Naaktdag 17 februari '22

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Naaktdag 17 februari '22

Bericht door yuriym »

Donderdag 17 februari ‘22 is het weer naaktdag in de cinema. Mijn ervaring is dat er ook steeds meer mannen komen die alleen seks met mannen zoeken. Dat is een goede ontwikkeling. Een paar vrienden van mij zijn nu een paar keer geweest en zijn inmiddels ook vaste bezoeker. Ik hoop dat er net als vorige keer weer veel leuke en actieve gasten zullen zijn. Ik heb mijn eigen speeltjes, poppers, condooms en glijmiddel mee en een ontzettend geile trek in seks met één, twéé, véél kerels. Ik ben benieuwd wie er donderdag is en eventueel ook met mijn speeltjes aan de gang wil.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 februari '22

Bericht door Gerrit Willem »

Waarom zou dat een goede ontwikkeling zijn? Voor jou persoonlijk misschien. Iedereen is toch welkom ?
Ken zelfs iemand die nog altijd geen keus gemaakt heeft, zelfs die is welkom hahaha, sorry soort inside joke.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 februari '22

Bericht door Thekinkyguy »

Hahah, grapjas! Ik twijfel inderdaad nog. Miss dat ik na ruim 30 jaar biseksueel te zijn geweest de overstap maar eens ga maken.

:lol:
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 februari '22

Bericht door yuriym »

Hallo Gerrit-Willem. Als ik aangeef dat het een goede ontwikkeling is, dat er steeds meer mannen komen, die alleen seks zoeken met mannen, heb ik niet het idee dat ik daarmee een of meer categorieën LHeHoBTQI+ heb buitengesloten. Zo als je in mijn profiel hebt kunnen zien, ben ik zelf bi, ik weet goed wat ik wil, maar als ik naar de cinema kom zoek ik plezier met mannen. Dat neemt niet weg dat ik enorm kan genieten van de dynamiek die er ontstaat als er één of méér dames in het pand aanwezig zijn. Kortom iedereen is welkom en ieder zijn ding.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 februari '22

Bericht door Gerrit Willem »

Dan zijn we d’r uit👌❤️
@kinkyguy, lekker doen wat je wil. Vond het toen een gouden opmerking van die gast die zei; maak eens een keuze man! Moest d’r hard om lachen
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Naaktdag 17 februari '22

Bericht door yuriym »

Inmiddels alweer thuis. Het was vandaag niet druk, maar er waren leuke actieve mannen die in een goede sfeer met ekaar speelden, en daar gaat het toch om. Iedereen bedankt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten