Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Mike1966 »

Vandaag zoals al aangekondigd was ik rond twee uur (iets eerder) aanwezig. Bij binnenkomst even snel gekeken hoe de meeste mannen er bij zaten of liepen. De meeste naakt en een aantal in onderbroek. Ik besloot ook eerst maar een schone onderbroek aan te trekken en de rest uit te laten. Cruising area was leeg. De hetero zaal een man of drie en een stelletje. Het stelletje ging al vrij snel weg en klede zich aan. Zagen er wel erg aantrekkelijk uit.
In de dilm zaal gebeurde niet veel dus verder rond kijken. Twee man in de gay cinema en wel 6 of meer bij de glory holes. Daar gebeurde wel wat zaken en ook mijn pik, nog in onderbroek, werd betast. Lekkerrrr
Af en toe wat rondlopen kijken en bekeken worden toen glory hole opgezocht en daar werd ik vanuit de hetero zaal gepijpt. Lekkerrrr ook was er best wat actie in de gynaecologen stoel. Dat gezien hebbend leek mij dat ook wel wat dus na wat rondkijken en afwachten was de stoel leeg en nam ik plaats. Als snel twee man die mij wisten te behagen! Trekken strelen pijpen knijpen kneden allemaal lekkerrrrrrr. Nog niet klaar gekomen. Toen een blik geworpen in de darkroom. Niets te doen aldaar. Teruglopend was er enige aktie door 2 heren bij het grote bed bij de kluisjes. Ik werd uiterst vriendelijk en beleefd uitgenodigd om erbij te komen . Zo gezegd zo gedaan. Zittend hangend op de rand van het bed werd ik zeer aangenaam verwend en maakte het tweezijdig met 1 van de heren. Samen op de bank bij het grote bed uiteindelijk heerlijk mijn zaad vrijelijk over mijn eigen buik kunnen spuiten.
Alles netjes opgeruimd en voor deze keer afscheid genomen.
Wat heb ik ervaren: ben gestreeld getrokken gepijpt gezoend. Wat heb ik gedaan: gestreeld, gepijpt, gezoend, gekeken en genoten.
Wat heb ik geleerd en mijzelf voorgenomen: de volgende keer geheel gespoeld te verschijnen zodat een volgend stapje ook tot de mogelijkheden behoort. Geen must maar bij een juiste beleefde en vriendelijke mede bezoeker zou het zomaar kunnen gebeuren………
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
CarlDuinmond
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 feb 2023 19:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door CarlDuinmond »

Dan heb ik je wel degelijk gepijpt! Zowel vanuit de heterozaal als in de gynaecologenstoel, je hebt m'n naam niet genoemd maar ik weet wie je bent omdat ik je heerlijk op dat bed heb zien liggen bij die kluisjes, ik heb je nog even aangeraakt toen ik langsliep. Lekkere vent ben je! Heerlijke piemel heb je! Vooral dat stapje verder gaan hoor, dat zal je zeker gaan bevallen! Ik was er vandaag van even na 12 tot even voor 3.
Groetjes,
Carl
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door rick73 »

Klinkt allemaal zo geil. Verlang ik stiekem ook naar.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Mike1966 »

rick73 schreef: 11 feb 2023 23:53 Klinkt allemaal zo geil. Verlang ik stiekem ook naar.
Wat houd je tegen? Niets moet! Rondkijken, misschien wat ondernemen, staat iets je niet aan dan afwenden of weglopen of stop zeggen! Elke maand in s er bi-gay dag dus wie weet zijn we er volgende keer samen….

Gg
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Sissy Anna
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 sep 2020 16:34
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Sissy Anna »

Oh heerlijk verhaal…ook heerlijk om bij de kluisjes elkaar te pijpen…en misschien wel meer de volgende keer, maar die plek maakt het wel extra geil.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Mike1966 »

Sissy Anna schreef: 09 mar 2023 08:28 Oh heerlijk verhaal…ook heerlijk om bij de kluisjes elkaar te pijpen…en misschien wel meer de volgende keer, maar die plek maakt het wel extra geil.
Als je gisteren langs was gekomen had die wens van je zeker wel in vervulling kunnen gaan….
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Sissy Anna
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 sep 2020 16:34
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Sissy Anna »

Even in de gaten houden wanneer jij weer gaat…😜
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat heb ik ervaren woe 8 feb

Bericht door Mike1966 »

Sissy Anna schreef: 10 mar 2023 06:10 Even in de gaten houden wanneer jij weer gaat…😜
hahahah dat zou denk ik wel geil kunnen zijn!😋 al kondig ik meestal mijn bezoekjes niet openbaar aan.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten