5 Feb

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Nieuwsgierige bi
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2022 21:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

5 Feb

Bericht door Nieuwsgierige bi »

Hallo iedereen, ik ben heel erg benieuwd hoe het is om bij een sekscinema rond te lopen. laat het dan ook nog eens een naaktdag zijn, ik ben bi dus ik ga wrs bij beide zalen zijn maar ik wil ook zeker langs de gloryholes gaan. Het zou de eerste keer zijn dat ik zo'n ervaring heb en lijkts me spannend maar leuk. Ik wil er rond ongeveer 1500/1530 zijn tot ik zie wel hoelaat. Zijn er doorgaans veel mensen op de maandagen en zou ik wat mensen kunnen zien? Alvast bedankt en misschien tot morgen!
Mart42
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 apr 2023 09:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Re: 5 Feb

Bericht door Mart42 »

En hoe was je bezoek bevallen?
Nieuwsgierige bi schreef: 04 feb 2024 11:41 Hallo iedereen, ik ben heel erg benieuwd hoe het is om bij een sekscinema rond te lopen. laat het dan ook nog eens een naaktdag zijn, ik ben bi dus ik ga wrs bij beide zalen zijn maar ik wil ook zeker langs de gloryholes gaan. Het zou de eerste keer zijn dat ik zo'n ervaring heb en lijkts me spannend maar leuk. Ik wil er rond ongeveer 1500/1530 zijn tot ik zie wel hoelaat. Zijn er doorgaans veel mensen op de maandagen en zou ik wat mensen kunnen zien? Alvast bedankt en misschien tot morgen!
Heerlijke frisse gozer met lekkere sexdrive en goed stuk gereedschap.
In voor lekker geile dames.
Nieuwsgierige bi
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2022 21:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 5 Feb

Bericht door Nieuwsgierige bi »

Ja het is me over het algemeen goed bevallen! ik heb lekker veel pik gezogen waar ik ook voor was. Geen dames gezien maar dan zou het wel wat drukker geweest zijn denk ik hahaha. Voor een eerste keer nog wel een klein beetje overweldigend hoeveel mensen in 1 keer wouden. Maar iedereen luisterde goed naar nee en ik heb gelukkig wel meer als een aantal lullen geholpen
Mart42
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 apr 2023 09:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Re: 5 Feb

Bericht door Mart42 »

Was er zelf ook gisteren, was jij diegene die achter in de gaybios ineens druk bezig was met een aantal mannen?
Nieuwsgierige bi schreef: 05 feb 2024 22:30 Ja het is me over het algemeen goed bevallen! ik heb lekker veel pik gezogen waar ik ook voor was. Geen dames gezien maar dan zou het wel wat drukker geweest zijn denk ik hahaha. Voor een eerste keer nog wel een klein beetje overweldigend hoeveel mensen in 1 keer wouden. Maar iedereen luisterde goed naar nee en ik heb gelukkig wel meer als een aantal lullen geholpen
Heerlijke frisse gozer met lekkere sexdrive en goed stuk gereedschap.
In voor lekker geile dames.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten