Donderdag 3 maart

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Love2suck
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2018 21:19
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Donderdag 3 maart

Bericht door Love2suck »

Aankomende donderdag ben ik rond 13:00 uur in de EC en wordt het nu toch echt eens tijd dat het gaat gebeuren. Ik, normaal postuur, goed verzorgt en neem hygiëne serieus (alles met condoom), wil nu wel eens goed worden genomen. Het lijkt me heerlijk om een stevige pik mijn kontje in en uit te voelen gaan. Ik zorg ervoor dat mijn kontje goed is gesmeerd. Mijn favoriete plek in de EC is in de darkroom in het achterste hokje, daar zal mijn kontje uitdagend wachten op die stevige pik.
Ik ben alleen op zoek naar iemand die 'gentle' is (absoluut geen rouwdouwers), samen wil genieten en hygiene respecteert, maar niet teveel poespas.
Voel jij je aangesproken laat dan een reactie achter, een foto van je stevige pik mag natuurlijk ook, dan kan ik me daar op voorbereiden ;)
Of stuur me een PM, dan kunnen we wat afspreken.

Tot donderdag!
Gebruikersavatar
stevenmooi
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mar 2016 23:20
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 3 maart

Bericht door stevenmooi »

Ik ben er hoor.. weet alleen niet of ik het durf maar we kunnen het altijd proberen toch?? Door een gloryhole is het minder eng dus wie weet.. mag je wel over mn borst heen spuiten dan ok?
Love2suck
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2018 21:19
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 3 maart

Bericht door Love2suck »

Spannend, en ik heb er heel veel zin in. Klop maar 2x op het tussenschot als je je lekkere pik in de gloryhole hangt (wel met condoom!) dan weet ik dat ik mijn kontje er overheen mag schuiven. Ik kan niet wachten :) . Ik verwacht er vanaf een uur of 12 te zijn, en ben er de hele middag.
Love2suck
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2018 21:19
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 3 maart

Bericht door Love2suck »

Nog even feedback op gistermiddag...wat een geile ervaring was dat! Gisteren is mijn wens uitgekomen om eens goed in mijn kontje te worden geneukt. Het koste even 2 pogingen maar het was super! En uiteraard bedankt voor die heerlijke pik die goed luisterde, mij respecteerde en de tijd nam. Je bood nog je telefoonnummer aan, mocht je dit lezen stuur me dan een PM. Ik spreek graag nog een keer met je in de EC af.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: PeterB77, Repensteeltje en 7 gasten