lust. Hij is, net als ik, een initiatiefnemer als het gaat om seksuele handelingen en dat maakt het snel tot een geile boel. Voordat we het wisten stonden we met zes kerels tegelijk aan het zoenen, rukken en pijpen. Een van hen heb ik geneukt, terwijl hij door de anderen werd gezoend en betast. Heerlijk was dat!

De hele dag door was er een verse aanwas van mannen. Sommigen zitten de hele middag naakt in een stoel naar hun mobieltje te staren, terwijl zich weer op een wat geilere manier vermaken. Regelmatig ontstonden er weer nieuwe combinaties van mannen, bijvoorbeeld op het matras in de middelste zaal. Het is zo lekker en ontspannen om ongedwongen en ongecompliceerd met elkaar bezig te zijn. En als je een man niet ziet zitten dan geef je dat subtiel aan en is dat ook geen punt. Anderszijds heb je ook wensen van anderen te respecteren en kan iedereen op zijn eigen manier zijn gang gaan.

Na veel pijpbeurten, zoenen, rukken en nog een neukpartij was het alweer een paar uur later. Het bezoekersaantal dunde uit en ik vroeg me af of het nog weer geil zou worden. Een grote, bloedmooie man ging demonstratief op de eerste rij van de heterocinema zitten rukken. Toen ik hem benaderde schoot hij op alsof hij mij een klap wou geven. Da's duidelijke (lichaams)taal. Ik snap zo'n heftige reactie vaak niet: een vriendelijk 'nee' is voor mij voldoende.
Paradoxaal genoeg kwam ik hem later tegen in de darkroom waar hij na even aarzelen in de sling ging liggen. Hmmm, ditmaal was hij niet meer zo anti en liet hij het toe dat ik dichterbij kwam. Het bleek voor hem de eerste keer te zijn... en hij was al snel om. Een andere prachtige man met wie ik daarvoor net geflikvlooid had kwam erbij en we hebben hem samen een beetje ingewijd. Hij werd helemaal kreunend gek van het voelen en pijpen. Het ging wel meteen van 0 naar 100 want op mijn vraag of hij geneukt wilde worden was hij daar meteen voor in. Naar zijn zeggen nog nooit eerder gedaan. Met wat liefde en geduld had ik drie vingers bij hem naar binnen, hij vond het heerlijk. Alleen was ik na vier uur onafgebroken geilen niet meer stijf genoeg, ook niet na een tweede poging. Die heeft hij van mij tegoed.

Maar het gaat niet alleen om seks.

En het is ook helemaal niet interessant of iemand hetero, homo of bi is.

Buiten het feit om dat velen alleen komen om te geilen gebeuren er vaak ook tegelijkertijd andere mooie dingen. Als een wildvreemde je in een stresvolle periode gewoon teder vastpakt, woest zoent of je ligt samen op het matras lekker lui te pijpen dan is dat bijna een meditatieve ervaring. Je vergeet even alles waarmee je bezig was. Een soort lichaamseigen drug zonder cold turky achteraf. Mannen die elkaar in het dagelijkse leven niet aan zouden raken, raken verstrengeld in een mix van geiligheid, gewilligheid, tederheid en vaak grenzeloze losbandigheid. Achteraf heb je vaak een geil, voldaan gevoel. Vreemd genoeg hoef je geen afscheid te nemen als je klaar bent na zo'n intense ervaring. Het is zoals het is. En dat is lekker.

Ik kan er atlijd weer een tijd tegenaan na zo'n dag. Ik kikker er echt van op en heb genoeg rukspriratie voor een lange tijd. Mannen bedankt!
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door Sue en Lee »

Mooi geschreven...en ook super genoten dus.
Deze beschrijving van een heerlijke ervaring is wel een nominatie waard.

Sue en Lee

Samen genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door Sue en Lee »

Toch waren er ook wel vrouwen in de ec gisteren, wij waren er gisteravond, jammer genoeg het andere stel wat er net voor ons was gemist.
Om 20.00 uur kwamen we binnen, veeeeeel mannen, en heel leuk ook bekenden van lang geleden tegen het lijf gelopen.
Het was een feestje der herkenning.
Even in de heterozaal wat gespeeld en me heerlijk laten beffen.
Even later in het gangetje nog lekker staan geilen met Gerry en Lee, later op het grote bed me nog heerlijk laten vingeren en geil laten onderspuiten.
Na een uurtje zijn we weer vertrokken.

Al met al een leuk uurtje.

Iedereen gezellige feestdagen gewenst en een goed begin van een geil erotisch 2015.

Tot gauw weer.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
evertvangisteren
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 jan 2011 21:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door evertvangisteren »

Ik vond de middag lang duren en was blij dat jullie er waren en voor jullie het andere stelndie er maar kort waren. Ieder zijn ding en plezier

Evert
Sven
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 nov 2009 15:21
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door Sven »

Dat heb je heel mooi verwoord Queequeg . Ik heb twee weken geleden in de cinema in Hilversum zo'n ervaring gehad.
Paar maanden geleden is mijn vader overleden. Heftige tijd geweest daarna. Het is dan zo lekker om even tegen iemand aan te liggen en veel body contact te hebben en heerlijk en intens te zoenen.
gay, maar soms wel eens vrouwschierig
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1965
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste QEEQUEG,

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand DECEMBER.
Zie: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 42&t=21956
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand DECEMBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door Sue en Lee »

Goeie keuze EC, helemaal mee eens.

Gefeliciteerd QEEQUEG, een voorbeeld voor meerdere leuke belevenissen.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
hornytijger1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2015 10:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door hornytijger1969 »

Beste QEEQUEG,

Leuk en inspirerend en mooi beschouwend verslag. Terechte winnaar.

8-)
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: Gisteren naaktdag

Bericht door robinr »

ik scrol even terug naar oudere verhalen ( ben vrij nieuw hier) en inderdaad een verdiende prijs.... Ben het helemaal met je eens Qeequeq ... zo'n middag is een geweldige ervaring... ik kom zeker terug!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten