Gaydag 8 mei

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 okt 2022 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Gaydag 8 mei

Bericht door Rudolf »

ik ben van plan om volgende week weer eens lekker naar de cinema te komen. Ik ben een man 26 en als je lekker geschoren bent pijp ik graag en als bottom vind ik het geweldig goed genomen te worden. Ik vroeg me alleen af wat de beste tijd is om te komen. Als er mooie geschoren mannen zijn die interesse hebben kan je een reply of een pb sturen. Hopelijk tot volgende week
Gast36
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2024 08:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door Gast36 »

Nice. Ik kom ook woensdag
rochiex
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jun 2023 05:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door rochiex »

Leuk ik ben er ook tussen vier en half vijf.
Gebruikersavatar
traby033
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2024 11:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door traby033 »

Ik ben er ook weer, ik ben daar rond 12.00
Heb er zin in... hoop je daar nog even te zien
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door Afrosensual »

Ik ben er rond 12:30, laten we er een gezellige dag van maken :)
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
rochiex
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jun 2023 05:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door rochiex »

Ik hoop je morgen ook te spreken Afrosensual.
Pieter-Dave
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 sep 2014 06:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door Pieter-Dave »

Veel zin maar helaas drukke werkzaamheden...ga voor de volgende keer...geniet allen van en met elkaar.
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 okt 2022 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door Rudolf »

Bedankt aan alle mannen die me lekker aandacht gaven, ik heb genoten. Ik wil graag jullie nog bedanken met een lekker geil verslag.

Woensdagochtend 8 mei, tijdens het douchen nog even de puntjes op de i zetten door de laatste haartjes weg te scheren zodat ik lekker met een gladgeschoren zaakje kon genieten die middag. Uiteraard ook voor het geval dat iemand me anale aandacht wilde geven gezorgd dat ik lekker fris en schoon was. Ik deed mijn spannende onderbroekje aan, een doorschijnende kanten string. Zo hebben geïnterseerde mannen zicht op al mijn spannende lichaamsdelen. Maar eerst een stukje met de trein, het was moeilijk niet een stijve te krijgen in de trein omdat ik wist dat het weer een leuke dag werd. Als de mensen in de trein toch mijn gedachten konden lezen...

Ik voelde de spanning oplopen met elke stap van het station tot de cinema. Eenmaal in de cinema aangekomen, kwam de vertrouwde geur mijn neus binnen, ik was direct in de juiste mood. De geur van seks en geilheid is niet na te bootsen. Ik zocht een kluisje op en maakte me klaar om te gaan genieten. Ik trok al mijn kleren uit, behalve mijn spannende onderbroekje

Als vast ritueel begon ik in de filmzaal. Op het scherm zag ik een leuke jongen een heerlijke stijve lul afzuigen, ik wou dat ik dat was, dacht ik bij mezelf. Mijn eigen lichaam reageerde op die gedachte. Ik voelde mijn erectie tegen de stof van mijn onderbroekje drukken. Hij wilde vrij zijn, dus gaf ik hem de vrijheid door mijn slipje naar beneden te trekken. Terwijl ik mijn lid lekker aan het strelen was, voelde ik de ogen van verschillende mannen in de zaal op mij gericht worden. Lekker geil, zeg. Ik hou ervan bekeken te worden, dan voel ik me ontzettend sexy. Een man kwam naast me staan en hielp me een handje. Zijn vingers gleden over mijn harde lul en verwende hem goed. Ook mijn tepels kregen genoeg aandacht.

Na dit geile voorspel was het tijd om eens te kijken hoe het stond in de andere zalen. Eerst ging ik kijken bij de andere filmzaal. Daar kwam ik Afrosensual tegen, die ik al vaak op het forum heb zien posten. Hij complimenteerde mijn snor, die ik altijd krul. Ik bedankte hem en zag dat hij ook lekker bezig was. Het was tijd voor het hoofdgerecht van de middag en ik wilde een harde pik in mijn mond. Dus ging ik een kijkje nemen bij de gloryholes. Ik hoefde niet lang te wachten of er stond een lul voor me klaar. Ik begon deze te verwennen, helaas was hij niet zo kaal als ik graag zou willen, maar een sletje zoals ik neemt al snel genoegen met een lekkere lul. Langzaam bouwde ik op, mijn lippen gleden over de genotsstaaf en met mijn tong streelde ik de eikel. Helaas wilde de andere man iets te veel en kwam om het hoekje. "Psst, keep sucking" zei hij. Ik voelde me niet geneigd te luisteren en zei dat ik geen interesse meer had. Voor zo'n intieme pijpbeurt wil ik eerst een connectie opbouwen.

Na dit moment wilde ik weer even mijn mondje rust geven, ik stak zelf mijn lul door het gat en een aantal mannen gaven na elkaar wat aandacht, maar helaas mistte ik de juiste mood. Ik had iets nodig om helemaal weer hard te worden. En dat moment kwam. Ik ging weer op mijn knieën zitten, mondje klaar om te verwennen. Een lekkere dikke lul kwam te voorschijn door het gat. Terwijl ik die aan het afzuigen was, dacht ik laat ik mezelf helemaal bloot geven. Ik was nu helemaal naakt een heerlijke pijpbeurt aan het geven en mijn lichaam reageerde direct. Ik voelde mijn pik harder en harder worden in mijn hand. Ik was de man aan de andere kan van de gloryhole ook aan het verwennen en dat deed ik zo enthiousiast dat hij spuitend klaar kwam. Wat een geile ervaring, zijn zaad spoot over mijn lichaam en ik kon het niet laten hem lekker schoon te zuigen. Hij smaakte zo heerlijk en ik wreef zijn warme zaad over mijn naakte lichaam. Ik was nu keihard, ik had een hele nieuwe kink ontdekt, ik wist nu zeker dat ik een zaadsletje was.

Nu wilde mijn eigen lul ook een spetterende finale. Ik stak hem door het gat en meteen voelde ik een hand hem stimuleren. Niet veel later voelde ik een warm mondje. Ondertussen waren een aantal mannen mij van achter aan het betasten en ik vond het heerlijk. Mijn kontje en mijn pik krijgen allebei tegelijk aandacht en ik kon het niet laten dat heerlijk te kreunen. Ik was nu heel dichtbij een spetterend orgasme. De man aan de andere kant van de gloryhole was een expert en ik kwam zo ontzettend hard klaar, ik kreunde het uit en spoot mijn ballen helemaal leeg. Het was misschien wel mijn beste orgasme ooit.

Ik wist dat het niet beter ging worden en ging me douchen, een vriendelijke man wees me erop dat ik het rolluik dicht kon doen als ik wat meer privacy wilde en ik bedankte hem vriendelijk.

Dank je wel voor iedereen voor een geweldige middag, ik ben nog steeds in de wolken van mijn orgasme.
Geile Groetjes,
Rudolf
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Gaydag 8 mei

Bericht door Afrosensual »

Bedankt voor je mooie verslag Rudolf. Het begint bij mij te kriebelen :).
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast