1e keer woensdag 18-10

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Aspontas
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2018 12:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

1e keer woensdag 18-10

Bericht door Aspontas »

Wie wilt mij op weg helpen. Totaal geen ervaring maar wel naar op zoek. Midden 30 grove bouw goede kop en karakter. Graag een ouder iemand die mij op weg helpt.
Aspontas
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2018 12:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door Aspontas »

Iemand nog interesse
Gebruikersavatar
uit1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2023 19:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door uit1982 »

Beste Aspontas,

De ervaring leert dat het op de gaydag (vandaag dus) druk genoeg is om langs te komen. Er zullen genoeg mannen zijn die je op weg willen helpen. Ook al is het erg rustig op het forum, laat je daardoor vooral niet weerhouden. Ik kom zelf ook langs vandaag hoogstwaarschijnlijk.

Groet,

Uit1982
suckboy
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 jun 2014 14:50
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door suckboy »

Ik kom straks ook even langs :)
Gebruikersavatar
uit1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2023 19:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door uit1982 »

Geen spijt gehad dat ik langs ben gegaan gisteren :p.
Gebruikersavatar
Erikversa
Berichten: 58
Lid geworden op: 14 jul 2021 09:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door Erikversa »

Vertel! Ben heel benieuwd naar je ervaring.
Gebruikersavatar
uit1982
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2023 19:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door uit1982 »

Bij binnenkomst eerst even van broek gewisseld. Had mn adidas trainingsbroek aangetrokken. Het was redelijk rustig. Mijn oog viel op een jongeman die een beetje schuw rondliep rondom de gloryholecabines. Vond hem onwijs aantrekkelijk, maar wilde niet te veel druk opleggen. Ik ben toen in de aangrenzende gayzaal gaan zitten in de hoop dat hij goed kon zien dat ik door mijn broek met mijn stijve speelde. Zat mezelf lekker te kneden en na verloop van tijd kwam hij ook binnen. Ik zat links bij de muur. Hij ging op dezelfde rij, maar aan de andere kant van het gangpad zitten. Nu was het zijn beurt om mij verder op te geilen zo bleek. Binnen no time zat hij volop aan zijn eigen kruis en al snel ging zijn broeksband omlaag en toonde zijn dikke harde pik waaraan hij lekker aan het trekken was. Ik werd nog geiler en keek duidelijk naar zijn opgewonden pik en zijn handwerk. Daarop besloot ik ook mijn broek omlaag te doen en hem mijn stijve lul te tonen. Zo zaten we even synchroon te trekken en elkaars mannelijkheid te bewonderen. Niet lang daarna stond hij op en kwam hij naast me zitten. Vrij snel wisselden we van hand en geslacht en trokken elkaar af. Ik kneep in zijn harde pik en voelde zijn geilheid. Hij deed hetzelfde bij mij. Daarop zakte hij op zijn knieën en begon me heerlijk te pijpen. Hij was gretig en volleerd en ik voelde niks anders dan intens genot, terwijl hij mijn pik met zijn natte mond en heerlijke tong bevredigde. Hoewel ik nog niet wilde klaarkomen, zolang was ik namelijk nog niet binnen, had hij hele andere plannen en vroeg me om in zijn mond klaar te komen. Ik twijfelde, omdat ik nog lang niet klaar wilde zijn voor de dag, maar zijn smekende geile blik en de letterlijke vraag om mijn zaad in zijn heerlijke mond kon ik niet weerstaan. Ik gaf toe en hij zoog heerlijk door en bracht me naar mijn eerste hoogtepunt. Ik vulde zijn mond, hij was tevreden en in wat tissues leegde hij zijn volle mond. Hij bedankte mij en ik hem ook uiteraard.
Hoewel ik bang was dat de geilheid zou verdwijnen, was dit gelukkig niet het geval. Mijn pik bleef heerlijk stijf. Ik stopte hem weer even weg, voor zover dat ging in mijn trainingsbroek en liep weer terug naar de gloryholeruimte. Daar liep ik een vaste bezoeker tegen het lijf. Hij bevoelde mijn kruis en ik dat van hem. Twee harde pikken, die vrij snel bevrijd werden. We hebben elkaar wat staan trekken om vervolgens in een van de filmzalen weer verder te gaan. Omdat de ene zaal vrij koud was, zijn we snel naar de andere gegaan. Na even naast elkaar gezeten te hebben en wat handwerk wilde ook hij mij graag pijpen. Mijn broek ging vrij snel uit en op de enkels. Daarna vroeg hij me te verplaatsen naar de voorste rij, zodat we wat meer ruimte zouden hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Inmiddels mijn boxershort helemaal uit en mijn trainingsbroek nog maar met een pijp aan, ging hij door de knieën en verdween tussen mijn benen. Werkelijk mijn hele pik verdween in zijn mond en keel. Met geilheid en verbazing nam ik dit geile beeld in me op. Wat kan deze man heerlijk pijpen. Ook mijn ballen werden niet overgeslagen. Daarna vroeg hij of ik hem in zijn mond en keel wilde neuken en ging hij op de grond tegen het bed aanzitten. Ik ging voor hem staan, speelde af en toe door mijn eikel uitdagend voor zijn mond te houden. Hij en ik konden er geen genoeg van krijgen terwijl ik mijn pik in zijn mond stootte en hij deze gulzig naar binnen liet glibberen. Van hoog tempo met kleine stootjes of over de hele lengte naar binnen, tot een meer behoedzaam tempo met een pauze wanneer mijn pik zich helemaal in hem bevond. Af en toe keek er iemand een tijdje mee. Na ons vrij lange spel was het even tijd voor een pauze. Mijn pik bleef echter hard. Weer weggestopt in de trainingsbroek en weer terug naar de kamer met de gloryholecabines. Af en toe kneep ik speelde in mijn kruis en dacht terug aan de lekkere pijpmomenten tot nu toe. Mijn laatste partner kwam weer terug in deze kamer en we stonden wat met elkaar te kletsen in onze pauze. De zoemer van de deur ging en beiden keken we op wie er binnen kwam. De aanblik op deze jongeman van ergens rond de dertig, maakte ons beide geil. We spraken meteen onze aantrekkingskracht uit naar elkaar ten aanzien van deze fitte gast. Ook gekleed in sportkleding. Het duurde niet lang voor hij ook de ruimte in kwam waar wij stonden te praten. Hij moet onze blikken hebben waargenomen. Hij bleef wat besluiteloos heen en weer lopen. Toen hij weer op een afstandje stond in de ruimte waar wij ons bevinden, besloot ik dat goed voorbeeld, goed doet volgen. Ik haalde mijn nog steeds stijve pik weer uit m'n broek. Mijn dagpartner had meteen door wat de bedoeling was en ontblootte ook zijn pik. Binnen no time stonden we elkaar af te trekken. Dit was het zetje dat onze nieuwe vriend nodig had en hij kwam er meteen bij staan en trok zijn trainingsbroek ook omlaag. Wat een heerlijke vent. Meteen wilde ik ook zijn lul voelen en greep hem vast. Hoewel nog slap, werd ik nog geiler van deze mooie vent. De poppers van mijn eerste partner vonden gretig aftrek bij deze geile gast en ik voelde zijn heerlijkheid verstijven in mijn hand. Zijn onbesneden pik gleed heel soepel heen en weer. Mijn eerdere partner ging al snel door zijn knieën en was onze pikken afwisselend oraal aan het verwennen. Onze t-shirt hadden we inmiddels omhoog gedaan en we verwenden elkaars tepels. Soms verdwenen onze beide eikels in de mond beneden ons. Wanneer de een gepijpt werd, zorgde de ander er met de hand voor dat geen van onze pikken tot rust kon komen. Onze pijper vroeg ons mee naar de filmzaal waar ons spel zich voortzette. Onze nieuwe vriend wilde zelf ook pijpen en schoof zich ook gretig over mijn lul. Wat een genot. Hoewel ik niet snel zelf anderen pijp, had de geilheid het nu gewonnen en slurpte ik ook de lul van onze nieuwe vriend een aantal maal naar binnen om hem te verwennen met mijn mond. Na ons heerlijke spel werd ook hier een korte pauze ingelast, om elkaar even later weer te treffen. Onze nieuwe vriend en ik stonden elkaar flink af te trekken in een van de cabines. Hij heeft me ook weer heerlijk gezogen. Daarna bood hij zijn kontje heel gewillig aan. Zonder condoom kon ik niet verder gaan dan mijn harde lul tegen z'n spleet aandrukken of tussen zijn benen door droogneuken. Als ik dan en daar een condoom en glijmiddel had gehad en hij had verder gewild, dan had ik hem met veel liefde gevuld. Wat heb ik intens genoten van deze mooie vent. Terwijl hij zich tegen me aandrukte kneep ik in zijn borstkas en zijn heerlijke tepels en trok hem vanachter af. Heerlijk om zijn harde pik heen en weer te voelen gaan in mijn hand. Ik weet niet wie je was, maar man, voor herhaling vatbaar. En als je een keer wel geneukt wil worden. Ik zorg dat ik de spullen bij heb ;). Weer een pauze. Onze Adonis hebben we helaas niet meer gezien voor hij vertrok. In de darkroom ook nog heerlijk gepijpt door een andere heerlijke man met een pik met een dikte waar je u tegen zegt. Wat heb ik van jou genoten hoe je alleen al rondliep met je cockring en dat prachtexemplaar. Uiteindelijk samen met een andere man in de algemene ruimte elkaar afgetrokken en samen heerlijk gespoten. Fantastisch om het zaad uit de lul van een ander te zien spuiten. Hoewel het de tweede keer was in drie uur tijd, produceerde mijn pik ook nog een heerlijke straal. De boel netjes opgeruimd en schoon achtergelaten. Daarna mezelf weer aangekleed en de hele dag en vandaag met veel plezier teruggedacht aan gisteren. Dank aan deze heren!
Gebruikersavatar
blueboy
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:45
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door blueboy »

:o :o :o
bert-anita
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jun 2014 19:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Stel
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door bert-anita »

Wat een heerlijk verslag en wat hadden we er graag bij geweest. Dan had Anita kunnen kijken en genieten hoe Bert met jullie mee deed….
Gebruikersavatar
Robin033
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 sep 2017 16:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 1e keer woensdag 18-10

Bericht door Robin033 »

Het was absoluut een fijne middag… denk dat ik misschien diegene was in de darkroom (heerlijk mogen sabbelen 😋)
Althans ik had een cockring om en verder niets..
In de gay-zaal vond ik het wel frisjes maar loop te graag naakt .. in de andere zaal met de banken was het prima te vertoeven..
Super gegeild en lekker gezoend met een hele leuke gast..
Heb nu al zin in ‘n volgend keertje, zou wel leuk om met wat relaxte mensen iets af te spreken..
Gewoon genieten van elkaar.. hmmm
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten