Slet bart beschikbaar voor gebruik onder toezicht van Meneer.

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Slet bart
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jun 2020 11:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Slet bart beschikbaar voor gebruik onder toezicht van Meneer.

Bericht door Slet bart »

Aanstaande woensdag middag, 10 Mei, brengt dit sletje een bezoek aan EC Amersfoort.
Die middag ben ik een echt sletje en zal ik mijn meneer dienen! Mijn mondje en slettenkut mogen/moeten gebruikt worden door schone en glad geschoren pikken! Ik kijk uit naar lekkere grote en/of dikke schone en frisse exemplaren die mij mogen uitwonen onder toezicht van mijn meneer.

Na binnenkomst in de EC zal ik mij melden bij meneer die mij zal keuren. Na zijn goedkeuring zal meneer mij tot zijn sletje benoemen en beschikbaar stellen aan diegene die dit sletje wensen te gebruiken. Hij bied mij aan als gebruikssletje voor bezoekers van zijn keuze! Dominanten tops hebben zijn voorkeur om dit sletje te mogen gebruiken! Ook zal hij mij tot bepaalde zaken aanzetten/opdrachten geven!

Wilt u deelnemen in de actie dan altijd in overleg met mijn meneer. Spreek hem gerust aan in de EC om te horen of uw wensen passen in ons spel.

In overleg met mijn meneer hebben wij besloten oraal en anaal met condoom! Zaad ontvang ik graag over mij heen.
Enkel reacties onder dit topic, geen PM’s/ DM’s!

Slet bart
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Slet bart beschikbaar voor gebruik onder toezicht van Meneer.

Bericht door Mike1966 »

In een eerdere post vroeg ik mij hardop af of er nog mensen snode plannen hadden voor die dag! Toen heeft het sletje niet gereageerd…… Dit klinkt toch echt als een geil plannetje.
Denk dat ik maar eens ga kijken of het een gezellige geile middag gaat worden.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Slet bart
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jun 2020 11:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Slet bart beschikbaar voor gebruik onder toezicht van Meneer.

Bericht door Slet bart »

Sorry ik moest van mijn meneer een eigen topic plaatsen dus dat heb ik toen netjes gedaan zoals hij van zijn sletje mocht verwachten.
Komt u ook morgen alleen kijken?
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Slet bart beschikbaar voor gebruik onder toezicht van Meneer.

Bericht door Mike1966 »

Slet bart schreef: 09 mei 2023 13:08 Sorry ik moest van mijn meneer een eigen topic plaatsen dus dat heb ik toen netjes gedaan zoals hij van zijn sletje mocht verwachten.
Komt u ook morgen alleen kijken?
Ik had en heb mijzelf wel voorgenomen morgen middag in Amersfoort te zijn…….
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten