Voor eerste keer naar Naaktdag…….

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Henk2181
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2023 18:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Voor eerste keer naar Naaktdag…….

Bericht door Henk2181 »

Ben een nette geile BI schierige man, 66jr ((jong) en wil voor eerste keer naar de naaktdag in EC Amersfoort op Donderdag middag zo rond 15:00uur.
Vind het uitermate spannend en is natuurlijk een verrassing omdat ik niet weet wat ik kan verwachten daar.
Hou van elkaar naakt betasten en elkaar laten klaarkomen….neuken nog nooit gedaan…

Zijn er nog andere forum leden die hetzelfde hebben en ook Donderdag voor eerst naar EC Amerfoort gaan?
Of miss wat aanvullende “tips”.

Gr Henk2181
Knor030
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voor eerste keer naar Naaktdag…….

Bericht door Knor030 »

Dag Henk, hier een nog iets 'jongere'(75...) en chubby senior. Kan met je meevoelen, wat de 1e keer betreft. Ben ook nog nooit geweest. Helaas kan ik niet toezeggen er do-middag te zijn, al trekt jouw bericht, juist wegens die 1e keer, mij zeer aan. Zou op zich mooi zijn, hebben we elkaar als 'newbies'-steun ! Om 15.00u er zijn, kan mij sowieso niet lukken. Het zou eerder pas vanaf ongeveer half 5 à 5 uur 's middags worden... Zal je nog een PB sturen. Overigens denk ik dat bezoek aan een Gay-dag meer voor de hand ligt, gelet op mijn interesse. Ben wel bi, maar vooral geïnteresseerd in erotiek met mannen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten