Blijft dit Topic bestaan?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Blijft dit Topic bestaan?

Bericht door Mike1966 »

Hallo allemaal en speciaal de EC beheerder(s),

Nu de bi-gay dag als thema dag gaat stoppen en er een Gay dag voor terug komt vraag ik mij af of dit topic, met de titel “bi-gay” blijft bestaan?
Komt er een nieuw topic bij met de naam “gay” en verdwijnt het oude topic met alle posts erin?

Überhaupt vraag ik mij af of de EC’s met deze naams verandering drukker bezocht gaan worden dan met de oude thema titel?
Wat er binnen gebeurde op die dagen zal denk ik niet veranderen! Wel zal het mensen (bi) afschrikken denk ik persoonlijk! En of er nieuwe (gay) bezoekers in die getallen zullen komen blijft afwachten…….

De Bi bezoekers , veelal mannen op de thema dag, blijven misschien wel komen naar de EC maar dan dus veelal op of reguliere dagen opzoek naar wat ze maar wensen. Echter is het dan lastiger om een gelijk gestemde man te vinden tussen alle andere bezoekers (veelal hetero). Hoe herken je die op de reguliere dag? De armbandjes?? Die zie ik niemand dragen! Dus dat experiment lijkt ook niet te werken!

De tijd zal het allemaal leren of dit de juiste keuze is geweest. Ook al ben ik Bi en niet Gay ik zal zeker wel een keertje binnenlopen op een gay dag om eens rond te kijken al blijf ik het nu al jammer vinden van deze wijziging.

GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Afrosensual en 11 gasten