Verslag Gay Dag op 10 April

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door Afrosensual »

De afgelopen Gay dagen (vooral 13 en 27 Maart) waren al super, maar toch had ik mijn twijfels (heb nu spijt!) om mijn ervaring te delen. Vandaar dit verslag wat iets aan de late en lange kant is. Ik ben een frequenter bezoeker in Amersfoort en bezoek vaak de Gay dagen, na mijn oproep (zie “EC maten gezocht” ben ik in contact gekomen met leuke EC leden (met name Traby033).

Het is Woensdag 10 April en ik verheug me al op mijn bezoek. Ik fris mijzelf goed op en doe alvast een klein warming-up met mijn dildo onder de douche, vervolgens vertrek ik uit huis met een plug die me goed opvult richting de EC. Bij binnenkomst hoor ik al wat gekreun uit de grote ruimte met de kluisjes, al gauw zie ik dat er een heerlijke gangbang bezig is met 3 Bottoms (waarvan Traby er 1 is) die lekker in missionaire geneukt worden. Het is geil om Traby geneukt te zien worden en ik leun gauw over het bed om hem een heerlijke diepe kus te geven, vervolgens kleed ik mij om.

Sessie met Mr. Sunshine
Nadat ik omgekleed ben ga ik naar de Gay zaal om in de stemming te komen, na het zien van de gangbang in de grote zaal en de scene op het scherm in de Gay zaal, word ik snel hard. Er is vandaag een nieuwe bezoeker, mooi man met haar tot zijn schouders. Ik zag hem in de grote zaal ook plaats nemen op het bed om geneukt te worden, maar er waren geen Tops meer beschikbaar. Ik zie het wel zitten en pak een condoom, hij nodigt mij uit en ik stap op hem af. Ik zie dat hij geen voorbereiding(oprekken/rimmen) nodig heeft en begin hem in missionairy te neuken. Na enkele minuten dat best goed aanvoelt besluit ik te stoppen, we hebben niet echt een goed dynamiek (hij is meer een passieve Bottom) en hij is wat mij betreft veel te losjes (later wat meer over) om goed aan te voelen bij het stoten. Ik merk ook dat ik nog mijn plug in mij heb zitten en dit zit mijn stijve lul behoorlijk in de weg.

Het valt mij op dat hij een Zon tattoo rond zijn anus heeft met de tekst “Neuk Me” er boven, dit zorgt voor een grappig gesprek tussen ons (Traby is inmiddels aangeschoven)

Sessie met Traby
Traby en ik hebben de afgelopen 3 Gay dagen de spanning al goed opgebouwd, we spelen een geile spel waar we elkaar echt willen, maar niets forceren. We genieten van elkaars aanwezigheid en met name het waarnemen hoe we van andere kunnen genieten (meer hierover zo dadelijk). Na een korte periode komt Traby bij mij zitten en we babbelen over Mr Sunshines Tatoo en in welke staat(hij zei dat hij onder de coke zat) hij het heeft laten zetten.

Het spel begint. Traby heeft een heerlijke lul omringt door een mooie cockring, al gauw ga ik op mijn knieën voor hem zitten en begin met een pijpen en voel hem langzaam harder worden en zijn lul vult mijn keel steeds meer. Traby weet precies hoe ver hij met mij kan gaan en is lekker dominant tijdens het pijpen, hij zorgt dat ik hem heel diep pijp en zijn lul goed nat maak met mijn inmiddels druipende mond. Na een intense sessie van 20 minuten moet ik toch even een pauze nemen.

Sessie met Mr Airmiles (reist veel, ken zijn naam niet)
Na een korte pauze en wat water gedronken te hebben neem ik weer plaats in de Gay zaal, ik zie een bekende gezicht. Het is Mr Airmiles en ik krijg spontaan een glimlach, want we zien elkaar nu voor de derde keer en het is tot dusver altijd leuk geëindigd. Mr Airmiles draagt een blauw handdoekje, hij houd van Tantra achtige seks en heeft mij in dit wereldje uitgenodigd tijdens onze eerste ontmoeting.

In ben de dominante partner in deze dynamiek en dus lijd ik. Hij neemt plaats op de eerste ij en ik ga op mijn knieën voor hem zitten. Ik begin met een lichte form van body-to-body massage en streel hem diep over zijn rug en langs zijn benen. Mr Airmiles heeft veel prikkels en krijgt veel stuiptrekkingen als je de juiste plekken weet te stimuleren. Ik wissel veel af tussen zachte kusjes en bijtjes in zijn inmiddels harde tepels. Het is werkelijk genieten om hem in een soort van extase te zien. Inmiddels zie ik dat zijn lul ook wakker word, Mr Airmiles is groot (vooral in dikte) geschapen en dit is een mooi aangezicht.

De aandacht verschuift langzaam naar beneden, met kusjes ga ik rustig naar zijn heerlijke lul en sla deze voor nu nog over, want ook hier bouwen we de spanning op. Ik lik en zuig rustig aan zijn ballen terwijl ik rustig met mijn nagels over zijn harde lul streel. Dit zorg voor enkele hevige stuiptrekkingen en geeft mij juist meer motivatie om nog iets verder te gaan. Ik begin rustig zijn lul te likken en zijn eikel te stimuleren, echter was dit te stimulerend en ruilen we van plek.

Nu neem ik plaats en begint hij mij heerlijk te verwennen, het voelt heerlijk om rustig gemasseerd te worden terwijl je uitrust. Mr Airmiles is de enige die mijn tepels goed kan stimuleren, daar maakt hij goed gebruik van en ik geniet volop. In de hoek van mijn oog zie ik dat Mr Sunshine en Traby lekker bezig zijn op het bed in de Gay zaal. Traby en ik kijken elkaar kort aan en dit maakt mij in het moment zoo geil dat ik goed hard word (hij heeft ook mooie billen). Even later hoor ik een enorm kreun en dit komt omdat Traby nu met zijn hele vuist in Mr Shunshine zit, vandaar dat hij al zo losjes voelde toen ik hem neukte.

Ik vertel Mr Airmiles om op de bed plaats te nemen, ik ben inmiddels zo geil(mede dankzij Traby) dat ik zaad wil. Het is tijd om de sessie met Mr Airmiles af te ronden, hij weet dat de aandacht volledig op zijn heerlijke lul zal zijn. Ik begin door boven op hem te liggen en zijn oren te verwennen, alvorens ik mijn weg naar beneden werk fluister ik “ik wil je zaad in mijn mond” en dit zorgt voor de juiste opwinding. Hij is echt dik geschapen en dus moet ik mijn techniek iets aanpassen, deepthroaten heeft geen zin dus zorg ik dat zijn eikel goed gestimuleerd word. Ik wissel snelle en zachte slagen af en vergeet niet zijn ballen heerlijk te zuigen terwijl ik zijn inmiddels natte lul goed aftrek.

Tijdens het pijpen hoor ik “mag ik aan je billen zitten” en denk bij mijzelf: tuurlijk Traby, je hoeft het niet eens te vragen. Het bleek even later Looking4Fum (heerlijke vent) te zijn. Ik was volledig aan het genieten van Mr Airmiles en vond de aandacht voor mijn kont (inmiddels werd ik heerlijk ge-rimmed) ook super. Ik voel een lul over mijn billen schuiven (NIET anus) en merk dat de persoon achter mij meer wilt. Ik vraag: wil je mij neuken? En hoor al gauw “ja”. Looking4Fum pakt zijn condoom en begint mij heerlijk te neuken. Dit alles gebeurd werkelijk in de span van 1 minuut, inmiddels is de zal vol met toeschouwers. De ene moment ben ik heerlijk met Mr Airmiles bezig en vervolgens word ik keihard ge-spitrroast. Echt fucking geil!!

Mijn aandacht gaat terug naar de heerlijke lul voor mij en nu zit ik echt in een soort van slet fase waar ik gewoon zo veel mogelijk lullen wil verwennen. Ik wissel het pijpen af met aftrekken, terwijl ik Mr Airmiiles omhels voor steun die inmiddels achter mij toekijkt hoe Looking4Fum mij heerlijk van achteren als een wilde beest neukt. Ik zie dat Traby mij bezig ziet en dit wind mij ook enorm op en ik duw Mr Airrmiles weer op zijn rug om hem klaar te pijpen, echter komt hier iets te snel klaar. Hij kon het niet meer inhouden zei hij. Ik zie zaad rond mijn eikel, dit komt door de heerlijke prostaat orgasmes die Looking4Fum mij gaf tijdens het neuken. We nemen allen even pauze om bij te komen. Ik neem afscheid van Mr Airmiles en beloof hem bij de volgende ontmoeting massage olie mee te nemen.

Pauze
Tijdens mijn pauze klets ik bij met Traby en we kijken naar de mannen die inmiddels in de Hetero zaal bezig zijn. We zien een hunk van een vent (lijkt echt op Jason Momoa die Aquaman speelt) met lange haar, brede rug/schouders en mooie rug tattoo. Hij is Mr. Sunshine heerlijke aan het neuken en dit is zeer geil. Ik heb weer zin en zoek mijn volgende partner, gelukkig hoef ik niet lang te zoeken. Looking4Fum is nog niet klaar met mij en dit geld ook voor mij.

Sessie met Looking4Fum
Looking4Fum is een sportieve man met een heerlijke lijf, hoge libido en een mooie lul (perfecte dikte en lengte). Hij ging op het bed in de Gay zaal liggen en vroeg of ik hem wou pijpen, want hij keek vanuit de eerste rij hoe ik Mr Airmiles heerlijk verwende, alvorens hij mij van achteren hard geneukt heeft. Wat volgt is tot dus ver het beste seks wat ik heb ervaren in de EC.

Van dichtbij is het goed te zien dat Looking4Fum mooie lul heeft waar ieder Bottom blij van word, hij is boven gemiddeld(aan de grote kant) geschapen en KEI hard. De aandacht is volledig gericht op de lul en in deze dynamiek is er geen ruimte voor zachtheid, er hangt een soort van oer drang om als een wilde beest te keer te gaan. Looking4Fum dicteert hoe diep en snel ik hem pijp, het voelt goed om als een slet gebruikt te worden. Na een intense kwartier gaan we over naar de 2de ronde.

Ik geef hem een condoom(deze is gek genoeg zwart) en hij gaat op de rand van de bed zitten en zegt: draai met je rug naar mij toe en ga op mijn lul zitten. Ik geef gehoor en laat hem leiden (note: ik ben een power Bottom en neem ook leiding). Glijmiddel is niet nodig, want ik ben al goed ingewerkt vandaag en dat komt goed uit. Looking4fum weet van aanpakken en stoot werkelijk goed door (even later geeft hij hier een reden voor). Mijn prostaat is zo gestimuleerd dat ik inmiddels al weet (want dit voel ik ook met mijn dildo sessies thuis) dat ik meerdere keren klaar ben gekomen. De tempo gaat omlaag, maar ik neem de leiding over en stoot de komende minuut goed door, want ik zit nu op een golf van orgasmes waar ik niet vanaf wil.

We vervolgen het spel op bed en neuken als oer beesten voor de komende 15 minuten, Missionary, Jockey (op mijn buik liggend en dan diep geneukt worden, heerlijke als de lul een goede lengte heeft), cowgirl en reverse-cowgirl worden afgewisseld. In ieder positie ben ik onderdanig en word ik in mijn oor gefluisterd dat ik een goede slet ben. Looking4Fum speelt zijn rol zo goed dat ik mij volledig over geef.
Vervolgens gaan we weer staan en word ik staand van achter geneukt, inmiddels schuift Traby aan die mijn pijpt en dit zorgt voor zo’n geile effect dat ik tegendraads stoot en een heerlijke prostaat orgasme ervaar.

Looking4fum is een Versa Top en wilt ook verwent worden, hij heeft zijn dildo(grote zwarte lul) meegenomen en dit is heel geil. Het spel verschuift nu naar een heerlijke ass-play sessie voor een klein groep bewonderaars. Hij geeft aan dat ik rustig aan moet doen, maar ik stel hem gauw gerust dat hij in goede handen is. Ik begin zijn heerlijke kontje te rimmen en rustig uit te rekken met mijn vingers, tijdens elke stap blijf ik communiceren en dit helpt hem te ontspannen. Ik wissel te tempo goed af, beetje rimmen, gevolgd daar vingeren en oprekken en vervolgens weer rimmen en ik hoor de juiste geluiden komen van Looking4Fum. Dit maakt mij zo geil en besluit nu met 4 vingers de tempo rustig op te voeren, na een minuut stop ik en breng rustig de dildo binnen.

Het is zo geil om de dildo hem uit te zien rekken en ik hoor hem genieten, ik laat de dildo even zitten en verplaats de aandacht naar zijn KEI harde (serieus, hoe doen jullie Versa’s dat toch!!!) lul. Ik pijp hem rustig en duw langzaam de dildo verder in zijn gulzige kont. Na een aantal minuten is de dildo bijna helemaal (lastig als je op je rug ligt) binnen en ik voel zijn lul nog harder worden in mijn mond. Na een korte pauze besluiten we de dildo tegen een muur te hangen en via reverse doggy verder te gaan.

Looking4Fum kan nu de hele dildo goed voelen en op zijn eigen tempo bewegen, ik ga voor hem op mijn knieën zitten en pijp hem zo diep mogelijk. Dit is heel geil. De climax komt eraan en we besluiten weer op het bed te gaan liggen, dit maal is het een aftrek sessie, want ik ben nu ook heel hard geworden. Ik neem plaats op de bed en leun met mij rug tegen de muur met mijn benen wijd, voor mij zit Looking4Fum op zijn dildo en rijd dit terwijl hij zichzelf aftrekt.

Dit is super geil en op een gegeven moment komt hij van zijn dildo en leunt voorover en zegt: Trek mij nu af. Ik snap dat ik nu moet stoppen om mij zelf klaar te laten komen en als een brave slet mijn dominante partner moet gehoorzamen. Met een arm leunt hij voorover en met de ander grijpt hij mij achter mijn hoofd, we kijken elkaar diep aan en ik begin hem af te trekken, na enkele seconden komt hij brullend klaar en spuit mijn hele bovenlichaam onder, na de eerste lading zegt hij enkele keer: Ga door, ga door, ga door. Hierna zakt hij in en laat ik heb bovenop mijn liggend uitrusten, gedurende deze tijd genieten we beide van de lekker stuiptrekkingen dat Looking4Fum ervaart.

De eerste 5 minuten zeggen we werkelijk niets en hoor ik allen onze ademhalingen, vervolgens kletsen we lekker bij en ondertussen neemt Traby nog afscheid van mij. Dit duurde ongeveer 20 minuten en het was super fijn. Ik ga nog even onder de douche met Looking4Fum en dat was het einde van mijn dag.

Ik vertrok rond 17:00. Ik had gepland om tot 20:00 te blijven om hopelijk CuteJolene tegen te komen die aangaf in de avond langs te komen, maar voelde mij helemaal uitgeput (seksueel) en wist dat ik klaar was voor de dag. Het was een super gezellig middag, en ik kijk uit naar de volgende Gay dag (24 April).
Laatst gewijzigd door Afrosensual op 20 apr 2024 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Pieter-Dave
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 sep 2014 06:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door Pieter-Dave »

Supergeil verhaal/verslag...
Helaas was ik er niet bij...
Ik zeg tot woensdag.
AC-DC
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door AC-DC »

Wauw, geweldig verhaal! Heerlijk om te lezen, thanks.
rochiex
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jun 2023 05:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door rochiex »

Super verhaal van je Afrosensual.
Gebruikersavatar
Mottob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2024 15:05
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Plassex
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door Mottob »

Wow! Dat is nog eens een verslag. Ik hoop woensdag ook langs te komen. Lijkt me heerlijk te aanschouwen.
Dadbod oral versatile bottom, 1.89m-109kg
Voorkeur voor ouder, behaard, gezette mannen.
Gebruikersavatar
traby033
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2024 11:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door traby033 »

lekker man!
goed verslag... krijg er weer zin in, helaas niet as woensdag, maar de volgende ben ik weer van de partij.
Gebruikersavatar
Sissy Anna
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2020 16:34
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door Sissy Anna »

Geil verslag 💋
Knor030
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verslag Gay Dag op 10 April

Bericht door Knor030 »

Heerlijk erotisch verhaal! :P :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten