Help jongen van 21 eerste keer?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Erik22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Help jongen van 21 eerste keer?

Bericht door Erik22 »

Hoi allemaal ik ben erik. Ik ben 21 jaar 194cm lang 78gk blond blank. Beetje twink body.

En ik wil graag voor de eerste keer naar een ec. Maar ik weet nog niet helemaal hoe alles gaat en hoe je met iemand wat kan doen. En ben ook heel erg benieuwd naar een hele hoop dingen. Heb je kleren aan daar. Als je daar bent hoe zorg je ervoor dat je samen "activiteiten" gaat doen.

Zo vind ik pijpen echt te gek, vooral lekker hard, en een beetje gebruikt worden ook echt heerlijk misschien vastgebonden worden ofzo als daar dingen voor zijn beetje als sletje gebruikt worden lijkt me ook heerlijk. Een keer achter de glory hole en zoveel mogenlijk mannen klaarpijpen lijkt me ook echt heel wat.

Maar het allerliefste word ik een keer gefacefucked. Dat ik op me rug lig met me hoofd naar beneden en dat mijn mondje en keel dan even goed aangepakt word. Maar dit is voor nu nog een droom.

Heb je interesse stuur ff een pm of reageer op dit bericht.
Amber_sissypony
Geaardheid: bi
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Help jongen van 21 eerste keer?

Bericht door Amber_sissypony »

Welkom op het forum. Voor wat je beschrijft lijken mij de bi-gay dagen wel de meest geschikte, al zijn er op de meeste dagen volgens mij wel mannen die open staan voor MM actie.

Een beetje chatten met mensen hier en topics met je interesse in de gaten houden is verstandig. En ook afspraken nakomen(kan altijd wat tussen komen natuurlijk, hoe eerder je dat meld des te beter).

Zal zo je PB beantwoorden👍🏻
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
Tmeneer
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Tmeneer »

Nice, eventueel zou een jongerendag ook een eerste leuke dag voor je kunnen zijn. Als ik je vragen hebt, stuur me gerust een pb
traby033
Geaardheid: bi
Leeftijd: 53
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door traby033 »

op de Gaydag ben je meer dan welkom, natuurlijk is de jongerendag ok wel meer wat voor jou, maar voor iets meer gay actie is er op de woensdag veel te beleven mits jij ook actief ben. ik zou je wel willen mee nemen op deze woensdag, en me ontfermen over jou en de opdringerige (helaas) mannen voor je weg houden. Lijkt me ook wel leuk om je bezig te zien...
SlankemanmetXL
Leeftijd: 54
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door SlankemanmetXL »

Hey geile boy,
Ik las je bericht waarin je zoekt naar ervaringen met bdsm, waarbij jij de onderdanige rol hebt en je graag eens wil pijpen, eventueel vastgebonden wil worden om te ervaren hoe die machteloosheid voelt wanneer een ander je bespeelt en jou supergeil maakt of jou leert deepthroaten waarbij respect voor je grenzen en je lijf. Zou graag in contact komen met je voor zo’n geile middag samen waarbij alles doen waar je over droomt!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten