Verslag laatste Gay-dag in Hilversum…
Erotica Hilversum, daar heb ik mijn eerste naaktdag mogen beleven, dit is alweer een tijdje terug,
daar heb ik mijn eerste popper dosis mogen gebruiken,
en ben ik voor het eerst door meerdere mannen verwend geworden op een zwart matras…
wat een heerlijke herinnering is…
Maar nu gaat hij sluiten in Hilversum, dus ik dacht nog een keer naar het Hilversumse toe…
Rond 14.00 aangekomen en een lekkere Cava (moeten bij de EC vaker doen, er is een traditie geboren) mee genomen naar beneden, en o ja, er was een dress-code “trek je mooiste Jock aan, nu had ik een Jock en “iemand” heeft me toen ooit gewezen dat het midden in het jaar geen kerst was… dus heb ik deze nooit meer gedragen. Ik heb me in de winkel een nieuwe mooiere en lekker zittende jock aan geschaft. (Benieuwd wat hij er nu van vind… (hahaha)
Maar goed, met een Cava afgedaald naar het spannende "beneden", (dat was ook altijd leuk, je hoort daar nieuwe mensen aankomen, in Amersfoort is dat het gezoem van de deur die wordt open gedaan) daar aangekomen dacht ik dat ik in Amersfoort was, allemaal bekende gezichten, “is dit een reünie?”
Na iedereen begroet te hebben en mijn uitgekleed en mijn nieuwe jock aan gedaan, (zit super) even acclimatiseren en organiseren en aftasten. Daar was niet veel tijd voor nodig en stond een bekende waar ik al eerder over had geschreven met een enorme grote dikke lul, en heerlijke tepels waar je niet van af kan blijven. Met het naar binnen lopen van de gay ruimte, volgde hij mij, ik ging op de bank zitten en hij stond naast de leuning en mijn ogen konden er niet omheen, en hing een gigantische lul naast mijn gezicht. Van acclimatiseren kwam in dit geval weinig terecht. Ik heb hem heerlijk gepijpt, de eikel past namelijk net in mijn mond, smaakte heelijk, en naar meer…
Ik vroeg hem naar me te gaan zitten en heb hem toen heer verder gepijpt en gezoend, ja dat kon hij ook heel goed. Zijn wist nog hoe hij met mijn tepels kon spelen, en dan sta ik echt aan. Ben toen op hem gaan zitten en zijn lul mij te laten penetreren, heerlijk hoe ik hem naar binnen voelde komen, met recht een entree in mij… SUPER. Een intern orgasme. De kijkers waren inmiddels ook met elkaar aan het spelen en een derde kon het niet geloven dat ik deze kon hebben zonder het uit te schreeuwen.
Maar aan alles komt een moment van “even pauze” zo ook aan deze sessie, mijn annus moest ook weer in de plooi komen. Maar de man moest helaas weer weg, hij stond zich om te kleden bij de lockers en hij trok daar een witte onderbroek aan, en eerlijk gezegd is dat veel geiler dan toen hij naakt was, o niet dat hij een lelijk kontje had maar de vormen van zijn kont kwamen er veel beter in uit. Ik liep naar hem toe en mijn hand ging over zijn rug en daalde af naar zijn kont en streed deze mmmm dat was lekker (vond hij ook) zijn t-shirt was inmiddels ook aan waar zijn tepels weer duidelijk zichtbaar in waren, ook deze nog een gevoeld, en met een tongzoen afscheid genomen. Ik hoop tot gauw…
Zo nu eens verder kijken wat er te doen is, en iedereen was weg alleen ik en twee andere uit Amersfoort waren over gebleven… ik zat in de chill ruimte op de bank en op de bank aan de overkant de twee heren… Er draaide een goede film dus mijn lul had dat ook door en wil de daar graag in mee doen. Ik lag daar met mezelf te spelen tegenover de heren. Vind ik ook wel lekker om zo open en bloot met mezelf te spelen, maar ik pakte mijn handdoek en ging op de tweezitter er tussenin zitten. De man rechts van mijn was al klaar gekomen en zat na te hijgen ( Ev…rt volgende keer moet jij mij ook maar eens gaan neuken, want volgens mij hebben we dat echt nog nooit gedaan) De man links van mij had er zo ik kon zien aan zijn lul nog wel zin in… uit mijn sok een condoom gehaald, die stop ik altijd in mijn sok zodat ik deze altijd bij me hebt en ook het glijspul) en lag deze op zijn buik, en vroeg hem daarna “wil je me neuken?) Dat was niet tegen doveman oren en zo gezegd zo gedaan, lekker. Die Jock geeft me wel meer een bottom gevoel dat een Top drive) heelijk. Maar ik zou er een lange dag van maken en Afrosensual zou ook komen, dus even wachten nog. Maar het werd stiller en stiller. Heb dar toen liggen edgen (rukken tot bijna klaarkomen en dit dat weer afbreken, en opnieuw weer opbouwen tot bijna klaarkomen, en dit blijven volhouden.) lekker is dat, als je de tijd hebt tenminste…
Maar ik had Afrosensual geappt dat als hij voor mij zou komen dit niet nodig was, want ik was er ook wel klaar mee…
Dus Hilversum bedankt voor al die mooie belevenissen in de achter liggende jaren, en ik hoop nog ooit een aantal mannen uit Hilversum in Amersfoort te zien…
PS @eroticacinema: Mag de schandpaal verhuizen naar Amersfoort?
laatste gay dag in Hilversum
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: laatste gay dag in Hilversum

Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten