Nieuwe Bottom

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Student2.0
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2023 12:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Nieuwe Bottom

Bericht door Student2.0 »

Dag,

Ik ben nog nooit bij een erotic cinema geweest. Ik was benieuwd wat doorgaans de leeftijd is van de bezoekers op een bi-gay dag en hoeveel mensen er meestal zijn. Ik begrijp dat er op 10 mei weer zo'n dag is, wat kan ik verwachten?
Zelf ben ik hetero maar een enkele keer als bottom jongen spelen vind ik lekker.
Bezoeker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mar 2023 22:06
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Nieuwe Bottom

Bericht door Bezoeker »

Ik ben erzelf ook nog nooit geweest maar ga het morgen gewoon beleven
Ik ben er rond 14u
Zal best leuk worden
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Nieuwe Bottom

Bericht door Mike1966 »

Uiteraard afhankelijk van timing loopt het aantal Bi-gay bezoekers nogal verschillend. Van een man of vijf tot een man of 15 a 20. Ik heb er een keer een stel gezien die verder in de tijd dat ze er waten met mij niet actief waren.
Soms is het aantal hoger door aankondigingen op het forum maar mijn ervaring verteld mij dat er altijd wel wat te beleven is….. 🤭
Het is in elk geval openminded en nee word zeker geaccepteerd. Krijg je weinig response een post waarin je iets aankondigt zegt dat helemaal nies! Kan zo maar toch druk zijn ook al heeft niemand laten weten dat ze ook gaan.

Kijk lekker rond pak een filmpje kom in de stemming en laat je gaan! Word zeker een leuke ervaring!

Ik ga morgen middag sowieso ook even een kijkje nemen.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten