Extra mannen gezocht

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
daanben87
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2024 21:24
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Extra mannen gezocht

Bericht door daanben87 »

Hallo mannen,

Wij, Daan en Ben, zijn opzoek naar een leuke man/leuke mannen die Ben onderhanden willen nemen, morgen, dinsdag 2 januari 2024 van 12.30/13.00 tot 15.00.
Ik, Daan, ben de dominante van de twee en wil haar subje laten genieten van een paar extra mannen handen en geslachtsdelen, zodat hij zijn gewenste bi-ervaringen verder kan uitbreiden. Onder mijn toeziend oog laat ik mijn subje gebruiken voor orale seks geven/ontvangen, strelen, rimmen ontvangen en bij een juiste klik kan hij bottom zijn.
Vanwege het korte tijdsbestek zullen wij misschien niet in de gelegenheid te zijn om berichten terug te kunnen beantwoorden naar iedereen. Dus kom gerust meegenieten.

Groeten Daan en Ben
Gebruikersavatar
rikpenultima
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2022 16:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Latex - rubber
Contacteer:

Re: Extra mannen gezocht

Bericht door rikpenultima »

Jammer, lukt me helaas niet vandaag. Had graag meegedaan, lijkt me geil om te spelen met een bi-cuck onder toeziend oog….graag een volgende keer
Verzorgde, slanke, Aziatische 50er, bi-schierig, weinig taboes
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Extra mannen gezocht

Bericht door Afrosensual »

daanben87 schreef: 01 jan 2024 21:47 Hallo mannen,

Wij, Daan en Ben, zijn opzoek naar een leuke man/leuke mannen die Ben onderhanden willen nemen, morgen, dinsdag 2 januari 2024 van 12.30/13.00 tot 15.00.
Ik, Daan, ben de dominante van de twee en wil haar subje laten genieten van een paar extra mannen handen en geslachtsdelen, zodat hij zijn gewenste bi-ervaringen verder kan uitbreiden. Onder mijn toeziend oog laat ik mijn subje gebruiken voor orale seks geven/ontvangen, strelen, rimmen ontvangen en bij een juiste klik kan hij bottom zijn.
Vanwege het korte tijdsbestek zullen wij misschien niet in de gelegenheid te zijn om berichten terug te kunnen beantwoorden naar iedereen. Dus kom gerust meegenieten.

Groeten Daan en Ben
Wat een leuke update! Hopelijk laat je ons weten hoe jullie ervaring is geweest :D .
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
daanben87
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2024 21:24
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Extra mannen gezocht

Bericht door daanben87 »

Hoi mannen,

Wij zijn 2 januari in de cinema geweest om Ben te laten gebruiken.
Wij vonden de ervaring heel erg leuk, dankjewel daarvoor!
Ook komen wij zeker een keertje terug en zullen dan eerder een berichtje op het forum plaatsen. Het was nu aardig kort dag.
Hopelijk kunnen wij dan een groep mannen bij elkaar krijgen die het leuk zouden vinden om Ben te gebruiken om met hem te spelen, te neuken (uiteraard wel met condoom) en meerdere mannen weer lekker te pijpen. Jullie mogen dan lekker je gang gaan onder mijn toeziend oog.
Zoals sommige misschien al wel gezien hebben is hij best wel voor veel in. Tevens is veel bespreekbaar.

Dus mochten jullie ideeën/ fantasieën hebben wat jullie met hem zouden willen doen? Laat dat hier onder dan even weten! Of stuur ons een berichtje.

Groeten Daan en Ben

PS: We zullen straks of uiterlijk volgende week ook nog een stukje schrijven wat onze ervaring was in een mooi verhaaltje!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten